Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 jaar samen op de dag dat we trouwen!

  8-11-2012 21:26:06
Dag medebruidjes!
Op de dag dat we trouwen zullen we ook 10 jaar samen zijn. Nu ben ik samen met mijn vriend op zoek naar leuke, creatieve ideetjes waarmee we dit toch duidelijk kunnen maken op ons feest en in de ceremonie. Iemand ideetjes? Dankuwel!

Lien
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1375


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik8-11-2012 21:32:56

in plaats van tafelnamen: op iedere tafel een foto zetten van x aantal jaar samen. Hetzij: tafel 1 : een foto van toen jullie 1 jaar samen waren, tafel 2: foto van toen jullie 2 jaar samen waren, enz.



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik8-11-2012 21:36:27

Ik volg mee want bij ons is dit net hetzelfde!!! Grts



tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-11-2012 0:23:08

hier was het ook zo maar werd zo int misboekje vermeld , op de website en door de dj want we hebben onze openingsdans na 00u gedaan omdat we dan 10 jaar samen waren op 09/09/2012 dus . maar anders niks speciaals gedaan



mona
27-7-2013
 Meld misbruik9-11-2012 10:30:06

Bij ons gaat het ook tien jaar zijn, op twee dagen na (maar ik tel er dan gemakshalve twee schrikkeldagen bij en dan komt het wel juist uit, anders moesten we op een maandag trouwen, lol).

Wij hebben nog niet echt een thema voor ons feest, misschien moeten inderdaad met die tien gaan spelen op een of andere manier! Goed idee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...