Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd

  18-7-2003 21:54:26
heykes ,

hier volgt een verslagje van ons huwelijksdag .... namelijk 4 juli jl .; ik zijn de avond voor mijn huwelijk bij mijn ouders gaan doorbrengen . Smorgens was ik totaal niet nerveus heb geslapen tot rond 07.u ben opgestaan en zonnebankje genomen ; badje gepakt , tegen dan kreeg ik al een smke van mijn vriendin om te vragen hoe het zat met de zenuwen ... totaal geen ! Tegen 8 u kwam het meiske dat me ging makuperen , na dit volgde mijn kapsel en ik zag er beeldig uit ! was heel goed ze . Mijn vriendin kwam ook langs , ze ging mee foto's gaan nemen ze zorgde iedere keer dat mijn kleedje mooi lag ; een grote hulp . We zijn dan samen met het ventje foto's gaan nemen in het Kinepolis complex in Kortrijk , we zijn doorgereden naar Vliegveld ; we zijn dan maar naar huis vertrokken ons te lunchen daarachter zijn we nog es een kasteel gaan bezieken waar de video & foto's werden gemaakt ... heel tof ; tegen dan was het tijd da de familie ook toekwam ... ze knikten allemaal goedkeurend over de kledij . .. dan het burgerlijk huwelijk was ingezegd , er stonden een paar bewoners van mijn werk ( rusthuis ) te wachten met een mooi boeket bloemen , ons keel werd al droog en we gingen naar de zaal gaan aperitieven famailiefoto's werden genomen .Alles is goed verlopen in de zaal eten was lekker mooie muziek , dan kwam de bedanking voor ons ouders , ze hadden dat totaal niet verwacht we hadden een paar dagen ervoor een filmke opgenomen aan de zee en dit werd dan afgespeeld op groot scherm in de zaal , ik kan u verzekeren er werden veel traantje gevloeid bij iedereen die er was , familie & vrienden . ... mooie video! De openingsdans was van The Kelly Family " I will be your bride . tijdens de openingsdans werd ook op dit groot scherm in de zaal ons huwelijkbelofde gedraaid en sfeer beelden van ons dag , heel prachtig ... niets dan lovende woorden van alle genodigden ... samen werden dan ook videoclips gedraaid . Ons dag was afgelopen rond 05 u we zijn dan nog samen met de geburen samen achter boterkoeken geweest en samen ontbijt ! We zaten ongeveer om 06.45 u in ons bedje . Echt een dag om nooit te vergeten , zou het onmiddellijk overdoen, Foto's volgen later

Groetjes Eveline & Frederik 4 juli 2003


Dehullu
4-7-2003
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1233


ritchie
24-7-2004
 Meld misbruik25-7-2003 13:04:00

Hey Eveline & Frederik !

We hebben enorm genoten van jullie verslag. Jullie hadden een fantatische, leuke en onvergetelijke huwelijksdag. zo willen wij onze dag ook.
Wij trouwen pas 24 juli 2004 maar we zijn al veel dingen aan't voorbereiden.
Ik vind dat een heel origineel en heel goed idee om de ouders te bedanken via een video boodschap. De ouders bedanken vind ik het moeilijkste want we zijn heel emotioneel en gevoelig.
We kijken enorm uit naar jullie mooie foto's.

groetjes,
Cindy&Ritchie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...