Terug naar overzicht
Bij ons in de gemeente kon dit enkel om half 2, 2u of half 3. In Lebbeke stond dit op de site van de gemeente vermeld. Anders kun je gewoon bellen voor de inlichting, hé.
hey wij zijn om 4 u getrouwd voor de gemeente twas wel in bredene maar denk wel dat ze dat op andere plaatsen ook doen best eens gaan vragen grtjs08.09.06
Hey,ik denk dat het afhangt van gemeente tot gemeente, maar dat lijkt me toch wat laat op de dag hoor. Of bedoel je 4 u 's ochtends :-)? Trouwen jullie ook nog voor de kerk? Wanneer gaan jullie dat dan doen? En wat plannen jullie voordien, want ik kan me voorstellen dat jullie dan de hele dag lopen te stressen...Groetjes,Lieve
Hey,Dat hangt af van gemeente tot gemeente dus kan je best eens informeren op het gemeentehuis.Bij ons kan het van 9u30 tot 12u op zaterdag. De andere dagen weet ik niet.Groetjes, Sissi
hangt er van af of je op een zaterdag trouwt of in de week. zaterdags kan in de meeste gemeenten en steden enkel in de voormiddag maar op vrijdag kan het ook in de namiddag en hier in Dendermonde is dat vanaf twee uur. een einduur hangt ervan af hoeveel koppels er trouwen die dag... een vriendin van mij is zelfs getrouwd op een vrijdag om 18 uur...gewoon navragen bij de gemeent zelf is het bestegroetjes sas 677