Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tatoeage of niet???

  27-11-2012 18:18:22
men vriend wil geen ring doordat hij in de bouw werkt en hem toch nooit zou dragen, daardoor zou hij een tatoeage laten zetten, ikzelf ben niet verzot op naalden dus weet niet of ik dit zal kunnen, kvindt het gewoon zo dom dat de ene een tatoeage heeft en de andere een ring, dit heeft dan totaal geen verbintenis met elkaar, iemand ervaring met tatoeages, we zouden het niet op de vinger zetten maar aan de zijkant van onze hand. wat denken jullie?

Evy
30-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1929


Andrea
8-2-2013
 Meld misbruik27-11-2012 19:45:47

een tattoeage op pols/ vinger is vrij pijnlijk zeker als ze pas beginne ma op den duur vind ik dan toch is de pijn eigenlijk goed te doen :) maar dat is natuurlijk ieder voor zich e




Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik27-11-2012 20:21:34

hier hetzelfde... Echtgenoot werkt in de bouwsector. Tattoeeur heeft dit ten stelligste afgeraden omdat het sowieso afslijt. Nu hebben we allebei een tattoo op ons onderbeen van een venitiaans masker gepland aangezien we daar op huwelijksreis geweest zijn.



mieke
8-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 21:23:30

mijn toekomstige en ik hebben elk een tatoeage op de ringvinger, wij gaan toch een ring nemen. de eerste letters van de kids staan op onze vinger. De ring gaat er symbolisch over.
Ik mag ook geen ring dragen op het werk ( verpleegkundige) maar dan doe ik hem maar uit.
Als je dezelfde tatoeage neemt is er toch een verbintenis vind ik.
veel succes en de pijn valt best wel mee
groetjes mieke



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 10:31:45

Ik heb ook al slecht nieuws gehoord over tatoeage op vinger. Veel meer slijtage, 50% kans dat het niet uitloopt. Omdatop de vinger meer haarvaatjes lopen, heb je dus meer kans op zo uitlopen van de inkt.

Dus ik zou ook eerder gaan voor een gemeenschappelijke taoeage.

Mijn vriend is garagist en kan dus ook zijn ring niet op het werk dragen. Hij moet die van mij ook niet altijd dragen, maar hij gaat die aan doen als we samen ergens naartoe gaan. Hij zegt ook ik denk dat ik het de eerst-twee-drie jaar wel zal volhouden om die telkens aan te doen, maar ik denk dat ik dat later ga vergeten/beu worden. Hoeft voor mij ook helemaal niet. We gaan dan ook wel voor redelijke goedkope ringen.



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik28-11-2012 13:06:31

een ander alternatief is op de dag zelf op het gemeentehuis of kerk (als de pastoor het toelaat,maar leg het duidelijk uit dan begrijpt hij da wel)op de joodse manier een "handfasting"en daarachter of daarvoor een tattoage...WANT DAT KAN NIET TIJDENS DE CERMONIE GEBEUREN...dus dan voelde op de dag zelf ook verbinding!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-11-2012 16:40:20

Ik zou het niet doen. Mijn verloofde zal zijn ring ook niet kunnen dragen op zijn werk maar hij gaat toch een ring kiezen, hij kan die toch nog tijdens de weekends dragen ofzo. Ik zou hem misschien toch proberen te overtuigen? Ik vind een ring toch specialer.. :)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 20:19:32

Hier doen we beide.
We hebben al een gemeenschappelijke tattoo (hij arm ik voet) en gaan wsl ook nog kiezen voor een tattoo op de ringvinger. Mijn vriend wil de eerste letter van mijn voornaam op zijn ringvinger ipv een echte ring-tattoo. Gewoon omdat we al zoveel lelijke ring tattoos gezien hebben lijkt dit hem een mooi alternatief. We gaan sowieso wel allebei een ring dragen ook, ik elke dag, hij tijdens de weekends.



tessa
12-12-2012
 Meld misbruik28-11-2012 22:26:56

wij doen het ook alle 2. we hebben alle 2 ringen in kan men ring alle dagen aandoen, maar men verloofde niet maar hij gaat hem elke dag dragen aan zijn ketting ( waar nu zijn verlovingsring aanhangt!). maar wij hebben al een gezamelijke tatoeage op onze kuiten en we gaan die gewoon uitbreiden met de 2 ringen!
Groetjes en veel succes!!



melissa
20-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 0:40:41

Mijn 'man' wil ook geen ring dus enkel ik zal een dragen ....



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 13:17:18

Mijn verloofde kan ook geen ring dragen en wil echt een tattoo. Hij heeft er ook al een heel mooi en simpel ontwerp voor. We hebben het nagevraagd in 'onze' tattoo shop en man zei als je verschillende lijntjes wil, ze niet te dicht bij elkaar te zetten want dat die op den duur in elkaar overlopen (naar't schijnt heeft Koen Wauters van Clouseau ook dit probleem zei hij :-)) Ik vind het prima als hij dat wil maar ik wil dit echt niet dus ik doe gewoon een ring.



Evy
30-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 15:10:11

bedankt iedereen voor de reacties, zal er nog eens goed moeten over nadenken



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik9-12-2012 20:51:30

Mijn verloofde werkt als bij beroep in tuinonderhoud, hij zal waarschijnlijk ook geen ring dragen. Hij wil er wel een kopen maar ik weet dat hij dat toch niet zal dragen dus wil daar ook niet echt geld aan geven. We hebben al lachend gezegd dat we voor hem een ring uit de shikkenbak gaan halen. Opzich misschien lachwekkend maar ik ben wel aan het overwegen ergens een goedkope ring te kopen om dan enkel in de kerk te gebruiken.



Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik10-12-2012 7:02:33

mijne man zijn ring kostte negen euro :)



Evy
30-8-2013
 Meld misbruik12-12-2012 12:45:05

ik ben er ook zeker van dat men vriend hem nooit zo dragen, denk toch dat ik voor een ring ga gaan voor mij of misschien een tatoe aan de zijkant van onze hand of op onze pols, niet op onze vinger allesins



Evy
30-8-2013
 Meld misbruik26-12-2012 19:51:17

hallo bruidjes, we hebben besloten, we gaan toch beiden voor een tatoeage, we gaan een zin rond onze pols tatoeeeren, weten wel nog niet wat , iemand ideetjes ?



Lynn
17-1-2014
 Meld misbruik19-6-2013 16:30:42

Goede keuze zou ik zeggen ;-)

Wij gaan ook op onze pols laten tatoeëren, aangezien op de vingers het uitloopt, vervaagt en verandert van kleur.
Nog een belangrijke vraag ivm dit onderwerp: Laten jullie deze zetten VOOR de trouw of ergens komende dagen/weken NA de trouw?
Want ik vind het zo raar als je het al op voorhand laat zetten...
Omdat dan de grote dag nog niet aangebroken is.
Maar het zou wel mooi zijn op de foto's natuurlijk...
Groetjes!



Evy
30-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 13:21:06

wij hebben hem al gezet, ten eerste hij is dan mooi genezen voor de grote dag, ook getwijfeld, maar content dat hij erop staat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...