Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schrappen van het lijstje

  21-11-2012 22:08:19
De laatste twee weken veel kunnen regelen! De ringen zijn gekozen en in april mogen we mee in het atelier om mee te kijken hoe ze alles afwerken. De huwelijksreis is ook al geboekt en vandaag kwam de pastoor langs. De grote lijnen van het misboekje is goed nog via mail enkele aanpassingen doen en dan zou het ook al in orde moeten zijn. Content dat er alweer enkele zaken in orde zijn!

shanna
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1025


debora
18-7-2014
 Meld misbruik21-11-2012 23:03:00




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:47:15

Amai, inderdaad mooie vooruitgang. Zo komt het einde van het jaar ook stilletjes dichtbij en breekt ons trouwjaar aan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...