Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The Perfect Day! 17/11/2012

  22-11-2012 19:46:57
Heyhey!

Ik heb hier een goeie 5 maanden alles gevolgd en met veel plezier de verslagen gelezen, dus moet ik nu mijn verslagje toch ook posten!
Het is raar om mij nu mevrouw te noemen en de teller telt nu plots vooruit.. De dag was zo perfect en leuk.

De dag ervoor waren wij voor de wet getrouwd, maar alles ging zo snel dat we helemaal niet beseften dat we op dat moment eigenlijk al man en vrouw waren.

17-11-2012
Naar die dag hebben we een goeie 5 maanden uitgekeken, want na de verloving wilden we allebei elkaar snel het ja-woord geven. Een herfst/winter-huwelijk leek ons perfect en waarom nog anderhalf jaar wachten..
Die nacht sliepen we elk in ons ouderlijk huis en ik was de kalmheid zelve! Rond 6 uur echter werd ik al gewekt door een slapeloze papa en mijn mama was ook al klaarwakker. Ik heb mij dan gedoucht en op het gemak ontbeten. De fotografen kwamen iets na 8 toe, het ideale moment om elkaar nog wat beter te leren kennen vooraleer de kapster/visagiste er zou zijn. Het ijs was meteen gebroken!
Rond 8u30 was de kapster bij ons thuis aangekomen en heeft ze eerst mij en daarna mijn mama onder handen genomen. Het was zeer leuk en het resultaat was perfect! Ik had voor iets anders gekozen dan tijdens mijn proefkapsel, maar had er alle vertrouwen in.
Mijn wederhelft zou normaal pas rond 10u aankomen bij ons, maar hij was er veel te vroeg, want al 9u15 belde hij mij dat hij aan de deur stond. Mijn papa heeft hem dan via een andere deur naar binnen geleid en hij moest nog even wachten in de bureau :p. Ondertussen heb ik mijn kleed aangetrokken en werden nog enkele foto's genomen. Vanaf dat moment begon de stress dan toch wel de overhand te halen!
Het was een supermoment toen we elkaar eindelijk te zien kregen! Hij zag er prachtig uit :p en hij vond dat van mij ook. Daarna zijn we foto's gaan nemen in het IJSkoude Brugge! Leuk was het wel :p maar ik was toch blij toen wij terug in de warme auto zaten, maar het was zalig! 's Middags was de suite samen met mijn bruidsmeisjes (2 vriendinnen van mij) toegekomen en hebben we broodjes gegeten en nog foto's gemaakt.
Rond 14u30 werden wij in de kerk verwacht, maar we waren 10 min te laat, aangezien het redelijk druk was op de weg en iedereen telkens tussen de suite-auto's reed. We hadden 4 mini's en verschillende kleuren en de laatste auto was een rode ferrari!
Het was echt een kippenvel moment om de kerk binnen te wandelen met al dat volk! De kerk zat echt goed vol!
Tijdens de dienst was er live-muziek van de zus van een vriendin en het was werkelijk prachtig! Ook hebben onze 2 getuigen (2 broers) een prachtige speech gegeven! Het was een persoonlijke viering en iedereen vond dat het zo snel voorbij was.
Toen we als man en vrouw de kerk uitstapten werden we overvallen door een rijstbombardement :p! Leuk!
Het getrouwde leven werd ingezet met een serieuze slippartij van mijn man met de Ferrari :p maar we kwamen er met de schrik vanaf!
Rond 17u30 werden familie en vrienden ontvangen in Landhuis 't Molenhof te Westouter voor ons avondfeest. Het eten was er heerlijk, de bediening subliem en de locatie was zooo romantisch! Echt top! We hebben nog doorgefeest tot 5 uur!

Kleed: Marylise Nova (bruidscouture Elena) - superservice!
Feestzaal: Landhuis 't Molenhof - Top!
Fotografie: Christ Vilez en Lieven Vandergheynst - Prachtig resultaat
Bloemen: Tante van mij
Dj: Dj Sweeby - Dank u voor en superfeestje!
Openingsdans: Your song- Ellie Goulding
Huwelijksreis: Champagnestreek

Hier enkele foto's (van zowel de fotografen als familie/vrienden)/
[url]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/... ]



Elien
17-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2515


Elien
17-11-2012
 Meld misbruik22-11-2012 19:48:40

Oei, ik zie dat mijn foto's niet werken.. Het lukt wel als je de link kopieert!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik22-11-2012 19:56:00

Heel mooi...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-11-2012 20:25:53

Oh, de Nova...ik heb hem niet gekozen (wel gepast) maar de jurk staat je echt prachtig!
Blijft toch een enorme, magnifieke sleep bij dat kleed!
Heel leuk verslagje :-)!
Geniet van het leven samen!!

groetjes en dikke proficiat!

Sandra



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:33:40

Mooie foto's Elien! Prachtig kleed!
Proficiat met het getrouwde leven!




Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:33:59

Proficiat Elien!!! Mooie foto's zenne! Je zag er prachtig uit en je man had een mooi kostuum zeg! Veel geluk samen!

Groetjes,
Nellie



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:40:29

Waw Elien, je straalde in de Nova. Heel sfeervolle foto's.
Proficiat!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 21:06:35

Heel mooi! jullie straalden allebei!
Nog een dikke proficiat en veel geluk samen!



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 21:42:20

Heel mooie foto's jullie zagen er prachtig uit.



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik23-11-2012 9:18:31

mooie foto's wat een stralend koppel!




Tina
19-7-2013
 Meld misbruik23-11-2012 11:17:07

OOhhh echt heel mooie foto's en jullie stralen allebei...

Hier ook de Nova gepast... Heel mooi kleed, toch voor iets anders gekozen.
Wel mooie zo een volle jurk...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-11-2012 15:21:05

wauw prachtig!



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik23-11-2012 16:07:48

Hey Elien, heel mooi!

Mijn zus (Eveline) vond dat je een heel mooi kleed aan had en dat het een hele goede DJ was!

Grtjs!
Nathalie



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik23-11-2012 22:35:28

Mooi hoor! Ook je kleedje, had net hetzelfde ;-)



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik28-11-2012 15:00:36

Heel mooie foto's en supermooi kleedje! Mooie locatie ook! groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info