Terug naar overzicht
Dag Katleen,Ik ben vorig jaar naar de opendeurdag van mia monta geweest. Ze waren heel vriendelijk (had wel iemand die toevallig kwam meehelpen). Mocht zomaar kleedjes passen ook al had ik gezegd dat het nog veel te vroeg was om te beslissen. Ze maakten daar geen problemen van. Wat de collectie betreft had ik toen wel snel door dat het niet onmiddellijk mijn ding was. Zie enorm graag linea raffaelli (is dat ook geworden) maar dat hbb ze niet bij mia monta. Hoop dat je hier iets mee bent.Groetjes
Dag Katleen,Mijn kleed kwam van bij boetiek Maya in Hemiksem. Ik heb totaal geen klachten van haar.Ik ben naar een opendeur met modeshow geweest met de bedoeling om wat ideetjes op te doen. Ik dacht dat ze daar gewoon wat willekeurige kleedjes zouden showen maar daar had ik me toch wat in vergist. Je moest je op voorhand inschrijven voor de opendeur want de plaatsen waren beperkt. Nu weet ik waarom. Het is daar een heel persoonlijke aanpak. We waren met 3 bruidjes op die opendeur en iedereen kreeg een apart kamertje (die wel met elkaar verbonden waren). Dan mochten we elk apart langs de rekken gaan en zeggen welke kleedjes we mooi vonden en welke niet. Zo kenden ze onze stijl. Alle kleedjes die we aangeduid hadden werden voor ons geshowd door modellen (ook de kleedjes die de andere meisjes gekozen hadden) zodat we een goed beeld hadden van hoe het eruit ziet.Maya vertelde er dan ook direct de prijs bij zodat je wist waar je aan toe was. Je kon de nummers van de kleedjes die je aanstonden opschrijven en deze dan na de modeshow zelf eens aanpassen. Ik heb daar toen onmiddellijk een aantal zeer mooie jurken gepast. Omdat ik zo onder de indruk was heb ik de week erna een afspraak gemaakt om met mijn zus en moeder terug te gaan (nu was ik met een vriendin geweest). Toen heb ik weer een heel aantal jurken gepast en heb ik ook mijn uiteindelijke kleed gekocht (een prachtig kleed van Marylise uit de collectie 2006 met pareltjes).Maya zelf is wel een speciale. Ze is zeer vriendelijk maar is wel direct, ze durft te zeggen waar het op staat. Ze zal het dus ook zeggen als een kleed je absoluut niet staat. Ze neemt voor elke klant haar tijd maar staat er dus wel op dat je op tijd komt. Eén keertje (bij mijn eerste pas na aankoop) waren we een halfuurtje te laat omdat we de weg niet goed vonden. We hebben toen wel een halfuurtje moeten wachten maar ze heeft alle moeite gedaan om er ons ergens tussen te passen. En al die tijd bleef ze even vriendelijk.Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen.Heidi09-09-06
Elke en Heidi,Hartelijk bedankt voor jullie reactie. Ik ga 15/10 naar de grote modeshow kijken van Maya boetiek en ga een afspraak maken bij Mia Monta om daar ook een kijkje gaan te nemen. Ik hou jullie op de hoogte van wat het is geworden ;-)) Dank aan jullie beidjes. Groetjes Kate
Hallo,ik ga op 21/10 bij Mia Monta mijn kleed passen. Is er dan nog iemand van op de site daar? k ben al zenuwachtig om te gaan, het is mijn eerste pasbeurt.Dominique25.11.2006