Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste rechte lijn....

  29-11-2012 1:21:29
Jaja, nu vannacht nog aan het werk, en dan zondag nog werken van 8u tot 20u. En dan meer dan een maand thuis! Eens niet moeten werken met de feestdagen, da's ook al eventjes geleden. 't is niet daarom dat we trouwen in december, maar 't is mooi meegenomen :-). Ik had wel zo'n besefmomentje vandaag dat we niet alleen de trouw moeten voorbereiden maar ook moeten zorgen voor kerstcadeautjes, aangezien we pas op 22 december terugkomen van de efteling (onze prehuwelijksreis met ons zoontje; een midweekje efteling). Anders zal het allemaal nogal krap worden. Ik heb zo stilaan het gevoel dat we klaar zijn, wat ik wel eng vind. Mijn grootste angst is nl dat ik op de dag zelf op een bepaald moment iets ga voorhebben waarbij we elkaar aankijken en moeten zeggen 'Daar hebben we niet aan gedacht...' Aan de reeds getrouwde bruidjes: zijn er zaken die jullie last-minute nog geregeld hebben wegens over het hoofd gezien? Of zaken de dag zelf die je wel/niet nodig had en niet bijhad? Of nutteloos mee had gesleurd?
Amai, de zenuwen beginnen toch hoor. Ik ben hier begonnen over de 800 dagen (en dan hebben we halverwege onze datum nog 2 maand later opgeschoven, dus eigenlijk waren het er bijna 900) en toch is het gek hoe de tijd sluipt en plots bijna afloopt :-)

Marlies
14-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1136


Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 8:39:21

Ooh zo fijn! Bijna dé dag!

Mijn getuige haar mama had een handtasje vol handige spulletjes mee op de trouw van haar oudste dochter:
Naald en draad
Compeed
Lippenstift
Pilletjes tegen buikpijn en meer van die dingen
alles heel klein en stijlvol verpakt.
Ze heeft zowel de pilletjes, naald en draad en de compeed kunnen gebruiken voor gasten :)
Aangezien ze een goede vriendin is van mn mama heeft ze dit mooi doorgegeven.
Ik vind het een van de beste tips ooit (en jij hebt er geen last van, want je mama is dan van alles voorzien)
Dit zei ze ook:
Op de dag zelf: alles loslaten en aan niets meer denken.
Als er iets misloopt zullen anderen dit voor jou fixen.
Genieten genieten genieten
Paraplu's voorzien
Als ik aan nog iets denk dan laat ik het je weten en ik volg deze post want is handig tegen ik trouw :)
Geniet van de komende periode!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...