Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  23-11-2012 19:38:08
Dag bruidjes,
Eén van de laatste dingen die we nog moeten doen is onze trouwringen gaan kiezen. We wonen in Antwerpen dus keus genoeg aan het centraal station. Maar ik weet niet goed hoe daar aant te beginnen. Moeten we al de etalages aflopen en hoe weten we da we ni te veel betalen. Of is het beter gewoon naar de juwelier in de gemeente waar we wonen te gaan.
Heeft er iemand ervaring mee een juwelier aan het centraal station of het mag ook in de randgemeente zijn. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Karin
30-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1494


candy
20-7-2013
 Meld misbruik24-11-2012 2:04:41

eerste en vooral moe je weten wat u budget is voor de ringen en dan kan je dat best ook zeggen tegen de juwelier van zoveel willen wij er aan uit geven en zo kan hij u verder helpen zo heb ik het ook gedaan. het maakt niet uit waar je ze koopt je moet dat met je hart mee eens zijn wand je draagt het heel u leven mee he



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-11-2012 9:48:00

Ik zou eerst eens gaan horen bij de plaatselijke juwelier, dan heb je een idee van prijzen...Dan kan je eventueel naar het station gaan en daar ook eens rondkijken.
Wel voorzichtig zijn want niet alle handelaars aan het station zijn even betrouwbaar....
Wij hebben onze ringen van auro design gekocht bij de plaatselijke juwelier met 20 percent korting, dat vond ik een goeie deal...
(heb er ergens een topic over...)





Sara
30-3-2013
 Meld misbruik24-11-2012 12:42:14

Wij zijn ook van Antwerpen en hebben de ringen gekocht bij Riki Diamonds (op het hoekje van de Keyserlei en die andere straat aan het station). Wel een echte verkoopster (maar dat is overal zo in die winkeltjes) maar ze liet ons toch zelf rustig kijken wat we mooi vonden en ze hebben veel ringen met korting of voor goede prijzen. Je kan ook altijd wat proberen af te bieden, das de gewoonte. Ik heb bv. korting gekregen omdat ik heel dunne vingers heb en mijn vriend heeft een gratis armband gekregen. Ik zou eerst gewoon aan de etalages gaan kijken wat je mooi vindt en dan kan je nog altijd binnen gaan vragen.

Keuze genoeg in die buurt dus succes!



Marc

 Meld misbruik24-11-2012 19:21:12

Beste Karin,

in Antwerpen heb je het Atelier van Wim Meeussen,

één voor één eigen creaties, en zéér goede service.

Als je originele ringen willen, moet je hier zeker eens gaan kijken.

zijn website: http://www.wimmeeussen.be/

zijn facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Atelier-van-Wim-Meeussen...

Wijngaardstraat 11 in Antwerpen,

succes met jullie zoektocht,

mvg, Marc



Karin
30-3-2013
 Meld misbruik25-11-2012 16:18:19

Welk is zo de prijs dat jullie betaald hebben voor de ringen?Onze eerste winkel waar we hebben gepast vroegen ze 1100€ voor de 2 da vond ik precies toch een beetje teveel of is dat de normale prijs?



candy
20-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 17:19:18

ik ben vandaag geweest voor onze trouw ringen en wij hebben rond de 300euro betaald voor ons 2 het merk is amici moet maar eens is op de site zien www.amici.be



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik26-11-2012 1:15:15

Ik denk dat de prijs allemaal afhangt van wat je zoekt; witgoud, goud, zilver, met of zonder diamanten. Voor een simpele ring zou ik 1100 euro veel vinden maar voor een speciaal model met diamanten of een eigen creatie is dat helemaal anders hé...
Je kan altijd bij een andere juwelier naar de prijs van een gelijkaardig model gaan vragen.

Bovendien hangt het er ook vanaf af of je hem bv. op je werk kan dragen. Ik ga hem elke dag dragen voor de rest van mijn leven (dat is toch de bedoeling) dus dan mag dat van mij wel een centje kosten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...