Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkope wagen

  8-9-2004 14:59:29
hoi

we zijn op zoek naar een goedkope ceremoniewagen, omgeving mechelen-leuven.
300 euro voor 4 uurtjes vind ik te veel!



Liesbet
18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1220


Annelies

 Meld misbruik8-9-2004 15:12:08

www.oldtimerceremonie.be
250 Euro voor een bruidswagen incl. chauffeur en je mag hem hebben zolang je wil. (nu ja, zij hebben er geen uren opgezet.) Volgwagens zijn ongeveer 100 euro goedkoper.



Sophie

 Meld misbruik8-9-2004 15:13:27

Hoi Liesbet,

Wij zijn ook aan het kijken voor een ceremoniewagen.
Voor een oldtimer voor een ganse dag, alles inbegrepen is het 225€.
Voor een Mercedes voor een ganse dag alles inclusief is het ongeveer 90 €.

Een wagen is sowieso duur hoor. Maar 300 € voor amper een paar uurtjes is wel niet goedkoop.

Mocht ik van jou zijn zou ik eens alle ceremoniemeesters overlopen en hun prijzen opvragen, want zo'n persoon kan toch wel een handige hulp zijn op zo'n dag.

Groetjes,
Sophie



An
18-9-2004
 Meld misbruik8-9-2004 15:25:26

wij hebben een Engelse dubbeldekker voor de hele suite (wij incl) voor € 630. Komt toch goedkoper uit dan verschillende wagens gaan huren denk ik (en vind het ook wel erg veel charme hebben)



Laila
16-7-2005
 Meld misbruik8-9-2004 16:50:19

Haai!!!
Ik heb eens ergens gelezen dat sommige taxibedrijven ook rijden voor trouwers, het leuke, allemaal dezelfde auto's, maar van de prijs heb ik geen idee, dus ik raad je aan om eens een taxifirma te bellen bij jou in de buurt! suc6! groetjes laila



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik10-9-2004 18:30:07

Wij zijn ook opzoek naar een old-timer bus, een dubbeldekker of zo ...
Waar hebben jullie er een gevonden, want de prijs valt goed mee. Overal waar ik info vraag is de prijs rond 750 €
Alvast bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...