Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

om hoe laat ?

3-10-2006 20:58:27
denk je dat het mogelijk is om te trouwen rond 4 uur of 5 uur voor de wet ? of zijn daar bepaalde uren aan verbonden . wij zijn van limburg

patricia
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 291

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik3-10-2006 21:01:48

Bij ons in de gemeente kon dit enkel om half 2, 2u of half 3. In Lebbeke stond dit op de site van de gemeente vermeld. Anders kun je gewoon bellen voor de inlichting, hé.

davida
8-9-2006
 Meld misbruik3-10-2006 21:41:53

hey
wij zijn om 4 u getrouwd voor de gemeente twas wel in bredene maar denk wel dat ze dat op andere plaatsen ook doen best eens gaan vragen

grtjs
08.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-10-2006 7:54:19

Hey,

ik denk dat het afhangt van gemeente tot gemeente, maar dat lijkt me toch wat laat op de dag hoor. Of bedoel je 4 u 's ochtends :-)? Trouwen jullie ook nog voor de kerk? Wanneer gaan jullie dat dan doen? En wat plannen jullie voordien, want ik kan me voorstellen dat jullie dan de hele dag lopen te stressen...

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-10-2006 8:05:38

Hey,

Dat hangt af van gemeente tot gemeente dus kan je best eens informeren op het gemeentehuis.
Bij ons kan het van 9u30 tot 12u op zaterdag. De andere dagen weet ik niet.

Groetjes, Sissi

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik4-10-2006 10:42:59

hangt er van af of je op een zaterdag trouwt of in de week. zaterdags kan in de meeste gemeenten en steden enkel in de voormiddag maar op vrijdag kan het ook in de namiddag en hier in Dendermonde is dat vanaf twee uur. een einduur hangt ervan af hoeveel koppels er trouwen die dag... een vriendin van mij is zelfs getrouwd op een vrijdag om 18 uur...
gewoon navragen bij de gemeent zelf is het beste

groetjes sas 677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...