Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mauritius

  15-11-2012 20:50:36
Hello,Heeft er iemand van jullie ervaring met hotels in Mauritius? Wij zouden in augustus op huwelijksreis gaan en hebben een aantal hotels gekregen van het reisbureau. Shandrani Resort en Paradise Cove... In de brochure heb ik ook het hotel LUX belle mare gezien. iemand ervaring met deze hotels?

Caroll

Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1243


Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik15-11-2012 21:58:01

Ik volg mee want wij zouden ook op huwelijksreis willen naar Mauritius. Van het reisbureau hebben we een hele catalogus meegekregen maar al die hotels zijn zo gelijkaardig en bieden ongeveer ook dezelfde voorwaarden aan voor trouwers. Dus moeilijk kiezen!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-11-2012 22:32:16

Eens kijken op tripadvisor naar algemene trends van reviews? Lux belle mare is het vroegere beau rivage en ik heb hier al enkele bruidjes op het forum gelezen die hier geweest zijn en heel tevreden waren. Als je Mauritius overweegt, is mauritiustravel.nl een aanrader. Groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik16-11-2012 7:13:48

Hier een van die tevreden bruidjes ;-). Wij zijn deze zomer op huwelijksreis geweest naar Lux Belle Mare/Beau Rivage. Lux Belle Mare is inderdaad de nieuwe naam maar op Mauritius zelf spreekt iedereen nog over Beau Rivage :-).

Het was in 1 woord FANTASTISCH! Wij gaan normaal jaarlijks naar Turkije en kiezen daar ook steeds voor een 5*-hotel en hoewel deze ook heel goed zijn, is Lux Belle Mare toch wel van een andere categorie :-). Het is gewoon paradijs op aarde met supervriendelijk personeel dat perfect 2-talig is (Frans en Engels), enorm lekker eten (tot hapjes aan het zwembad & sushi) en een prachtige locatie. Je wordt er op je wenken bediend, ze rollen zelfs je handdoek voor je uit aan het zwembad, komen je cocktails brengen, poetsen zelfs je bril voor je op als je dat wil ;-).

Wij hadden zelf wel de all-in formule gekozen en daar waren we wel blij om, want er was echt enorm veel inbegrepen in deze formule (oa 3-gangen menu's 'smiddags, 4-gangen menu's 'savonds, verschillende soorten wijn bvb sauvignon blanc, onze favoriet :-), schuimwijn, enz) en anders werd het wel redelijk prijzig :-).

Ik zou zo opnieuw vertrekken en het hotel aan iedereen aanraden :-). Vraag wel bij aankomst naar een nieuw gerenoveerde kamer, aangezien ze nog niet allemaal gerenoveerd zijn en deze toch wel de mooiste zijn (vind ik persoonlijk) :-). Let wel: Lux Belle Mare ligt aan de rustige kant van het eiland, dus buiten het hotel zelf is er niets te doen, wat natuurlijk wel de rust garandeert :-) maar als je op zoek bent naar een actief nachtleven, moet je daar niet zijn :-).

Wij zijn naar daar gereisd met Mauritius Travel omdat deze het goedkoopste uitkwam en over het algemeen waren we wel tevreden :-). Let juist goed op met de tijden van vertrek, want deze kunnen wel wijzigen :-).

Groetjes!

Evelien



Caroll

 Meld misbruik16-11-2012 10:41:40

Evelien, heel hard bedankt voor u reactie!! Welke kamer hadden jullie geboekt in dit hotel? Zijn er voldoende watersport activiteiten zoals kano, waterfietsen,...

groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-11-2012 17:41:52

Wij hadden gewoon een standaard-suite geboekt en deze was echt heel ruim en gezellig vonden wij :-). Met aparte zithoek, flatscreen-tv, badkamer met bad en regendouche, dressing en terras :-).

Er zijn heel wat watersportactiviteiten maar wij hebben er maar 2 gedaan, nl snorkelen en waterfietsen aangezien de zee nogal woelig was toen wij er waren :-).

Groetjes!

Evelien



betty
21-6-2013
 Meld misbruik21-11-2012 10:01:05

hallo heb hier even zitten kijken op die site van mauritius travel en idd da prijzen vallen goed mee. Evelien mag il weten wat je betaald hebt voor de all in formule.
groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-11-2012 0:19:07

Wij hebben de gewone all-in genomen, niet de ultra, en hebben voor onze reis € 4500 voor ons 2 betaald voor 10 dagen incl vlucht heen & terug + transfers op Mauritius + tickets TGV in 1ste klasse van en naar Parijs. De all-in toeslag op zich was 800 eur voor ons beiden.

Groetjes!

Evelien



betty
21-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 14:22:14

Evelien,bedankt om te antwoorden. Ik dacht dat die prijzen niet echt waren. Maar voor die prijs valt het goed mee amaai. Dus jullie hebben ook geboekt daar en jullie waren daar zeer tevreden over.
Grtjes Betty



anouk
8-6-2013
 Meld misbruik11-12-2012 12:46:52

@ Evelien, wij zijn enorm geintereseerd voor Mauirius. Met welke reisagantschap zijn jullie gegaan ?

Wij hebben enkele offertes gekregen van mauirtiustravel.nl de prijzen zijn zeer interessant. Het is wel allemaal enkel ontbijd en diner en soms ook lunch
Wat ik mij afvraag is of de dranken inbegrepen zijn bij de maaltijden ? We hebben ook liever All-in zodat we niet telkens met geld moeten rondlopen.
Ik wacht op meer nieuws van mauritiustravel.nl. voor een offerte met deze maaltijdsvorm.
Maar weet er iemand of het prijsverschill veel hoger ligt met all-in formule ?
En wat raden jullie aan ?



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-12-2012 17:52:07

Hey Anouk,

Wij zijn gegaan met Mauritius Travel, all-in :-). Het is dus zeker mogelijk maar de surplus kwam wel op +/- 800 eur pp voor 10 dagen dacht ik. Als je voor de optie ontbijt & dinner (half pension) of ontbijt, lunch & dinner (vol pension) kiest, is dit normaal zonder drank dacht ik. Enkel bij all-in is drank altijd inbegrepen :-).

Groetjes!

Evelien



anouk
8-6-2013
 Meld misbruik12-12-2012 11:33:51

Amai 800 pp erbij is wel heel veel hé.
Hun prijzen zijn dan laag maar met all inclusive wel heel duur ...



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-12-2012 12:23:32

Ja, maar ik kan je zeggen, wij hebben dat er zeker uitgehaald... anders betaalde je geloof ik 4 à 5 eur per frisdrank en 35 à 40 eur voor een hamburger met frietjes bij de lunch (wel een lekkere verse hamburger, geen mc donalds-toestanden, maar toch). Wij hebben met de all-in elke middag en avond voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gegeten met een glas cava en een fles wijn, de hele dag door frisdranken gedronken, 's avonds cocktails gedronken, overdag ijsjes gegeten, in de à la carte-restaurants gaan eten en watersportactiviteiten gedaan zonder enige opleg :-).

Groetjes!

Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums