Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  15-11-2012 19:41:42
Hallo, graag had ik even gepolst waar jullie huwelijksreis naartoe gaat of ging? Zoek iets romantisch, waar ook wel iets te beleven valt, liefst iets met mooi zwembad(en) en mooi(e) zandstranden voor toch ook wel wat rust.. Als je bij het boeken van een reis vermeld dat het een huwelijksreis is, krijg je dan speciale condities behalve de honemoonsuite? Of is dit juist duurder dan een gewone reis gewoon omdat je het een huwelijksreis noemt? Alvast bedankt voor de reacties!

Kristel
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1102


tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-11-2012 20:06:30

hier naar zanzibar geweest in ons hotel geen korting maar wel op 1ste avond een fles wijn met versnapperingen en ons bed was iedere dag bijna versierd met bloemen bloemblaadjes enz.. ook kan je dit melden aan de vlieg maatschappij wij hebben op het vliegtuig een honeymoon drink gekregen



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-11-2012 20:14:36

Wij trouwen op Kreta en wij hebben ook geen korting op onze hotelkamer.

Wel krijgen we een fles champagne, honing en nootjes (teken van vruchtbaarheid in Griekenland), bloemen etc... op de kamer.

Ik denk dat je eerder korting krijgt als je naar de Caraiben trekt.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik15-11-2012 21:33:53

Wij reizen naar Amerika, maar als honeymoon zou ik Punta Cana, Dominicaanse Republiek, zeker aanraden.
Wij zijn er afgelopen september geweest en hebben dikwijls gezegd "hier zou perfect zijn om op huwelijksreis te komen" :).
In het hotel waar wij zaten kreeg je als honeymooner vanalle extra's, maar dan in de vorm van champagne, hapjes, dessertjes op de kamer enzo.
Vaak krijg je v ia het reisbureau bij boeking ook wat korting omdat het je huwelijksreis is, dus zeker informeren!



Sara
14-7-2012
 Meld misbruik18-11-2012 10:11:02

Wij zijn naar Cuba geweest en vonden dit echt zeker de moeite als huwelijksreis.
Op de kamer stond bij aankomst een fles Rum en vers fruit. Er was ook een korting, maar weet niet juist meer hoeveel deze was.

2 jaar geleden zijn we naar Mexico geweest en dit is ook een aanrader als huwelijksreis!!

Wij zijn van beide vakanties zeer tevreden terug gekomen



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik19-11-2012 8:42:47

wij zijn naar de riu palace aruba geweest en hebben ongeveer 500 euro korting gekregen en we hebben een heel leuke vakantie gehad



cynthia
25-5-2013
 Meld misbruik30-12-2012 22:38:24

Hallo Karen, wij zijn aan het twijfelen over welk hotel we zouden nemen in de Dominicaanse republiek. Kan jij even zeggen waar jullie geweest zijn, in welk hotel? Groetjes cynthia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums