Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtas H&M!

  13-11-2012 15:20:31
Oké... Ik was in een vorige post op zoek naar een handtasje, en net vind ik iets wat ik superleuk vind...
http://www.hm.com/be/nl/product/05755?article=05755-A#article=05755-A

Misschien niet alledaags, maar het zou zooooo goed passen bij ons concept! Helaas... Het betreft een actie in H&M in samenwerking met een designer; donderdag te verkrijgen in Antwerpen, Brussel, Hasselt en Luik. Ik woon in Brugge en kan onmogelijk verlof krijgen... Is er toevallig niemand van jullie die al van plan was om te gaan? Ik zou (uiteraard) op voorhand betalen en komen halen... (of de verzendkosten betalen)


Marlies
14-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1976


Ne
28-9-2013
 Meld misbruik13-11-2012 15:52:01

Ik moet ook werken, anders graag. Hopelijk is er iemand hier met de mogelijkheid!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-11-2012 19:02:11

Ik kan ook niet maar misschien kan je eens naar de H&M zelf bellen en zeggen dat je dat super graag wil maar dat je er zelf niet kan achter komen en of ze dat niet opzij willen laten leggen en dat jij er in het weekend kan achter gaan? Heb dat ook al eens zo gedaan en was toen geen probleem. Het is maar een tip. :) Of niemand van jouw familie dat bereid is om dat te doen?



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik13-11-2012 21:20:42

Helaas... Ik heb geprobeerd maar ze leggen pas weg vanaf vrijdag, als er dan nog over zijn tenminste... Anders niemand aan wie ik het kan vragen. De enige zot genoeg om dat te doen is mijn ma en die is helaas zelfstandig :-)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik13-11-2012 22:36:59

Oh Marlies, die tas is enig!! Maar ben ook niet in de mogelijkheid om te gaan, sorry :-/ Succes!!!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik14-11-2012 6:40:16

Ook ik geraak er niet sorry :-/



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik15-11-2012 20:11:50

En? En? En? Heb je een oplossing gevonden?



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik15-11-2012 21:31:38

Ja en nee, tis echt superstom. Ik moest de nacht werken, normaal van 20 tot 8, dus kmocht stoppen om 6u. Meteen naar gent gereden, want ik had de vorige dag naar daar gebeld en de man van administratie zei dat ze er 4 hadden en dat ik dus vlug zou moeten zijn. Mijn bandje om 7u gaan ophalen aan de h&m, en dan rondlopen in een stad waar niks open was, superkoud! Wel e warme choco in starbucks en daar een halfuurtje blijven zitten met mijn boek. Maar niet meteen de leukste activiteit als je van de nacht komt :-). Om 9u30 ging de Winkel open, maar wat een teleurstelling! Amper kleren hadden ze, en die clutch waar het om ging zag ik nergens! Leuk idee trouwens, 10 minuten per groep, maar total failure; tegen dat die mensen hun kleren terug aanhadden enzo... Superchaotisch! Dus ik aan het meisje met de micro gevraagd of ze die clutch hadden, en ze zei van niet. Ik zei dat een meneer op administratie had gezegd van wel, waarop haar reactie 'er werken geen mannen op onze administratie'. Vond ik niet fijn, gaf me het gevoel alsof ik alles verzon in haar ogen. Dus, na amper 4 minuten ofzo ben ik terug buiten de hekkens gegaan, want de rest van die collectie was echt mijn ding niet; ik vond het meeste eerder lelijk, en alleen geschikt voor hyperslanke meisjes, waar ik niet bijhoor :-). Daar stond een mevrouw, nog eens mijn verhaal aan haar gedaan (plots werkte er dan toch een man op de administratie), zij vroeg het aan een verkoopster die naast haar stond en het antwoord was 'er stonden er inderdaad 4 op de lijst maar die zijn blijkbaar niet meegekomen'. Dusja, tijds- en dieselverspilling! En niet meegekomen? Dikke zever. Die meisjes die daar werken hebben gewoon op voorhand hun artikelen uitgezocht, zeker weten! 1 keer maar nooit meer :-) aangezien ik toch eerder een zak voor praktische zaken nodig heb zoals trouwboekje, onze sigaretten enzovoort, ga ik een zakje kopen van not on the high street. Gewoon een witte zak, met de tekst 'something old, new, borrowed, blue'. Kost 15 euro en kan achteraf nog dienst doen als zakje-voor-alles...



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik16-11-2012 10:37:44

Jammer om horen! Maar je hebt toch geprobeerd e, anders denk je achter `had ik maar een poging gedaan` :-)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik17-11-2012 23:15:13

Inderdaad :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...