Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel?

6-10-2006 10:40:08
Hey,
Ik heb weer een vraagje.
Tis allemaal wat zelf zoeken om er toch nog een redelijke prijs van te maken.
Maar nu zitten we in een discussie.
gisteren waren we aan het praten en aan het regelen of we de receptie zelf zouden kiezen of hetgeen de zaal had voorgesteld.
Nu kwam de vraag hoeveel garcons we nodig hebben voor de receptie voor ongeveer een 50 personen?
Ik zei met 2 zal dit lukken en men ventje zei 3garcons.
Nu staan we beide in de keuken,Men ventje chef kok en ik keuken medewerkster.
Allebei hetzelfde beroep en nog niet weten hoe het moet.
Nu ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
vele groeten,
Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 528

Barbara
24-3-2007
 Meld misbruik6-10-2006 11:46:23

Hoi,

Wij doen onze receptie met een traiteur die al jaren ervaring heeft met huwelijksfeesten en daar rekenen ze 1 garçon per 35 man dus met 2 moet het bij jullie zeker lukken zou ik denken?

Groetjes,

Barbara

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik6-10-2006 11:52:04

dank u wel Barbara,

Tis al veel als we weten dat je moet rekenen voor 35 man 1 garcon.
Alvast bedankt en de groeten van Skally

Barbara
24-3-2007
 Meld misbruik6-10-2006 11:58:01

Oei ben nu juist aan t denken dat de 2 garçons waarschijnlijk juist voor de drank te serveren zijn (nog hapjes ook hé)...hebben volgende week nog een afspraak met die mensen als ik t niet vergeet zal ik het nog eens navragen :o)
groetjes!

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik6-10-2006 12:01:07

oke,Als je zou willen doen,zou ik dat heel tof vinden.
We zijn nog maar juist geweest maandag en hebben er nooit aan gedacht om het te vragen.
Als je iets meer laat je het me dan weten?
Alvast bedankt en de groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...