Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor bestemming huwelijksreis gezocht

  17-11-2012 14:48:33
We hebben bijna onze huwelijksreis naar Thailand geboekt en nu beginnen we ineens te twijfelen over de bestemming. Aangezien het daar regenseizoen is in juni zijn we nu aan het uitkijken voor een andere bestemming.

Hebben jullie een idee waar het dan al warm is. Een combinatie van strand, shopping en beetje cultuur misschien. We zijn al naar Mexico, Dominicaanse, Las Vegas, LA, NY geweest.
En het moet natuurlijk ook een beetje betaalbaar blijven :-)

Bedankt voor de tips :-)

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1082


Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 15:07:28

Hey Katrien, Thailand heeft verschillende klimaatzones. Waar het in de ene regio regenseizoen, is het in een andere regio droogseizoen. In juni is het in Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao droogseizoen, dat zijn zelfs de beste maanden om naar daar te gaan! De kanten van Phuket moet je mijden!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 15:08:11

Waar je eventueel ook aan kan denken is Bali, ook topseizoen in juni!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-11-2012 17:12:55

Waarom altijd zo ver? Lijkt wel alsof er niemand in Europa wil blijven voor een huwelijksreis. Wij overwegen Rome. Daar is het ook al warm in juni. ;-)



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik17-11-2012 17:19:17

@ Mona, de meeste mensen doen dit omdat ze denken eens er kinderen zijn dat dit te verre bestemmingen zijn.

Mijn ervaring met kinderen in het buitenland en op het vliegtuig is dat kinderen zich enorm snel aanpassen.

Wij trouwen op Kreta en verblijven dan ook daar voor onze honeymoon met onze 2 kinderen. Ze hebben een aparte slaapkamer dus een romantische huwelijksnacht zal er zeker bij zijn

@Katrien, Thailand zou ik behouden...ik vind het Oosten veel mooier, puurder dan de Caraiben !



mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-11-2012 17:34:07

Ah, kinderen, juist. Ik heb niet echt een kinderwens, dus had niet in die richting gedacht. Kan het wel begrijpen dan. Hoewel een van m'n vriendinnen nu een maand met haar peuter aan het rondtrekken is in Australië, dus het kan wel als je wil. :-)



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik17-11-2012 17:35:48

Dat is ook mijn reden om een verre bestemming te kiezen. Je kan altijd met kinderen nog reizen maar nooit naar verre bestemmingen :-)




Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik17-11-2012 17:55:19

@Katrien, Ik neem mijn kinderen overal mee naar toe, zelfs naar verre oorden. Geen enkel probleem, alleen moet je soms wel naar romantische momenten zoeken met je partner als je begrijpt wat ik bedoel.

Mijn zoon heeft salmonella opgelopen (2 weken ziekenhuis) in Djerba waar god en kleine piereke naar toe gaat. Op safari in Kenia, Sri Lanka was er geen enkel probleem. Je moet gewoon maar pech hebben.

Mijn vriendin (weduwe) is net ALLEEN met haar dochter van 3 en 5 2 maanden naar Australie en Nieuw Zeeland geweest en ze hebben een prachtige trip gehad.

Ik zeg altijd tegen iedereen als je leven stopt als je aan kinderen begint, wacht dan nog maar efkes en geniet van je leven met je partner.



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik17-11-2012 19:04:22

idd zoals peggy zegt,kinderen passen zich heel snel aan. Enkel de vliegreis kan even vervelend zijn maar dat is voor ons ook ;)

echt hele verre reizen zijn best duur,misschien nog een reden om dat te doen als huwelijksreis?als je dan toch veel geld aan het uitgeven bent,waarom dan niet nog wat meer ;)




Eva
13-9-2013
 Meld misbruik17-11-2012 20:33:37

Wij gaan ook "gewoon" naar italie hoor. Vraag me wel af hoe al die trouwers zo'n verre reizen kunnen maken... Want meestal is je trouwperiode toch ook de periode dat je samen een huis koopt of bouwt? In ons geval is dit toch zo. Dus jonge mensen: vertel me jullie geheim :)



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 20:38:58

Bij ons is het Egypte geworden , met als reden geen hele dag vliegen om warm weer te hebben & ook de prijs.
De hele trouw kost al zoooveel geld zodat we met de prijs van de honeymoon toch niet te buitensporig wilden doen.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik18-11-2012 3:43:25

Ik reis heel graag, maar ik heb nog zoveel te ontdekken "hier" in deze contreien, dat ik voorlopig toch echt niet een hele dag op 't vliegtuig stap.

Voor onze huwelijksreis droom ik van Santorini (of een ander Grieks eiland)!

En kinderen? Die komen er de eerste jaren sowieso niet om medische redenen. En wie weet zelfs nooit.
Gezien wij al meer dan 7 jaar samen zijn, is dat huis overigens al gekocht ;). Wij werken kennelijk niet 100 % in de juiste volgorde ;).



Ellen
22-12-2012
 Meld misbruik18-11-2012 11:25:22

Wij zijn in juli/augustus deze zomer naar Thailand gegaan, en het regenseizoen viel heel erg goed mee. We hebben heel mooi weer gehad, bijna geen regen. 1 dag was het miezerig en voor de rest mooi weer op enkele korte buitjes aan de avond na. Dus heel aangenaam en goed weer. (we zijn 22 dagen gegaan) Ik zou me dus niet teveel zorgen maken en er gewoon naar uitkijken, want het is een prachtig land.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums