Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naar waar op huwelijksreis?

  21-11-2012 13:38:40
Wat denken jullie over Algarve, Madeira, Lanzarotte en Canarische eilanden?
Wie raadt wat aan?

We gaan in augustus en houden van rust, met toch wat natuur, uitzicht bewonderen,...

Groetjes,
Evelien

Evelien
6-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1332


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-11-2012 13:57:51

Wij zijn naar de Kaapverdische geweest...zeker eens checken ;-) zalig weertje en ook veel rust en prachtige stranden...

Succes!



lorena
27-7-2013
 Meld misbruik21-11-2012 14:54:39

Hoi Evelien, ben 2 jaartjes terug op vakantie in de algarve geweest! zeer mooi daar, maar ik zou het niet aanbevelen als honeymoonreis! er zijn wat excursies te doen maar niet zo danig veel. en het is er enorm rustig, dus meer als aan het strand gaan liggen kan je niet doen... s'avonds zijn er de normale cafeetjes en eetrestaurantjes (friet van piet, kip van bij filip) waar het vol zit met toeristen (heel veel duitsers,nederlanders tegengekomen) ik vond de locatie zeer mooi maar heb mij enorm gestoord aan het alleen maar vinden van plaatsjes waar ze engels ontbijt serveren ,en de tallozen frietkoten met nederlanders. dus ja het eten was er ook barslecht omdat je geen locale restaurantjes had.

Ik weet niet jullie maar als ik naar ander land ga probeer ik graag hun traditionele keuken en wil ik niet alleen maar Nederlandse frietkoten of Engelse ontbijtbars tegenkomen. of net diezelfde mensen die bezopen op de grond liggen.


groetjes



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik21-11-2012 15:07:42

Hoi, ik ga deze even volgen, wij plannen onze huwelijksreis in maart na de trouw.. ons budget is echter niet hoog, dus hopen we op een exotische of Europese last minute :-)

Dit zijn mijn bevindingen:

Kaapverdische is leuk, maar buiten hotel en strand is er eigenlijk niets te zien.

Met Algarve en Madeira heb ik geen ervaring.

Canarische eilanden: Wij zijn na onze Wettelijke trouw (ook 9 maart 2012) naar Gran Canaria geweest. Dat was leuk en mooi weertje, maar zeer toeristisch, we hebben enkele dagen een cabrio gehuurd.



Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik21-11-2012 20:14:00

Lanzarote zou ik niet aanraden als huwelijksreis, behalve vulkanen is er niet bepaald veel te zien enz..



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik21-11-2012 20:39:00

Madeira is het mooist vind ik. Wel geen echte stranden, je kan er wel prachtige wandeltochten maken.




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:21:07

Gran Canaria en Tenerife zijn inderdaad overgoten met vooral Engelse (zatte) en Duitse (zatte) toeristen. Als je wat romantiek zoekt, denk ik dat je beter elders gaat. Mijn zus was vol lof over Sicilië en Sardinië. Corsica, Rhodos en Cyprus zijn ook nog mogelijkheden. Malta vind ik persoonlijk heel goed. Je hebt er geen zandstranden, wel keistranden maar is door zijn grootte heel goed om uitstapjes te maken. Zalige zuiderse sfeer, prachtige hotels en niet te ver vliegen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums