Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer bruid: koets?

3-10-2006 9:04:29
Hallo bruidjes!

ik zou graag in een koets vervoerd worden. Heeft iemand hier ervaring mee? En waar vind ik informatie over bedrijven die koetsen verhuren? Wij zullen trouwen in de streek van Kortrijk.

Groetjes,
Ann

Ann
15-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 381

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik3-10-2006 9:51:52

Hey Ann,

vraag dat maar eens aan je ceremoniemeester, die zal daar wel raad op weten!
Bij ons was het ook zo!

els
17-8-2011
 Meld misbruik3-10-2006 11:03:53

Hoi,
Ik heb er -nog- geen ervaring mee, maar we hebben thuis ook paarden en ik wil ook met de koets trouwen.
Er is eind oktober een beurs in Brugge en ik weet dat Luc Huyghe daar ook staat, misschien kun je de link vinden via de website van www.salon-visie.be
Die doet het wel goed en z'n materiaal is verzorgd.

Groetjes,
Els

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik3-10-2006 12:03:54

Hey,

Via 'google' zoeken op 'koets' of 'trouwkoets' of 'huurhouderij'.
Ik heb heel wat adressen liggen.
Je kan me mailen op sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi

Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik3-10-2006 12:14:42

Hey,
wij trouwen volgend jaar in juni ook met de koets. Heb een bordeaux bruidskoets voor ons en een volgkoets voor 12 personen voor de suite. Ze zijn van friesenhof bries, hebben ook website. Ze staan van het weekend op de huwelijksbeurs in Antwerpen

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik3-10-2006 18:18:46

Hey

Ik ben getrouwd met een koets en het was super!!! Heel romantisch een heel mooi, ook heel mooi op de fotos. En na de mis zijn mijn man en ik met de koets naar huis gereden en dat was heel gezellig, zo op het ritme van de paarden kwamen we helemaal terug tot rust, gezellig met ons tweetjes

Groetjes

Vicky
Reeds 24 dagen getrouwd

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik4-10-2006 16:34:28

Hoi,

Wij trouwden vorige maand ook met een koets.SUPER! Dit effect kun je volgens mij met een gewone wagen nooit bereiken. Het gevoel als alle mensen beginnen te zwaaien en te klappen en zo is onbeschrijfelijk. (Het weer moet natuurlijk ook meezitten hé)
Wij huurden die via de ceremoniemeester een hele voormiddag voor 320 euro)
Veel succes en groetjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...