Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teveel bruidsmeisjes? En hoe vragen?

  7-11-2012 22:52:14
Dag bruidjes, ik zit met mijn bruidsmeisjes vast.
Ik zou graag mijn nichtjes en neven willen inschakelen als bruidsmeisjes en -jongens, de grootste is 7 jaar en de jongste 3j. Ik vind het keilief met een mandje in hun handen en rozenblaadjes strooien, grote neefje dat de kleine neefje voortrekt met een huifkar etc.
Maaaarrr ik heb ook een beeld van bruidsmeisjes à la american dream, meer in de zin van mijn 4 beste vriendinnen. Mijn 4 hartsvriendinnen die me de ganse dag bijstaan en voor me klaarstaan. Is het raar als ik dan "te veel" bruidsmeisjes heb? Want ik dacht eerder:
tijdens onze entree, mijn nichtjes en neven voor een "ooooohh- moment" en gedurende hele feest mijn vriendinnen dan zogezegd in de spotlight. Ze hoeven ook niet allevier zelfde outfit te hebben. Please alle gedachten/meningen zijn welkom!

En hoe vragen jullie je bruidsmeisjes? Ik dacht aan een grote chocolade letter B en een leuke tekstje/gedicht erbij. Ik wil wel zelf een tekstje in elkaar steken, want tis eigenlijk iets heel intiems als het al je jeugdvriendinnen zijn. Maar als iemand zo'n gelijkaardig tekstje heeft mag je het altijd delen! Altijd welkom!
groetjes!

Hulya
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1399


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-11-2012 20:52:42

Goh, teveel bruidsmeisjes hebben, kan volgens mij niet. Ik heb hier onlangs foto's gezien van een uitgebreid bruidsmeisjesgevolg en ik vond dit onverwacht heel erg meevallen. Gebruik de kleintjes inderdaad voor de schattige, ontroerende momenten en de big girls voor het party gedeelte, vrijgezellenavond en pyama-avond voor de big day.
Welk tekstje je ook neemt, als je dit op een oprechte manier vraagt, zijn traantjes en een dikke ja gegarandeerd.
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...