Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen reacties van mauritiustravel.nl

  6-11-2012 8:36:30
Dag medebruidjes!
Ik probeer reeds maanden contact op te nemen met mauritiustravel.nl. Via mail heb ik alsook mijn vriend reeds 3 keer een brochure aangevraagd alsook een offerte. We hebben hen ook telefonisch proberen te contacteren maar zonder resultaat. Hebben jullie ook dit probleem? Of enige raad voor mij?
DANKUWEL!

Lien
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1484


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik6-11-2012 8:46:09

Wij hebben wel vrij vlug reactie gekregen. Eerst belden ze me op om te vragen in welke prijscategorie we iets zochten. Ik zei toen rond de euro 5.000,-. Kreeg als antwoord dat ze daar heel wat voor konden aanbieden.

Toen ik de offerte kreeg waren het prijzen rond de euro 6.500,- en als uitleg kreeg ik dat de vluchten zo duur geworden waren

Wij gaan dus niet met hen samenwerken.



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik6-11-2012 11:08:39

Ik had een mailtje gestuurd om een idee over de prijzen te krijgen. Kort daarna werd ik opgebeld met de woorden 'Het is momenteel zo druk, dat we alles via de telefoon regelen. Dat gaat sneller.'

Hij vroeg ons ook in welke prijscategorie we op zoek waren. Heb toen geantwoord dat ons budget voor de huwelijksreis niet héél groot was en we toch graag tussen 2000 en 3000 euro blijven. Ik heb dan ook offertes gekregen van in die prijscategorie, maar dan moesten we wel binnen de 5 dagen beslissen om nog binnen de vroegboekkorting te vallen (anders kwam er 600-800 euro bij!).

Lijkt me eerder een verkoopstechniek en we hebben dan ook vriendelijk bedankt.




Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik6-11-2012 11:50:25

Oh ja dat is herkenbaar, ik kreeg de offerte op 23 oktober binnen en ook wij moesten voor 31 oktober beslissen !

Nog even bij vermelden dat de prijzen bij ons incl. 2 kinderen waren.



Annelies
11-8-2012
 Meld misbruik6-11-2012 19:33:53

Wij hadden vrij snel een offerte op mail gekregen en nadien alles via telefoon geregeld.Onze huwelijksreis zit er intussen op maar wij waren heel tevreden over de organisatie van Mauritiustravel



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-11-2012 15:08:52

Ik heb inderdaad al heel veel tevreden bruidjes gezien op dit forum. De korte beslistijd zal inderdaad een verkoopstruc zijn maar zelfs zonder de extra korting zijn ze nog stukken goedkoper dan dezelfde reis via België. Bij mij heeft het ook even geduurd vooraleer ik antwoord kreeg maar derna ben ik wel heel correct geholpen. Het is ook dankzij hun eerlijke mening dat we tot het besluit zijn gekomen dat Mauritius niet onze ideale huwelijksreis zou worden. Ik kan er alleen maar goed van spreken dus.



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik7-11-2012 16:55:57

Ik had ook geen slechte ervaring met Mauritiustravel. Ze waren heel vriendelijk aan de telefoon en hebben zeker rekening gehouden met ons budget toen ze de offertes opstelden. Aan de hand hiervan hebben we ook beslist om de huwelijksreis wat dichter bij huis te houden. Ik vond het enkel een nogal doorzichtige verkoopstechniek om die beslistermijn van 5 dagen te houden, maar ergens is het ook logisch dat zij er ook wat aan willen verdienen hé.
Na mijn berichtje nog eens gelezen te hebben, merk ik dat het idd nogal afkeurend overkwam :D Dit was niet de bedoeling, want het kan goed zijn dat een reis bij Mauritiustravel tot in de puntjes geregeld is en in orde is. Ik kan er niet over oordelen, omdat ik niet met hun op reis ben geweest. :D




anouk
8-6-2013
 Meld misbruik11-12-2012 12:54:28

Bij mij juist hetzelfde gisteren (10/12/2012) offerte ontvangen en -500 euro bij boeking voor 15/12 dus binnen de 5dagen.
Ik dacht dat dit normaal was, blijkbaar niet dus.
Spijtig we willen echt naar Mauritius, hun prijzen zijn heel aantrekkelijk maar ik denk niet dat ik kan beslissen voor 15/12 het is namelijk druk op het werk, en wil echt mijn tijd nemen om alles uit te pluizen enz.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-12-2012 16:24:13

Anouk, als je dezelfde aanvraag doet een beetje later, krijg je opnieuw de korting hoor.



anouk
8-6-2013
 Meld misbruik11-12-2012 20:17:03

Goed om te weten
mercikes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums