Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tickets huwelijksreis gekocht! Thailand it is!

  28-11-2012 15:24:19
Hoera!
Vandaag onze tickets gekocht voor Thailand.
Twee dagen na ons feest vertrekken we :)
We doen een geplande trip met privé gids en genoeg rustpunten ingebouwd en we eindigen met 4 dagen all in relaxen :)
Nog mensen die naar Thailand geweest zijn?
Kijk er zoooo naar uit!

Marieke
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 901


Sandro

 Meld misbruik28-11-2012 16:23:44




kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:23:52

Ik ben in Thailand geweest, Phuket, is echt een prachtig land, mooie stranden, toffe natuur, lieve mensen, lekker eten.... echt zalig!!!!!!!Waar ga je naartoe?



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:26:21

Kelly voorlopig nog onze tickets alleen

Iemand die daar woont die we kennen werkt voor ons een voorstel uit :)
Dus nog niets ligt vast.
:)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:28:16

Eender waar denk ik dat het niet slecht kan zijn, waw zeg dat zijn goeie vooruitzichten............ smacht smacht



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:35:36

jaaaa ik kijk er zoooo naar uit! En ben echt blij dat we kort na de trouw vertrekken.

Ik vrees dat ik anders in een zwart gat ga vallen :)



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik28-11-2012 19:20:15

Wij gaan ook naar Thailand. Maar aangezien we trouwen in september, gaan we pas in februari op huwelijksreis. Aangezien het in september regenseizoen is, en dat zag ik echt niet zitten :)

Het zwarte gat, heb ik ook wel schrik voor ja. Daarom gaan we 2 dagen na onze trouw een dagje subtropisch zwembad met de dochter. Dan hebben we iets om naar uit te kijken...

De plaatsen in Thailand waar wij naartoe zullen gaan zijn Phi-Phi-Island, Phuket, Bangkok en Koi Samoi

Kijk er ook al naar uit, zelfs al duurt het nog zo lang! XXX



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-11-2012 19:52:38

@Sandra ja wij gaan in mei. Dan begint het regenseizoen :)

Maar daar mag je je eigenlijk niets van aantrekken.
Het regent dan 1 uur per dag.
Vrienden van ons woonden er op verschillende momenten (eens een paar maand in regenseizoen, twee maand in niet regen en dan nog eens een vol jaar) ze zeiden dat ze in regenseizoen heel vaak minder regen hadden dan in niet regenseizoen en dat regen dus ook niet erg is door de korte duur.
Ik ga er gelijk hoe niet over stressen.
Thailand lijkt me zaaalige bestemming he :)



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-11-2012 20:14:36

Wij zijn geweest in September dit jaar en het was echt een super ervaring. Wij zijn geweest naar Khao Lak (rustiger dan Phuket maar heel erg mooi). Alle excursies hadden we op straat geboekt want dat was stukken goedkoper dan via het reisagentschap en ongelofelijk goed. Van het regenseizoen merk je echt niet veel hoor. Het is altijd warm en het regent meestal tegen de nacht en als het overdag regent is dat zeker niet lang hoor. Voor ons was het ook een mix van activiteiten en relaxen, maar er is zoveel te zien! Dus een heel goede keuze, jullie gaan een super huwelijksreis hebben!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:39:39

Naar waar ga je juist Marieke? Wij vertrekken op 27 mei 2013 (2dagen na onze trouw) naar Thailand, meer bepaald Koh Samui en Koh Phangan :)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:49:51

Marieke, I envy you! Ik kijk er naar uit om eindelijk te weten waar we gaan en er over te kunnen dromen. Thailand lijkt prachtig! Succes



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 8:21:53

Hey Charlotte

Wij vertrekken op 20 mei 2013 (ook "twee" dagen na onze trouw)
Onze reis wordt nog gepland as we speak.
Ik ken iemand die daar woont en er zijn job van heeft gemaakt persoonlijke reizen in thailand uit te werken.
We zijn er nu mee bezig maar ik zal je op de hoogte houden. Ben je al in Thailand geweest?
Katia, eens je je bestemming hebt gekozen en de tickets zijn geboekt, kan het dromen echt beginnen. Ik ben vooral zeeeeer blij dat we zo kort na ons huwelijk vertrekken. Nog zalig in de roes van het getrouwd zijn blijven hangen :) Veel plezier met het zoeken naar jullie reis!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2012 9:02:02

Thailand is echt een fantastische bestemming! We zijn er op huwelijksreis geweest en toen we 1 jaar getrouwd waren (in mei, regenseizoen is relatief en hangt echt af van de streek waar je zit, lig er zeker niet wakker van)... 2 keer een tour op eigen houtje:

1) Bangkok - Kanchanaburi - Ayutthaya - Khao Sok (national park) - Koh Pangan/Koh Tao/Koh Samui

2) Bangkok - Khao Yai (national park) - Isaan (streek in het noordoosten, niet toeristisch, het echte Thailand) - een selfdrive langs de Mekong - Chiang Mai - Koh Tao (om te duiken)

Je moet niet te veel op voorhand boeken, ginder boeken is veel goedkoper en perfect te doen (op elke hoek van de straat heb je lokale reisbureautjes).

2e reis was iets rustiger dan oorspronkelijk voorzien omdat ik zwanger bleek 10 dagen voor we vertrokken :-)



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik29-11-2012 9:05:47

Ooh fijn ik zou ook graag naar Thailand gaan op huwelijsreis het schijnt een prachtig land te zijn! Alleen nog maar positieve ervaringen gehoord.
Je zal er zeker en vast van genieten :-)



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 12:03:04

Hey Marieke

Ik ben al 1 keer naar Phuket geweest, zalig met al die basic strandrestaurants waar je superlekker eet! Blijf echt niet in je hotel, want in die strandrestaurants eet je 10 keer beter en goedkoper. Ook al ziet het er niet sjiek uit, ik was nooit ziek van het eten in die strandrestaurants en ik heb al geen sterke maag!. Zoals Joyce zegt, het regenseizoen verschilt van streek tot streek. In mei is het in de regio van Phuket regenseizoen, maar de kanten Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao liggen dan in het droogseizoen.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 13:06:07

Thailand is echt fantastisch. Ik zou zo terugwillen.
Mooi, zalig eten, overal vriendelijke mensen,... Vooral de mensen daar hebben mijn hart gestolen!
Wordt vast en zeker een droomreis!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:34:28

We gaan normaal gezien ook naar Thailand -)
Hoeveel heb je betaald voor uw vliegtickets en via welke site besteld?



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik3-12-2012 15:14:55

Katrien

Via connections en 572 per persoon.
Vrienden van ons woonden er een tijdje en vlogen regelmatig heen en terug.
Etihad is de allerbeste maatschappij om naar Thailand te vliegen volgens hen. (beste service en comfort)
Het goedkoopste ticket dat zij ooit boekten per persoon was 540 euro.
Dus we hebben niet getwijfeld :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums