Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accesoires

  21-11-2012 22:04:32
Liefste bruidjes,
Vinden jullie het ook zo ongelooflijk moeilijk om de juiste accesoires te vinden?
Ik zou graag een opvallende haarclip hebben, grote oorbellen en een brooch voor op mijn kleed. Nu vind ik het heel moeilijk om op internet in te kunnen schatten of het iets voor mij is, hoe groot het is, of alles te samen niet te opvallend gaat zijn, of de materialen van de verschillende accesoires bij elkaar passen...
Iemand tips of nog leuke adresjes waar ik eens kan gaan snuisteren? Want ik kan moeilijk vanalles aanschaffen om dan tot de conclusie te komen dat het niet samenpast....

Evelien
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1224


debora
18-7-2014
 Meld misbruik21-11-2012 23:08:49

Ik zou inderdaad zeker naar een winkel gaan hoor! Was overtuigd da ik een tiara wou, maar toen ik hem in een bruidswinkel paste, bleek het toch nie voor mij weggelegd te zijn! Stond heel raar op men hoofd! Terwijl ik nooit een diadeem zou gedragen hebben, toch ene gepast (op aanvraag van verkoopster) en die was eigenlijk perfect voor mij gemaakt... Zelfde verhaal met de sluier... Zelfs de kleine details moet je heel goed bekijken vind ik..



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:41:29

Evelien, ik had hetzelfde probleem. Ik heb wel online gekocht en heb voor mezelf besteld wat ik zeker wou hebben (side tiara). Toen ik dit thuis heb gekregen heb ik es gedacht of dit nu al voldoende was. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat het ok was. Je kan dus misschien ook zo werken. Als je vb zeker bent dat je een armband wil, kan je hier al naar zoeken en bestellen. Eenmaal je die thuis echt hebt aangedaan, kan je beslissen of je nog iets bijwil of als het al af is.



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:42:32

Hoi! Ik heb onlangs in de veritas heel mooie spelden en broches gezien in allerlei kleuren maar ook in gebroken wit! (Zeker tegen de lente zouden er nog meer moeten zijn) Deze zijn dan ook nog eens betaalbaar wat mooi meegenomen is :) groetjes



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik23-11-2012 11:32:56

Mijn kapster had New Look aangeraden. 'k Heb er een mooi haarbandje gevonden. Heel goedkoop, maar het zag er duur uit.



Jessica

 Meld misbruik2-1-2013 0:18:39

Hallo dames

Bij mij kunnen jullie ook terecht voor bruidsaccessoires (juwelen, haaraccessoires, sluiers op maat). Ik voer in uit de Verenigde Staten. Meer info: jessica@glitglam.be
Jullie mogen altijd vrijblijvend eens komen passen of proberen.
Groetjes
Jessica
GlitGlam


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...