Terug naar overzicht
Hey Ann,vraag dat maar eens aan je ceremoniemeester, die zal daar wel raad op weten!Bij ons was het ook zo!
Hoi, Ik heb er -nog- geen ervaring mee, maar we hebben thuis ook paarden en ik wil ook met de koets trouwen. Er is eind oktober een beurs in Brugge en ik weet dat Luc Huyghe daar ook staat, misschien kun je de link vinden via de website van www.salon-visie.be Die doet het wel goed en z'n materiaal is verzorgd. Groetjes, Els
Hey,Via 'google' zoeken op 'koets' of 'trouwkoets' of 'huurhouderij'.Ik heb heel wat adressen liggen. Je kan me mailen op sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi
Hey,wij trouwen volgend jaar in juni ook met de koets. Heb een bordeaux bruidskoets voor ons en een volgkoets voor 12 personen voor de suite. Ze zijn van friesenhof bries, hebben ook website. Ze staan van het weekend op de huwelijksbeurs in Antwerpen
HeyIk ben getrouwd met een koets en het was super!!! Heel romantisch een heel mooi, ook heel mooi op de fotos. En na de mis zijn mijn man en ik met de koets naar huis gereden en dat was heel gezellig, zo op het ritme van de paarden kwamen we helemaal terug tot rust, gezellig met ons tweetjesGroetjesVickyReeds 24 dagen getrouwd
Hoi,Wij trouwden vorige maand ook met een koets.SUPER! Dit effect kun je volgens mij met een gewone wagen nooit bereiken. Het gevoel als alle mensen beginnen te zwaaien en te klappen en zo is onbeschrijfelijk. (Het weer moet natuurlijk ook meezitten hé)Wij huurden die via de ceremoniemeester een hele voormiddag voor 320 euro)Veel succes en groetjes xxx