Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenideetjes man

  8-11-2012 13:34:56
Hey allemaal,
Volgend jaar in mei trouwen mijn schoonbroer en schoonzus.Mijn man is gevraagd als getuige dus staat hij in voor de organisatie van zijn vrijgezellendag/avond.En aangezien mijn man niet zo'n groot organisatorisch talent is schiet ik hem effe ter hulp ;-)
Hebben jullie ideetjes om te doen?
De bruidegom in spé zou graag een aktiviteit doen,iets eten en pinten pakken...
Er is wel een probleem,hij is politie-agent dus kan niet té zot doen in eigen stad.Hij moet immers de week erna nog mensen kunnen verbaliseren zonder dat hij zichzelf schandalig belachelijk heeft gemaakt de week ervoor.Dus geen condoomverkopen,geen opzichtige verkleedpakken,...,maar je mag gerust wel zien dat het om een vrijgezellendag/avond gaat hoor!
Weten jullie misschien leuke mannelijke dingen om te doen met maximum 20 man?
Wat hebben jullie mannen gedaan of gaan jullie toekomstige mannen doen(als je dat weet tenminste hé)?
Wijzelf hebben vorig jaar zelf onze vrijgezellen apart gevierd in den dag,'s avonds zijn we samengekomen en hebben we een stevige fuif gebouwd,mét allerlei leuke opdrachtjes.
Zij willen het liever apart houden maar wel op dezelfde dag.
Ik ben benieuwd naar jullie leuke ideetjes!!
x

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1083


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-11-2012 17:29:43

Laatst gehoord dat een hoop mannen gaan eten zijn in Mascara (weet niet of ik het juist spel) ergens in wommelgem/borsbeek dacht ik en die vonden dat fantastisch, hilarisch en lekker eten en genoeg drank :-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-11-2012 17:33:47

ah en 'de bierfiets' zie ik ook vaak rondrijden in de stad....



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik8-11-2012 20:28:06

wiskeyproeverij. In Berchem (antwerpen) weet ik een super adres daarvoor.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik9-11-2012 8:59:11

idd de Mascara is echt FUN!!! zeker een aanrader! Als activiteit kunnen ze ook stadsspelen doen, paintball, lasershoot, avonturenparcour, ...

heel veel succes!



Flo
19-5-2013
 Meld misbruik9-11-2012 10:29:47

-Ribbekes gaan eten a volonté of naar een fonduehuisje gaan is meestal ook wel weggelegd voor de mannen ;)
-Of ne soort mini-roadtrip van nen dag ;) (met dan alle steden/dorpen te bezoeken waaraan de bruidegom een "emotionele" waarde hecht, eerste kus, zijn kribbe, studentenstad, ....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...