Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis : Turkije, Canarische Eilanden of Griekenland...

  10-11-2012 17:12:08
Hallo allemaal,

Kennen jullie goede hotels in bovenstaande landen om op huwelijksreis te gaan?

Bedankt voor jullie hulp!

Groetjes

Dorien
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1020


Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-11-2012 18:59:33

Lanzarote is onze lievelingsbestemming. In hotel Papagayo zit je zeker goed, best appartementje nemen :-) dan heb je een keukentje en is de kamer ook appart.

Maar als je wat meer budget hebt, kijk dan zeker een naar La Bocayna. Daar kan je appartementjes huren met eigen Jacuzzi op terras ;-)

En heb je veel budget, kijk dan naar de Volcan Melia. Fantastisch zwembad, super classe, mooi uitzicht. Echt toppie.

Ga je naar Lanzarote, neem dan zeker een auto ter plekke bij Cabrera Medina- ze zijn de goedkoopste van het eiland en ook heel zeker (we doen dit al 5 jaar, nooit iets voorgehad). Zo kan je alles op je eigen rythme bezoeken. Want de toeristische eiland-toer is niets tegenover wat je ziet als je met de auto rondtrekt. (zeker de verschillende wijnkelders bezoeken ;-) hihi).

Maar je moet natuurlijk van volcanos houden in Lanzarote. Wij zijn fan, maar je hoort wel vaker dat daar "niets te zien" is. Wij gingen er al 6 keer naartoe, ik persoonlijk al 9 keer. En elke keer ontdek ik iets nieuws :-)



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik10-11-2012 20:46:06

KRETA!!!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-11-2012 23:24:29

Griekenland, zonder twijfel!!!!!!!!!!!!!!Ben al geweest op Kreta, Kos, Zakhyntos, Corfu en Santorini (nog veel eilandjes te gaan :-) ) Enne allen TOP! Wel even kijken wat je zoekt want je wil niet in 'oh oh cherso' belanden... hihi



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik11-11-2012 9:56:58

Griekenland is Romantisch, Turkije is luxueus en de Canarische Eilanden hebben Spaanse charme :-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik11-11-2012 13:52:46

Turkije hebben we al heel vaak gedaan. Wel altijd clubhotels, ik weet niet wat jullie willen, turkije is ambiance he :-) x




Sarah
7-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 7:24:06

In Gran Canaria; Lopesan Baobab!! Google maar eens. Lazy river , romantisch buiten eten, verzorgde en grote kamers, alles wel in afrikaanse sfeer. Overal lekker parfum ....zalig was het


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums