Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester?

  8-9-2004 14:58:03
hallo

vinden jullie het noodzakelijk om een ceremoniemeester te nemen (ingehuurd of van de familie)? wat doet die allemaal? en wat kost het +- als je iemand inhuurt?
groetjes
liesbet

Liesbet
18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 881


An
18-9-2004
 Meld misbruik8-9-2004 15:23:40

Wij hebben er eentje en het is toch wel handig, hij weet waar iedereen moet zitten, hoe binnenkomen, helpt je bij de jurk, wijst je plaats aan etc etc. De onze kost 150 euro en is van antwerpen...



Sofie

 Meld misbruik9-9-2004 12:06:10

Hallo Liesbeth,

Eerst dachten we ook dat 't niet nodig zou zijn, nu hebben we uiteindelijk een vriend van de familie gevraagd en zijn heel blij dat we dat hebben gedaan! Hij neemt een aantal praktische zaken over waar je anders toch zelf achter loopt te crossen of waar je iemand van je broers of zussen mee "belast" die dag...

Aangezien 't bij ons een vriend van de familie is, betalen wij niets, we gaan wel een kistje wijn voor hem kopen.

Ik zou 't zeker aanraden!
Succes!
Sofie



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik9-9-2004 15:35:43

Wij nemen geen ceremoniemeester. We doen zelf de indeling van de tafels 's avonds (met hulp van de man van de feestzaal) en 's middags. We hebben 5 auto's voor de ouders, schoonouders en de getuigen (zus is ook getuige dus dat scheelt 1 auto). Deze zijn met chauffeur en die kan dan het portier openen. Ik heb wel gezien dat je al een ceremoniemeester kan hebben vanaf 100€.
Groetjes Wendy



carolien
2-7-2005
 Meld misbruik10-9-2004 18:51:44

Beste Liesbeth,

Volgens mij is een ceremoniemeester toch wel handig. Ik ben al verschillende malen naar een trouw zonder ceremoniemeester geweest en dat was me toch telkens een rommeltje hoor! Het is vooral aangewezen aan het gemeentehuis en de kerk. Anders weet niemand waar hij moet staan, wie nu eerst moet, etc... Op het feest zelf heb je het niet zo hard nodig, dan kan je nog altijd hulp vragen aan je zaal.

Wat betreft prijzen kan ik je spijtig genoeg niet helpen. Wij hebben het aan een vriend gevraagd, maar hij heeft wel ervaring met ceremonies.

Veel succes,
groetjes Carolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...