Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis vastgelegd, maar nog als verrassing voor mij

  17-11-2012 11:07:42
Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt: onze huwelijksreis is vastgelegd! Joepie!
Alleen... ik weet nog niet waarheen ze ons zal brengen...
Bij mijn vriend in de familie is het traditie dat de bruidegom dit regelt als verrassing voor de bruid. Spannend wel hoor!
Al heb ik wel regelmatig tips gegeven voor bestemmingen en ik vertrouw hem er wel in. Alleen is het nu nog afwachten tot onze trouwdatum voor ik het land en de streek mag weten.
De bestemming op zich zou hij pas verklappen als we effectief vertrekken (wij gaan pas in juli op reis, omdat we dan beide verlof konden krijgen).
Wat ik al wel weet is dat ik een bikini moet meenemen

Zijn er nog bruidjes bij wie de huwelijksreis op die manier geregeld wordt? Of kiezen jullie allemaal zelf mee?

Groetjes
Joyce

Joyce
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1479


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-11-2012 11:12:25

Bij ons ging het normaal ook een verrassing zijn, tot mijn man zich had versproken :D Ik zou het normaal pas op het vliegveld te weten komen, maar het is dus anders gelopen. Uiteindelijk wel super blij met zijn keuze!!



Kim
8-2-2013
 Meld misbruik17-11-2012 16:38:21

Hier een beetje hetzelfde als bij Alessia. Het was de bedoeling dat ik niets ging weten, maar ik weet toch ook al dat we naar Nederland gaan.
Ik weet het, misschien geen droombestemming maar door onze 4 kids kunnen we maar een paar dagen weg en willen we eigenlijk geen tijd verliezen aan het 'reizen' op zich.
Voor de rest regelt mijn toekomstige alles. Ik weet wel dat hij bepaalde activiteiten geboekt heeft maar voor de rest is alles nog een verrassing.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik17-11-2012 18:09:19

Is eigenlijk wel romantisch en zou het ook wel zo willen. Maar als ik mijn toekomstige volledig alleen laat kiezen weet ik al voor bijna 100% dat het Turkije wordt (ook wel leuk, maar daar gaan we al elk jaar naartoe...) en ik wil wel eens ergens heen :-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-11-2012 18:13:39

Normaal regel ik ook al onze vakanties en ik plan ook alles ruim op voorhand. Voor de trouw zal hij dit nu van mij overnemen maar wel op zijn manier... Het is voor mij wel een beetje moeilijk omdat los te laten. Ik zal het waarschijnlijk wel weten vanaf hij het beslist heeft maar vrees nog een heel tijdje te moeten wachten.



Lie
20-7-2013
 Meld misbruik17-11-2012 18:35:21

ooh kei spannend! Nog even geduld hebben :D



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik18-11-2012 15:22:25

Dit is geweldig!!!! Ga ik ook voorstellen aan mijn verloofde.
Leuk idee. Maar ook wel super spannend. Weet niet of ik zou kunnen wachten tot de datum zelf.



jasmien
14-8-2013
 Meld misbruik18-11-2012 15:36:07

Ohhhh kvindt het wel tof !!!!!

Hier ook onze huwelijksreis vorige week vastgelegd, hier wordt het Bulgarije
met onze 2 kindjes.

grtz



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik18-11-2012 19:36:58

Ja, het zal wel nagelbijten zijn... Maar ook wel leuk om je te laten verrassen. Ik denk wel dat het goed komt, op vlak van reizen hebben we gelukkig nogal dezelfde smaak ;-)




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-11-2012 19:50:18

Waar hoop je op?



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik18-11-2012 20:07:10

Hmm, ik zou toch graag een "warm" land willen. In Scandinavië gaan rondtrekken bijvoorbeeld spreekt me heel erg aan (en hem ook), maar zoiets toch liever niet voor een huwelijksreis...
Stiekem hoop ik op Italië, Zuid-Frankrijk, of één van de eilanden errond.
We hadden al wel samen zowat beslist dat het Europa zou worden, omdat dat meestal toch iets budgetvriendelijker is dan een lange vliegreis (wat ook wel fantastisch zou zijn!).
Maar we hebben bouwplannen en moeten toch zien wat we met ons geld doen nu...

Rebecca, jullie trekken toch richting Zuid-Afrika? Wel, dat is ook wel een droombestemming! Zalig! Maar wegens bovengenoemde budgetredenen zal dat al afvallen waarschijnlijk ;-) Ik kan ook maar max 2 weken verlof krijgen en dat is mss wat weinig voor zo'n verre reis...

Groetjes!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-11-2012 13:39:36

Joyce, wij gaan inderdaad naar Zuid-Afrika voor 2 weken. Dit weekend wordt alles geboekt en ik vind het al spannend zelfs al weet ik alles. Ik zou serieus kriebelig zijn mocht ik zolang moeten wachten. Maar dat wordt bij het ontdekken van de bestemming vast des te leuker!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums