Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twee verschillende trouwringen

  25-11-2012 22:18:56
Vandaag trouwringen gaan bezichtigen. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak qua concept, maar ik wil graag een smalle ring en mijn vriend een brede. Daarom de volgende vraag. Is het 'done' om twee ringen van hetzelfde merk maar niet van hetzelfde koppel te nemen.

Hierbij de link: http://www.juweliergeers.be/?collectionType=3&collectionID=120&subCollectionID=314

Het gaat om de eerste rij. Mijn vriend wil liever de eerste twee en ik de laatste twee. Nu we zouden het niet erg vinden als hij de tweede neemt en ik de derde. Maar dan hebben we niet echt 'het koppel' dat dus samenhoort...

Naar kijken of niet?

Tina
19-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1518


candy
20-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 22:22:59

hey,
Ben vandaag ook gaan kijken voor de onze en wij hebben ook geen koppel genomen
mn vriend heeft ook brede ring dan de mijne,
Dat kan geen kwaat en als jullie dan de 2 en de laaste nemen die passen ook heel goed samen daar word er zo niet naar gekeken zeiden ze tegen ons



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-11-2012 22:26:16

Beide paren lijken op elkaar en daardoor zou ik het niet erg vinden. Het is duidelijk dezelfde stijl en ze passen goed samen.

Het belangrijkste is dat jullie de ringen graag zien, want je zal ze toch voor de rest van je leven dragen. Losstaand van het feit of de twee ringen van hetzelfde koppel zijn of niet.



Julie
30-3-2013
 Meld misbruik26-11-2012 7:33:16

Bij ons is het ook geen koppel. Je moet nemen waar je je goed bij voelt en graag ziet. En inderdaad bij ons zeiden ze ook dat meer en meer mensen gewoon afzonderlijk kiezen.



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik26-11-2012 7:39:14

mijn man heeft een stalen ring en ik eentje met veel steentjes.
komen zelfs niet van dezelfde winkel.
dus, waarom zouden dat dezelfde ringen moeten zijn?
gewoon kiezen wat je graag ziet.



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik26-11-2012 8:21:44

Ringen moeten toch helemaal niet hetzelfde zijn?

Je moet er de rest van je leven mee rondlopen dus ik zou gewoon mijn zin kiezen :)



bruidje87
20-7-2012
 Meld misbruik26-11-2012 9:06:59

Wij hebben ook twee verschillende ringen. Mijn man een gewone van traditions en ik eentje volledig met steentjes van memoire.
En de ringen dat jij voorstelt passen zeker nog perfect bij elkaar!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-11-2012 11:52:27

Wij hebben de onze zaterdag gekozen en ze zijn heel verschillend van elkaar: ik koos voor maanstructuur met 10 steentjes, mijn sjat voor een effen ring met een groef in. We hebben niet zozeer gekeken of ze samen passen maar een ring die bij ons past en die we graag zullen blijven dragen!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-11-2012 16:35:45

Bij ons zal het ook geen koppel worden vrees ik omdat we wel een andere smaak hebben. Mijn vriend zal zijn ring niet zo vaak kunnen dragen omwille van zijn werk enzo dus hij zou er iets minder willen aan uitgeven en ik zou mijn ring elke dag dragen dus dan mag dat wel wat duurder zijn dus het zal een totaal andere ring worden. Gewoon nemen wat jullie allebei mooi vinden, als dat iets totaal anders is, is dat zo. Maar ik heb eens gekeken op jouw link en de ringen passen nog goed bij elkaar dus gewoon doen! :)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik26-11-2012 18:58:33

Alles is done, als het maar antwoord aan jouw verwachtingen :-) Super mooie ringen trouwens ;-)



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik26-11-2012 22:31:47

Bedankt iedereen. Ik heb net ook in de boekjes geneusd en je kan de ringen zelfs aanpassen.. meer steentjes, minder steentjes, smaller, breder,... Dus nu nog eens bij de juwelier passeren om ze te bestellen.

Trouwens Katia het zijn zelfs heel goedkope. Degene die miojn vriend koos 140 euro en degene die ik koos 250 euro. Dus we zijn echt heel blij hiermee.



Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik26-11-2012 22:40:10

We twijfelen over de 3e en 4e ring, je kan inderdaad alles aanpassen, breedte en al..
Kost die maar 250 euro? Das goedkoop!




Tina
19-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 0:03:00

Ja, persoonlijk vond ik die ook het mooiste. Maar let op het is wel Palladium een geen zilver of wit goud. Palladium is een edelmetaal dat van goud wit goud maakt.




Jente
26-10-2013
 Meld misbruik27-11-2012 13:12:30

Bij ons worden het waarschijnlijk ook heel verschillende ringen. Ik hou meer van mat en met iets van structuur in en mijn vriend wil liefst een simpele blinkende ring met misschien een groef ofzo in. Die 2 lijken me redelijk onverenigbaar. Ergens vind ik het wel jammer dat ze niet bij elkaar gaan passen maar uiteindelijk zie je die ringen toch bijna nooit naast mekaar. Je kan dan beter iets kiezen dat je zelf echt mooi vindt.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:27:32

Tina you're an angel!! Misschien laat ik me dan toch verleiden tot een ring. Hopelijk ben je nu niet kwaad dat je het deelde, maar je maakt me wel een happy bruidje....

Kijk, ik wilde eingelijk geen nieuwe ringen kopen. Mijn vriend en ik gaan namelijk voor onze 10de verjaardag trouwen, en voor onze eerste verjaardag hebben we ons beide al ringen gegeven - soort van beloftering. En hij is die een beetje "beugezien", want dat zijn "saaie" klassieke trouwringen. Maar ik ben er verliefd op, want ze volgen ons al 9 jaar, dus ze zijn ook een deel van ons. Dus voor mij is er meer symboliek in het bezegelen van onze huidige ringen dan er nieuwe te kopen (ik wil ook trouwens de oude nooit uitdoen). + ik kreeg ook een verlovingsring, en ik ga toch niet met 3 ringen kopen.

MAAR...

Toen zag ik de jouwe, en ik kreeg kriebels in de buik... dus misschien heel misschien... maar alleen alsje het niet erg vind :-/



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:33:23

Heb je trouwens enig idee hoe paladium "verouderd"? blijft dat wit en blinkend? of krijgt dat een gele tint zoals wit goud?



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 10:18:15

Hey Katia,

Ik vind het absoluut niet erg :) Ben zelfs heel blij dat ik je heb kunnen helpen...
Het zijn inderdaad wel toffe ringen en ik vond er nooit mooie maar deze vind ik ook echt wel het einde.

Ja goede vraag, dat weet ik niet. Waarom krijgt dat wit goud een gele tint, komt dat door het goud of de palladium... Zal eens moeten opzoeken of vragen als we gaan kijken voor ringen...

Trouwens hihi, ik ga ook 3 ringen hebben. Ik heb ooit van mijn oma een ring gekregen en zij is ondertussen gestorven, dus die ring is ook belangrijk voor mij. Daarnaast is mijn verlovingsring er ook en die is duurder dan de trouwring gaat zijn, dus eigenlijk mag ik die niet vergeten :D




Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 13:11:47

Hey Tina, ben deze week naar de juwelier geweest.
214 euro voor de ring van de man en 489 euro voor de ring van de vrouw
De ring van de vrouw is toch wel iets duurder als jouw prijs, dit komt omdat er een aantal briljanten in zitten. We krijgen wel een korting van 10%.

groetjes,



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 14:24:13

Amai dat is inderdaad wel duurder.

Wij hebben bij 2 winkels (een winkel die op de trouwbeurs in Leuven stond en Leys juweliers in Aarschot) gevraagd en allebei geven ze ongeveer deze prijs. Rond de 150 voor de man en tussen 250 en 300 euro voor de vrouw. Jammer dat ik die prijzen niet heb laten opschrijven.

Ik denk wel dat je overal 10% korting krijgt want wij kregen dat ook bij beide winkels.




Katia
22-6-2013
 Meld misbruik1-12-2012 17:41:57

Aïe Tina, ik hoop inderdaad voor jou dat je dan die beursprijzen nog kan krijgen!!



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik3-12-2012 17:50:34

bij ons zijn het twee dezelfde met steentjes,past bij ons


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...