Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal in mooie omgeving regio geel

  22-11-2012 14:14:03
Hoi,

Wij gaan trouwen in juli 2013 en zijn nog op zoek naar een feestzaal. We zouden graag een BBQ willen en de mogelijkheid om buiten te kunnen (vb. voor receptie) dus liefst met een tuin. Wij hadden gedacht aan kasteel Meerlaer maar ik heb al slechte reacties gehoord over het eten.. Heeft iemand hier ervaringen mee? Weten jullie nog andere leuke locaties omgeving Geel, Mol, Kasterlee, Laakdal,..?

marth
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1906


Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:22:20

Dag Marth,

Wij trouwen in de Maekelhoeve in Veerle Laakdal.
Op ons lijstje stond ook nog Den Eyck in Kasterlee.
Van Den En Heuvel In Geel heb ik ook al positieve reacties gehoord.

Ik denk wel dat de kans bestaat dat niet meer alle zalen vrij zijn voor juli 2013.
Onze zaal ligt al even vast en die dag was de laatste beschikbare datum in de periode juni-oktober in 2013.

Veel succes ermee!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 15:48:51

Maekelhoeve was ook mijn eerste gedacht voor jou, maar dat zal wrsch wel volzet zijn. Wij zijn daar in maart of april gaan horen, en toen was enkel onze datum nog vrij in de zomer van 2013 (wel vreemd dat Annelyn ook net enkel haar datum nog kon vastleggen, zouden ze dat tegen iedereen zo zeggen misschien?). Maekelhoeve is wel niet de goedkoopste optie (om niet te zeggen de duurste die wij gezien hebben), maar wel dik in orde, zowel qua locatie als eten.

Kasteel Meerlaar is natuurlijk een mooi kasteel, toch zeker aan de buitenkant, maar binnenin had het wel wat achterstallig onderhoud. De zaak is daar dit jaar overgenomen, ik weet niet of die mensen het al wat beter opgeknapt hebben of dat zij de zaak een beetje anders aanpakken. De vorige eigenaars konden behoorlijk goedkope buffetten aanbieden, weet niet hoe de nieuwe het gaan doen. Heb er een keertje gegeten met een groot verjaardagsfeest, en een keertje met een Breugeldag, en beide waren best wel ok. Geen haute cuisine, maar simpele gerechten die wel ok waren. Ook een minpuntje daar is dat je eigenlijk met twee zalen van een goeie vijftig man zit, met de inkomhal ertussen. Kan spijtig zijn dat je niet iedereen in één zaal hebt. Met de dubbele deuren tegenover elkaar open en dan de dansvloer in de inkomhal kan dat nog meevallen.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 16:21:11

afspanning den moor (ranst- broechem)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:26:47

Wij zijn in januari naar de Maeckelhoeve gaan kijken en daar was toen niets meer vrij voor het voorjaar 2013.
Wij hebben nog bezocht:
- De Hezehoef (Noorderwijk): die zaal beviel ons niet zo.
- Daemshof (Noorderwijk): heel mooi en verzorgd, met mooie tuin. Was ook niet meer vrij op onze voorkeursdatum en ook nogal prijzig.
- De Vesten (Laakdal): mooi en verzorgd, met tuin voor receptie. Heb er al eens een uitstekend trouwfeest (met lekkere BBQ!) meegemaakt en ook ons feest zal daar doorgaan :-)
Van Den Eyck in Kasterlee heb ik ook al positieve reacties gehoord.

Veel succes ermee!

Groetjes
Joyce




sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-11-2012 20:37:41

hoi hoi

wij hebben een super ervaring met de vlasschaard in hulshout! heeft ook een schitterende tuin, wij hebben er zelfs (zonder enige meerprijs) onze viering mogen doen! en heel prijs bewust trouwens ;-)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4563908814933....

op mijn fb vindt je wat fotokes terug.
idd juli is "de piekperiode" qua feesten dus ik zou als jullie dan echt willen trouwen heel snel gaan horen!

succes!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-11-2012 20:39:28

daemshof doet als ik me vergis geen bbq, die hebben enkel menu's en idd heel prijzig



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 22:28:51

Wij hebben de Vesten in Laakdal. We gaan er waarschijnlijk BBQ nemen.

Veel succes met de zoektocht!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 23:18:52

Ook wij hebben de vesten !!

de Maekelhoeve heeft weinig vrije datums omdat ze heel vaak dinner en dance doen (volgend jaar in mei bijvoorbeeld 3 vrijdagen).

wat betreft kasteel Meerlaer, ik ben er eens één keer gaan eten met een familiefeest en dit viel DIK tegen bij iedereen, was echt niet lekker !!



Annelies
16-8-2013
 Meld misbruik23-11-2012 10:18:17

Dan zeggen ze in de Maekelhoeve tegen iedereen dat het bijna niet meer gaat, want ik heb nog een datum voor augustus geboekt toen september helemaal vol zat.

De Vlasschaard in Hulshout is ook top, niet zelf voor gekozen omdat ik het te ver vond, maar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en was heel aangenaam verrast.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-11-2012 11:02:41

Ivm Maekelhoeve: dat gevoel krijg ik ook Annelies. Al drie mensen die dit gehoord hebben in één topic? Geen toeval. Het is dan ook een klassieke verkoopstruc natuurlijk: urgency and scarcity, dringendheid en schaarste... 'Wacht niet te lang want dan is het laatste plekje ook weg.'

Niet te naïef zijn dus, en dat geldt voor veel zaken in de voorbereiding van een trouwfeest!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik23-11-2012 21:54:05

mss ne tip bij het zoeken naar een zaal en ne bijhorende datum:
ga verschillende zalen bekijken en maak voor jullie zelf een "wensenlijstje" op
bv:
-er moet voldoende parking zijn
-receptie ruimte buiten
-aantal personen dat er binnen moet kunne
- je budget
-...
- na elk bezoekje zet je de positieve en de negatieve punten tegenover elkaar

vraag bij elk bezoek ook na welke data nog vrij zijn en neem eventueel een optie (is steeds gratis) en is meestal 2 weken.

ik zou u bij de data echt niet te fel proberen vast te pinnen op 1 datum, zeker niet als het nog voor deze zomer is! wij hebben 1,5jaar voordien onze zaal vastgelegd. wij wilde toen ook een bepaalde datum, maar die was al bezet, wij hebben dan gewoon gezien wat er nog vrij was in de periode dat wij konden (gezien mijn man in onderwijs staat)



marth
13-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 18:09:42

We zijn vandaag langs geweest bij kasteel Meerlaer. Qua prijs viel het goed mee maar we vonden het spijtig dat je je gasten moet 'verdelen' over 2 zalen. De zilvermeeuw in Mol neemt geen reservaties meer aan omdat de zaal volgend jaar word overgenomen en den Eyck was volzet. De maekelhoeve en de vesten zijn ook heel mooi maar ik veronderstel dat deze ook al wel volzet zullen zijn. Voor alle zekerheid toch maar eens mailtje sturen.



marth
13-7-2013
 Meld misbruik1-12-2012 13:28:23

Het zal dan toch de Vesten worden :-). We waren superblij toen we hoorden dat ze nog een zaterdag in juli vrij waren. We zijn ook nog langs geweest bij het Torenhof in Westerlo. Dat is ook echt een fantastische locatie met een hele mooie zaal ook maar helaas boven budget. Van de Vesten weet ik ook dat het eten daar super lekker is want ik ben er al een paar keer naar een feest mogen gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info