Terug naar overzicht
Hey,waarom zou je zelf niet rijden? Wij hebben de suite een paar minuten voor ons laten vertrekken, zodat ze de wagens konden parkeren voor wij aankwamen. Aan het stadhuis hebben we een vriendin gevraagd om de wagen van ons over te nemen, zodat Michael niet zelf parkeerplaats moest gaan zoeken.Groetjes,Lieve
ik ken mensen die met het openbaar vervoer gegaan zijn, maar dat moet mogelijk zijn natuurlijk he
Hoi!wij denken er ook aan om zelf te rijden. Mijn schoonbroer zal dan de wagen gaan parkeren voor ons. Groetjes.LobkE.
Hoi PatriciaWij gaan een limo nemen (daar kunnen 8 personen in) en de rest van de suite zal vervoerd worden in auto's van de familie (neven, nichten, nonkels)Ik heb ook al gehoord dat ipv een ceremoniebus te nemen een gewone bus te vragen bij een vusvervoermaatschappij/reisagentschap, dat zou goedkoper zijn en je kan die dan ook versieren enzo... Misschien de moeite om eens te informeren?GroetjesVeroniek20 07 2007
Beste Patricia,jullie kunnen zelf met een bruidswagen rijden, en de familie laten volgen in gewone autos. Dan heb je iets budgets-vriendelijks en toch iets speciaals. Wij hebben nog een cabrio, Lotus Elise, model 2007 staan die eventueel vrij zou zijn. Mocht je interesse hebben, laat het maar weten.groetjes,Bartwww.huisjozef.be bart@huisjozef.be