Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reis met tweejarig kindje

  7-11-2012 16:25:35
Hoi allemaal onze voorkeur voor een huwelijksreis gaat naar Bali of St. Maarten of zo maar is dit te doen met een kleintje van twee jaar heb er wat schrik voor ... Iemand andere tips voor een reis met kindjes ? En toch een beetje de luxe van een echte huwelijksreis Alvast bedankt Wendy

wendy
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 929


Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik7-11-2012 17:57:18

Oh moeilijk hé..

Hoe lang is dat vliegen?
Wij zijn vorige week samen naar Barcelona geweest met het vliegtuig en dat is amper 2 uurtjes vliegen. Hij is echt superflink geweest!! De heenreis ging héél erg goed en mocht langer geduurd hebben.
De terugreis was duidelijk wel lang genoeg dus het hangt wat van de moment af..
Mijn broer daarentegen is met zijn zoontje 3 keer naar Cuba gevlogen (11 uur vliegen) en dat zou blijkbaar heel goed meegevallen zijn.
Hoelang zou je willen gaan? Anders kan je misschien overwegen om onder jullie 2 te gaan..
Hier zal ons zoontje 2 jaar en 3 maanden zijn als we trouwen.. Wij gaan waarschijnlijk gewoon met de auto naar Zuid-Frankrijk.



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik7-11-2012 19:29:45

hey wendy,

wij zijn nog nooit op grote reis geweest (met of zonder Daan), en omdat we allebei het gevoel hebben dat dit het enige is waar we geen kans toe hebben gekregen (hij was wel gewenst maar zeker niet gepland), hebben we beslist alleen op reis te gaan. We gaan meteen na de trouw (vrijdag trouwen, maandag vertrekken) een midweek samen naar de efteling, om met z'n drieën te bekomen. En dan doen we volgend jaar een reis alleen. Maar ik kan wel verstaan dat je liever je kindje wel meeneemt. Moeilijk hé :-)



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik7-11-2012 19:30:34

Hey Wendy,
Het hangt er een beetje van af hoe de kids zijn qua karakter. Wij zijn vorig jaar met onze dochter naar Portugal (2u30 vliegen) geweest. Ze was toen 2 jaar. Eerlijk gezegd was dit al meer dan ver genoeg! Ze kan jammer genoeg niet stil zitten .
En verre reis wou ik ook al vermijden gewoon voor het voedsel, hygiene en in het geval we een dokter of zo zouden nodig hebben.
In de nieuwe 'Loving You' staat wel een prachige hotel in Kreta.
Je moet maar eens kijken : http://www.eloundamare.com/index.php
Groetjes



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-11-2012 21:23:29

wij gaan met ons 4jarig zoontje naar de Dominicaanse op huwelijksreis.
een gewoon groot all-incl hotel, we gaan wel zien dat er wat kinderfaciliteiten zijn vb speeltuintje... een kinderbedje, kinderstoelen enz, zijn er meestal ook wel.
ik zou ook vragen voor een rustige kamer, want een middagdutje zal wel nodig zijn.
hou ook wel rekening met de jetlag. als je een makkelijke slaper hebt, is dat waarschijnlijk geen probleem.

voor op het vliegtuig voorzie ik altijd wat kleine spullekes, ingepakt als kado'tjes, dan kan hij af en toe iets openen. en op de Ipad kan hij filmpjes zien en spellekes doen...

en neem ook een handige buggy mee die je kan platter leggen zodat je kindje toch kan slapen op de luchthaven enz



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik8-11-2012 11:16:22

Wendy

Als je dit wil doen, moet je dat gewoon proberen vind ik.
Je zal je natuurlijk wat moeten aanpassen aan je kind en tijdens de vlucht zullen er misschien wat vervelende momenten zijn maar dat gaat voorbij, toch... ?
Meestal vallen zo'n dingen altijd beter mee dan hoe je je het op voorhand voorstelt...
Al is twee jaar niet de ideale leeftijd, lijkt me, gezien de 'ik ben twee en zeg altijd nee' periode :-) maar misschien heb jij wel een rustig, niet-koppig kind ;-)
Als je googelt op 'verre reizen met kids', krijg je een aantal organisaties die zich specifiek hierop toespitsen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums