Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Turkije

  25-11-2012 13:48:52
wij gaan willen op huwelijkreis naar Turkije gaan, ik heb mijn hartje ginder verloren en ginder komen wij helemaal tot rust. wij willen naar Marmaris of Bodrum gaan... wie raad ons welk hotel aan.. wij hebben altijd al goede hotels gehad maar nu heb ik bang omdat het toch n huwelijksreis wordt dat ik de verkeerde keuze maak. mijn ventje heeft alle vertrouwen in mij, dus ik mag elk jaar de vakantie kiezen en boeken... maar nu twijfel ik toch hoor :-)
help :-) :-) :-)

krista
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 855


sonja

 Meld misbruik25-11-2012 14:17:02

Heb je een groot budget en ga je voor luxe dan vindt je de mooiste en nieuwste hotels op Lara.
Bekijk de Delphin-keten eens.
De beste van Turkije !

Ervaringen op www.vakantiereiswijzer.nl
of zoover.be



krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-11-2012 15:14:02

hoi sonja,
lara ligt tegen antalya, niet in marmaris of bodrum...
maar toch bedankt voor de tip
groetjes



sonja

 Meld misbruik25-11-2012 15:58:58

O maar ik ken de plekjes hoor.
Bodrum vond ik een mooi stadje maar hotels zoals op Lara zal je er niet vinden.

Maritim Grand Azur op Marmaris is zeker een aanrader.
De pas gerenoveerde kamers zouden top zijn.
Hotel Marbella is kleiner maar al eerder gerenoveerd.

Veel plezier met het kiezen !



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-11-2012 17:15:18

Wij waren uitermate tevreden van de Voyage keten. Wij gingen reeds naar Voyage Sorgun (een absolute aanrader) , maar er bestaat ook een voyage Bodrum:
http://www.voyagehotel.com/Voyage-Bodrum-NL

Wij hebben toen geboekt bij Sunjets. Misschien is dit wat je zoekt?



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-11-2012 10:00:27

Ik heb in Bodrum Voyage Torba 3 keer gedaan...super hotel!
Je kan er ook een chiquere kamer boeken en dan heb je een privé zwembad (wel te delen met andere gasten van de duurdere kamers) maar aan dat zwembad lag nooit veel volk, dus heel rustig!

Rixos is ook één van de chiquere hotels in Bodrum...

groetjes!



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik26-11-2012 10:14:57

Wij zijn 3 jaar geleden naar marmaris geweest, naar Belgian Favourites Marmaris Palace.
Direct aan de mooie promenade kan je zo langs het strand naar icmeler stappen. Wij logeerden in een bungalow/appartament en niet in het hoofdgebouw, wij vonden dit erg gezellig. Goede allinclusive.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-12-2012 1:03:41

Ga vooral NIET naar green nature in Marmaris! Daar lig je zoals sardinnetjes bij elkaar! Ben er deze zomer zelf geweest en echt ... NOOIT meer!

Wel aan te raden in marmaris is Club Turban. In bodrum is Samara een aanrader! Super proper hotel en iets kleinschaliger. Succes!! xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums