Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te Koop : prachtig 3-delig pak van CoS$mo compleet met schoenen Vertigo

  25-11-2012 14:54:31
Goeiemiddag,
ben eventjes op de account van mijn vrouwtje bezig...
Wij zijn getrouwd eind juni 2012. Aangezien wij hier geen gebruik meer
van gaan maken () wens ik mijn 3-delig trouwkostuum van CoS$mo aan te bieden.
Dit compleet met zijden hemd, das, stoefer en bijpassende schoenen (maat 43).
Het is een donkerblauw modern pak met een fijn streepje in, maat 54.
Foto's mogelijk op aanvraag.
Nieuwprijs alles samen : 1375 €
Dit wordt nu te koop aangeboden voor 750 €, dit met schoenen erbij.
Dit pak en deze schoenen zijn nog splinternieuw, 1 x gedragen, aangekocht bij Labaere.

veronique
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1555

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info