Terug naar overzicht
Bloemen Thomas maakt ook bruidsboeketjes hoor, die beginnen vanaf 50 euro. Maar hun boeken zijn naar mijn mening ofwel heel ouderwets ofwel heel speciaal (naar het lelijke toe). Bestellen ging daar ook maar een week of 2 week voor datum. Wij hebben daar de dag voor onze trouw de bloemen gekocht en een vriendin van mijn moeder heeft mijn boektje gemaakt. Vond het te zot om daar zoveel geld aan uit te geven, terwijl het een simpel boeketje was met enkel roosjes. Maar verder, leuke winkel hoor!
Ja is inderdaad wel veel geld... Weet eigenlijk ook nie zo goed wa ik wil... Lijkt me raar om da de hele tijd bij te houden... Is da normaal de bruidegom die het boeket kiest? Die ken nog minder van bloemen dan ik :)
Ik heb de mijne zelfs gekozen, ik wist wat ik wilde! En dan is het natuurlijk super erg moest je toekomstige daar met een totaal andere afkomen, dus ben ik gaan kiezen :)
Mijn boeket kwam van Floregineel in Tuilt. Ik ken Regine wel, en zij kent mijn smaak. Ben ook zelf gaan kiezen, het resultaat was een modern boeket, heb er veel succes mee gehad! De prijs weet ik niet (meer). Ze had ook de versiering van de kerk gedaan.
Oh ben zelf van tuilt! Daar ga ik zeker eens langs dan! Bedankt
www.bellefleuronline.be ! Gewoon even contact opnemen, zij komen gratis langs aan huis om alles wat je wil te bespreken, gaan eventueel mee naar de zaal en decoreren alles voor jou en dit zonder meerkost. Aanrader!!!
@ Michèle: ben je al eens langs geweest in Tuilt? Hoe liggen de prijzen daar voor een bruidsboeket?
@ Katrien, mijn verloofde heeft beslist dat hij dat zonder mijn medeweten gaat doen... Heb nu eens gevraagd en hij i nog jiet geweest... Maar hij zei ook da hij het mij niet gaat zeggen dus.. Ze staan wel p die trouwbeurs dit weekend dacht ik...