Terug naar overzicht
Hey Ellen,Alvast veel plezier voor volgende week! Ik zal er eens aan denken want je trouwt op mijn verjaardag .De regels hieromtrent weet ik niet echt maar ik zou er zo zwaar niet aan tillen en gewoon zien wat het best uitkomt. Wat zijn de andere auto's en met hoeveel kunnen ze erin?Groetjes
Hey Mieke,Als ik men gevoel volg is het wij 2 met onze kindjes in de 1e witte kever,de getuigen in de 2e kever en de ouders en broer zus in het busje....maar een regel is er dus niet echt? Vind er ook weinig over terug :) leuk dat je dan jarig bent!!!! Ik hoop dat een het een zalig dagje zal worden met toch niet teveel regen ;) al heb ik heel leuke paraplu'tjes voorzien dus dat zou nog geen ramp zijn,stiekem hoop ik op van die kleine witte vlokjes :pGroetjes,ik kijk er echt naar uit!
Ellen,zo zou ik het ook doen.Veel plezier zaterdag!Groetjes
Hey Ellen,bij ons gaat het zo:Bij mij in de auto zit mijn vader en onze twee kindjes want mijn vader "geeft" me weg he dan huren wij een bus waar de rest van de familie in zit.aangezien je nog 2 wagens over hebt, kun je in de ene auto jou verloofde met zijn mama zetten en in de andere eventueel uw getuigen.Veel pleziergroetjes