Terug naar overzicht
hallo Ann,ik trouw op 25 november 2006 en dit ook omdat er in de zomer niets meer vrij was op eenzaterdag en een vrijdag leek me zo raar om te trouwen. Dan konden mijn meeste collega's ook niet komen naar de mis. Ik draag een kleed zonder mouwen maar een goede dikke voile rond mijn schouders.In augustus dit jaar was het ook slecht weer en in maart ook, dus hopelijk valt november nog mee.Dominique
Hey Ann,ik trouw op 4 november 2006. Ik heb een kleed zonder mouwen: voor als de zon schijnt,heb een witte paraplu voor als het regent, een dunne stola voor wat wind, en een bontje (nep) voor sneeuw :-)Ik ben er dus op voorzien...Groetjes,Karen
Hey,Wij trouwen op 4 november het komt dus allemaal heel erg dichtbij.Wij wouden zeker dit jaar nog trouwen en hebben dit pas eind mei beslist dus moesten we al zeker naar het najaar uitwijken.Ik heb een kleed zonder mouwen maar wel een lekker warme cirkelsjaal.Ik zie er geen probleem in dat het lekker koud zal zijn al hoop ik wel dat er ook een 'winter'zonnetje van de partij is, zolang het maar droog is he!De juwelier waar we onze ringen kochten wist meteen dat 4 november 2005 een stralende dag was hij had die dag een feest en ze hebben buiten gestaan tijdens de receptie het is dus allemaal een beetje afwachten. En de mensen van de zaal vertelden ons dat winterfeesten altijd wat bijzonder waren omdat er dan een gevoel van lekker warm binnen zitten bij komt en je dat in de zomer niet hebt omdat iedereen buiten wil.. Tja ik kijk heel erg uit naar 4 november en goed of slecht weer gaat men dag niet maken ;-)))
Hallo Ann,ik heb ook witte paraplu's voorzien zoals Karen. Heb er voor de hele suite gekocht, in totaal 6 voor moest het sneeuwen of regenen en dat het dan geen kakafonie is op de foto's van paraplu's.Vorig jaar heeft het op 25.11 gesneeuwd.Dominique
Hallo Ann,Wij trouwen over drie weekjes, op 28 oktober! Wij wilden die datum heel graag omdat we dan 5 jaar samen zijn. En de periode van het jaar maakte voor de rest voor ons niet veel uit. Elk seizoen heeft zijn leuke kantjes. Goed weer of slecht, het wordt een speciale en warme dag in ons hartje, he! Groetjes,Miriam
Ik trouw op 8 december 2007 (nog verder af dan bij jou). En we hebben daarvoor speciaal gekozen omdat we in de winter willen trouwen en mijn vriend me maar in september heeft gevraagd, dus was deze winter niet meer realistisch. 8 december vinden we leuk omdat het nog net niet feestdagen zijn, maar sinterklaas al achter de rug is, dus de gezellige sfeer is er al.Ik ga een kleed dragen zonder mouwen, met een nepbonten stola (lekker warm)...
Evelien,heb jij al een kleed gekocht?Dacht in januari volgend jaar te gaan of is dat te laat?groetjes Ann
Hoi Ann,wij trouwen op 28 oktober 2006 en hebben bewust voor de herfst gekozen. We hebben elkaar leren kennen in oktober en we verjaren allebei in de herfst. Voor ons is dit gewoon het mooiste seizoen. Ik denk dat het ook heel mooi kan zijn op de foto's met al de herfstkleuren van de bomen. Ik heb een kleed met een bijpassend vestje. veel succes nog,An
Wij zijn getrouwd op 29 oktober 2005 en het was 22 graden met een stràlende zon! Ik had een vestje voor over mijn trouwkleed, maar dat was eigenlijk te warm...Het weer kan dan alle kanten uit. Kan ook regenen, sneeuwen, vriezen, ... Maar daar kan je je tegen kleden he.Ons feest was ook heel gezellig, zeker omdat het dan zo vroeg donker is.groetjesVeerle
Hallo Ann,Wij trouwen op 22-12 van dit jaar en ik heb met het uitzoeken van mn jurk gewoon uitgekozen wat ik mooi vind en het zal best koud zijn met foto's maken maar dat komt best goed. Gewoon een jurk kopen die je mooi vindt en het maakt niet uit dat je blote schouders zou hebben.groetjes