Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mexico of Bali?

  9-11-2012 11:38:55
Hoihoi,

Wij trouwen volgend jaar in juli en gaan dus met huwelijksreis 2 weken in augustus. Nu ben ik enorm hard aan het twijfelen tussen Mexico of Bali. Heeft iemand al ervaring met deze 2 landen? Welk land kan je het meest aanraden? Tips?

Zit echt met mijn handen in het haar, aangezien we toch binnenkort moeten boeken voor een voordelige prijs!

groetjess

sanne
26-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 917


caroline
12-12-2012
 Meld misbruik9-11-2012 13:31:21

hallo
wij gaan naar mexico op huwlijksreis
wij trouwen op 12/12/12 en vertrekken 14/12/2012 tot 29/12/2012 naar mexico .
wij gaan wel voor een strand vakantie en een paar uitstappen boeken ginder via de conculente van jet air.
vb:twee dagen yucatan met de chitsi itsa een van de zeven wereldwonderen en nog andere soorten tempels gaan we bezichten .
je kan ook veel gaan snorkelen en diepzee duiken
ook een tocht met quad enz........
en ook veel winkels om te gaan schoppen.
misschien ben je al iets verder .

groetjes caroline



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik9-11-2012 14:32:21

Hey Sanne,

Wij zijn twee maanden geleden op huwelijksreis in Bali geweest. Omdat er heel veel bruidjes hun honeymoon daar ook gingen doorbrengen, heb ik er een verslagje over geschreven, met tips en tricks.

Misschien kan dat jullie een beetje helpen om een keuze te maken.

Linkje naar mn verslagje:

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=445623


Lieve groetjes,
Katrien



Evy
20-7-2013
 Meld misbruik9-11-2012 15:01:38

Wij zelf hebben nog totaal geen idee naar waar we op huwelijksreis gaan ,
maar weet dat in augustus Mexico orkaan gevoelig is. (niet dat ik je wil bang maken of zo maar enkele jaren geleden ben ik er in augustus op reis geweest en hebben niet zoveel van het land kunnen zien omdat we geëvacueerd waren (wegens een orkaan))
Informeer eens bij een reisbureau zij gaan u alle info kunnen geven over de 2 landen ook hé :)
veel succes nog





caroline
1-6-2013
 Meld misbruik9-11-2012 16:09:22

hey,
Bali is echt een aanrader. Cultuurtrips vanuit Ubud, Lovina Beach als je met de auto wil rondrijden en voor de strandvakantie naar de Gili eilandjes met de ferry. Daar zijn super mooie hotels, prachtig voor te duiken en je kan bij ondergaande zon gaan paardrijden op het strand.



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik10-11-2012 20:53:01

Wij zijn in Bali geweest, er is veel te doen voor duikers en surfers, en cultuur in Ubud.

Maar het is toch niet zo paradijselijk als in de films, helaas.
In Mexico zijn we nog niet geweest.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums