Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal huwelijksuitnodigingen en bedankingskaartjes

7-10-2006 12:32:12
Hallo,

Mag ik even polsen hoeveel huwelijksuitnodigingen jullie ongeveer bestellen? Mag ik ook even polsen of het aantal bedankingskaartjes dat jullie achteraf versturen, overeenkomt met het aantal uitnodigingen? Of is dit een foutieve redenering?
Ik vind het zeer moeilijk om hier een getal op te kleven.

Alvast bedankt voor jullie raad!

K
26-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 684

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik7-10-2006 13:27:15

eu aantal hangt af van aantal genodigden niet??? logischerwijs...
en het aantal bedankingen zal bij ons afhangen van de mensen die gekomen zijn, aangezien ze de bedanking al gaan krijgen als ze naar huis gaan op het feest.
groetjes
sas677

K
26-5-2008
 Meld misbruik7-10-2006 15:56:41

Hoi,

Bij ons komt dit meestal niet overeen met het aantal genodigden. Uiteraard worden er voor de genodigden van het avondfeest en receptie uitnodigingen voorzien maar daarnaast worden er ook nog verstuurd naar buren, collega's van de ouders, etc. Vandaar dat ik even wou polsen hoeveel extra kaartjes jullie zo ongeveer voorzien.

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik9-10-2006 13:54:14

Wij hadden ongeveer 100 gasten, maar dat betekent uiteraard niet 100 uitnodigingen, want de meesten zijn toch een stel, waar er dus 1 uitnodiging naartoe gaat. Wij kwamen aan ongeveer 65 uitnodigingen. De bedankkaartjes hebben we gestuurd naar mensen die op het feest zijn gekomen en de mensen van wie we een kado hebben ontvangen ondanks dat ze niet op het feest waren. Dit zijn er in totaal 90 geworden.

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...