Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes regio grimbergen/vilvoorde

  23-11-2012 14:47:03
hey medebruidjes
zoals de titel al verraad zijn er nog bruidjes uit deze regio ben eens benieuwd
groetjes fabienne

fabienne
14-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1323


Debby
31-12-2019
 Meld misbruik24-11-2012 10:14:25

Merchtem ook goed?



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 10:34:48

hey debby ja zenne das ook in de regio e kwas gewoon eens benieuwd



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 17:27:17

Diegem ook?



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 17:30:16

hey katia tuurlijk kzie dat je een week na mij trouwd en lopen de voorbereidingen goed grts



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 21:24:49

Ja hoor - een paar tegenwinden gekend, maar al bij al valt het goed mee. Onze traiteur ging namelijk failliet, dus dat was even stressen. Maar dat is eindelijk opgelost :-)

De zaal staat vast, cateraar ook (nu alleen bepalen wat we gaan eten, ik wacht in volle spanning naar de menus), save the date kaartjes gaan bijna in druk voor de kerstperiode, trouwkleed is al besteld, visagiste/kapper geboekt, DJ en cameraman staan ook vast, diaken hebben we 3 weken geleden voor het eerst ontmoet (dus nu druk bezig met tekstjes zoeken, liedjes oplijsten ect...), een aantal hotelkamers staan ook al vast in de buurt van de zaal....

Maar vooral budget he meid... raaah ik doe nix anders dan tabellekes maken om te kijken hoe we het gaan doen, hoeveel we moeten sparen ect.... Zot word ik er van!

En bij jou, loopt het vlotjes?




kim
8-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 22:10:22

Van Vilvoorde en feestzaal in Grimbergen :-)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 23:17:52

hey kim joint the club ik ben ook van vilvoorde maar woon nu in grimbergen en feest gaat door in machelen

katia onze zaal ligt ook vast, de uitnodegingen liggen ook al klaar traiteur ligt ook vast wij gaan breugelbuffet doen de kapper en visagiste zijn ook besproken onze kledij is besteld zowel voor ventje als voor mij en ook dat van men dochter mijn bedank geschenkjes heb ik ook fotograaf is men nichtje en dj een vriend van de familie dus veel is er niet meer juist nog voor de getuigen en de ouders en zoals je zegt het buget e wij zijn aant bijbouwen en ik ben al 3j thuis dus moeten we ook wat wikken en wegen maar laat het niet aan ons hartje komen zenne
grts fabienne



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik25-11-2012 23:47:20

@Kim: Salon des Romerée (of hoe schrijf je dat)? Daar is mijn schoonbroer getrouwd :-)

@Fabienne: inderdaad, er is altijd wel een oplossing :-) Zeker als familie en vrienden een handje toesteken!



kim
8-6-2013
 Meld misbruik26-11-2012 19:25:58


Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die altijd zit te rekenen om binnen het budget te blijven :-))



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik26-11-2012 19:43:24

hey kim
neenee je bent niet de enige maar het is niet omdat je buget minder is dat je geen super bruiloft hebt waar gaat jou feest door



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:40:50

Ik denk dat ik iets té veel reken... en je moet me bezig zien als ons salaris eindelijk valt en ik meteen een deel de spaarrekening induw (dan ben je al minder verleid om het op te doen, dans als het op de bankkaart blijft...). Mijn aanstaande noemt me een freak, met mijn 100-en Excel tabelletjes waar ik een hele berekening heb gemaakt van hoeveel wij nu exact gaan moeten sparen, en hoeveel we de cateringkosten moeten drukken willen we een exotische huwelijksreis kunnen maken... Aaarg!

Maar goed, liever zo dan een financiële kater achteraf :-)

(ppssst, D-day-205D hier :-)) Dus Fabienne, jij bent net onder de 200!!! En jij Kim ook haha.... STRREEESSS :D hihi



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik28-11-2012 23:05:59

Hehe katia, ik dacht dat ik de enige was met men Excel bestandjes... En troost je, mijn verloofde vindt mij ook een freak ;-) maar idd liever zo en iets teveel rekenen dan te weinig. Maar ja... Nog tijd genoeg :-)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 10:33:22

hihi ik kan daar niet meewerken al een geluk wij hebben gerekend wa we ongeveer moesten hebben zoals de bedankingen die heb ik al en dat was voor 120 man en had voor 80euro en voor de getuigen ga ik een bongobon halen elke maand eentje dan voel je dat ook niet. mijn uitnodegingen en feestregelement heb ik nog geen 100 euro betaald voor elk 70 stuks dus das ook niveel e. Het buffet krijgen we van onze ouders dus das ook al een zorg minder. De drank is voor ons rekening maar we mochen ons drank zelf halen dus niet verbonden aan de zaal of geen stopgeld. Dus alles er iets van drank in reclame staat kopen we al. Onze wijnen komen mee met men nichtje uit frankrijk ook veel goedkoper en ook geen verplaatsings kosten naar daar Dus zal het buget nog wel meevallen hoop ik en hopen dat onze enveloppe wat rijkelijk gevuld zullen worden
Men schoonmama zegt dat het bij hun meestel tss de 100en 150euro mag verwachten van zen tante en nonkels en ze zijn daar met 12 dus tja hopen maar en blijven uitkijken naarde rekening



kim
8-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 12:56:36

@ Fabienne: mijn feest gaat door in de Waux-Hall te Grimbregen. De zal mogen we ook zelf inkleeden en dat zie ik helemaal zitten :-)

@Katia: de teller staat nu op 190, als ik veel zit te calculeren dan komt de stress toch soms naar boven hahaha, maar ik geniet met volle teugen en dat is het belangrijkste :-)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 13:12:33

hey kim das recht voor het gemeente huis is da niet en de kbc. De week na jou ben ik dus daar int gemeentehuis. Vanwaar ben je in vilvoorde. Ik ben van de wijk t broek


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info