Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs feest

2-10-2006 21:34:17
Hallo iedereen,

wij hebben intussen bij verschillende feestzalen geïnformeerd. Nu hebben we een mooie zaal gevonden. De ganse avond (aperitief,eten,drank tijdens en na eten, versiering zaal ed) zou ons 65 EUR per persoon kosten (enkel DJ en drank na 3 uur niet inbegrepen). Wat denken jullie van deze prijs?

Alvast bedankt!

groetjes Ann

Ann
30-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 418

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik2-10-2006 22:33:31

Das een goede prijs denk ik. Is eten een minimum drie gangen menu? Voor buffet of koude schotel of zo ken ik de prijzen niet.

Groetjes,

Katrien

Ann
30-9-2007
 Meld misbruik2-10-2006 22:35:00

Het is zowel warm als koud buffet en dan nadien een dessertenbuffet.

groetjes!

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik2-10-2006 22:35:09

Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat je voor eten hebt... Wij hebben dezelfde formule voor € 53 per persoon.
Als de zaal je echt aanstaat moet je het gewoon doen.

Groetjes

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik2-10-2006 22:57:08

Wel, wij hebben gisteren ook nog eens een optelsom gemaakt:

Forfait avondontvangs: 12 euro
Menu (soep, voorgerecht, hoofdmenu, dessert, koffie): 46,5 euro
Drankforfait aan tafel: 17 euro
Drankforfait 's avonds: 12 euro

Hadden we uiteindelijk toch wel eens geschrokken. Het is namelijk zo dat we eerst een 120 man zouden uitnodigen maar uiteindelijk zullen het er 150 worden. En dan maakt het heus een verschil uit.
Al bij al denk ik dat 65 euro dus een goed bedrag is.

P.S. Versiering zit hier niet inbegrepen.

Hopelijk ben je er iets mee.
Groetjes!!
Lobke.

els
17-8-2011
 Meld misbruik3-10-2006 9:11:34

Hallo,

Wij hebben hier ook een beetje rekening mee gehouden bij het kiezen van de zaal en nu hebben we aperitief, eten (soep, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet, koffie), drank tijdens en na het eten tot.... voor 53 euro. Versiering van de zaal is inbegrepen, DJ niet.
Als je de zaal de moeite vindt moet je het zeker doen.

Groetjes,
Els

Wen
5-5-2007
 Meld misbruik3-10-2006 11:30:29

Bij ons is de zaalhuur 400 euro en dan starten de menu's (drank inbegrepen gedurende 7u vanaf aankomst gasten) vanaf 70 euro pp. Ik denk dat je dus zeker een goede prijs hebt. De DJ is bij ons ook nog apart te betalen.

Groetjes,

Wendy
5/5/07

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik3-10-2006 11:46:29

Hallo Ann,

ik denk ook dat dat een goede prijs is. Wij betaalden 71 euro voor dat alles, en het was dik in orde. Wij trouwden in chalêt De Maalte dichtbij Gent. Wij hadden een voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht, en dessertenbuffet. Ook de receptie (voor avondfeestgenodigden) + drankenforfait zit in de prijs van 71 euro. De dj moesten we uiteraard nog zelf zoeken en betalen, een vriend van ons draaide en bracht dus eigen installatie en licht mee voor 400 euro all in.

Veel succes met je huwelijk!

groetjes,

Saar
Reeds 39 dagen gehuwd...

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-10-2006 12:38:43

Hoi,

De prijs van jullie menu valt heel goed mee maar hou er wel rekening mee dat ge de drank na 3uur dus apart moet betalen, zonder forfait. Zie dat ge niet voor verrassingen komt te staan. Ikzelf zou nooit zonder drankenforfait werken voor de hele avond want het is dan achteraf slikken als ge de factuur in de bus krijgt. Wij betaalden 75,5 euro voor receptie met ongeveer 20 hapjes/pers en schuimwijn, soep, voorgerecht, hoofdgerecht,mokka en versnaperingen en dessertbuffet. Ook de wijnforfait voor aan tafel en dansforfait waren inbegrepen alsook de versiering. Schrokken ook erg van de prijs voor de trouw maar het was iedere cent meer dan waard. Het voordeel was dat er niets meer bij kwam.

Ik kan de feestzaal iedereen aanraden 'De Visscherie' in Oostrozebeke.

Debra
reeds 53 dagten getrouwd

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik3-10-2006 14:16:10

hey

bij ons kost het feest ongeveer 56 euro per persoon aan eten en drank, daar komt nog 300 euro dj bij... normaal komen er max 70 personen (handig soms een kleine familie ;-))
na de openingsdans komen er ook nog personeelskosten bij 10 euro per kelner per uur maar dat zijn normaal max twee kelners dus zal wel meevallen
versiering hebben we nog niet over nagedacht dus dat komt en ook nog bij

groetjes
sas 677

Evi
10-3-2007
 Meld misbruik3-10-2006 19:48:03

Hey Ann,
ik heb juist mijn zaal geboekt en betaal voor de receptie een 15 euro per persoon, en voor het feest is er een landenbuffet + dessertenbuffet van 55 euro per persoon. Drank is tijdens eten 11 euro forfait, en 11 euro eerste vier uur van het dansfeest.
Prijs hangt natuurlijk ook een beetje af van wat voor eten je wil. Wij hebben een feest voor maar 50 personen dus konden wie iets uitgebreider nemen.

groetjes,
Evi

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik3-10-2006 22:22:07

Wij betaalden 48 euro per persoon: aperitief, warm voorgerecht, soep, hoofdschotel en ijs,'s nachts nog buffet, drank all in, ook bediening en versiering zaal. En de mensen kregen hun eten niet op!!

Dus, denk wel dat dat ook schappelijk is.

groetjes
Katrien
3 daagjes getrouwd

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik4-10-2006 8:52:03

Aan Katrien en Els: Jullie betalen niet zoveel merk ik op, en toch krijgen jullie veel waar voor jullie geld. Mag ik vragen waar jullie jullie huwelijksfeest geven of gegeven hebben aub? Dank u. Groetjes Carmen. Wij betalen een 70 euro per persoon, wat toch wel wat euros verschil is met jullie.

els
17-8-2011
 Meld misbruik4-10-2006 9:38:38

Dag Carmen,
Wij hadden 4 zalen die we voor ogen hadden en we hebben bij allemaal een offerte gevraagd voor ongeveer hetzelfde of een menu met +- hetzelfde. Op basis daarvan is de zaal die ik dacht dat het duurst zou zijn er het goedkoopst uitgekomen. Wij trouwen in Ten Dauwe in Aalter. We hebben er al huwelijksfeesten gehad (van andere) en het was er heel goed. Vandaar dat we dachten dat die duurder ging zijn.
Groetjes,
Els
16/12/2006

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik6-10-2006 14:09:02

Voor is is het ook € 65 per persoon voor diegenen die het hele feest meedoen (van receptie, diner, dessertenbuffet en dansfeest), de mensen die vanaf het dessertenbuffet komen betalen zo'n € 35 (moeten nog juist afspreken). Alle dranken zijn inbegrepen tot 5h s'nachts...
Ik denk dus dat je prijs normaal is.
Nu ben ik er ook wat uit...wist ook niet of het normaal was of niet!!!

Groetjes!

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-10-2006 13:41:29

Wij deden onze feest in De Vlaschaard in Hulshout (achter Heist op den Berg)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...