Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing voor bruidegom

  4-11-2012 15:28:47
de titel zegt het al, ik ben op zoek naar een leuke verrassing voor mijn verloofde voor op het huwelijksfeest
wij trouwen op zijn verjaardag en dan is het toch leuk om nog iets extra te krijgen hé
ideetjes zijn welkom
bedankt!

Inge
10-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1357


debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-11-2012 15:51:02

de mijne heeft een zwak voor horloges. Dus de avond voor den trouw (net voor ik bij men ouders ga slapen), krijgt hij er éné van mij met onze trouwdatum in gegraveerd...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-11-2012 17:20:06

wij trouwen ook op mijn ventje z'n verjaardag, het jaar dat ik mijn nieuwe voordeur krijg ;-) dus een combinatie van ons tweetjes ...
wij wonen al 5 jaar samen en trouwen pas in de namiddag, wij slapen dus de avond voor ons huwelijk wel samen en ik wil voor zijn verjaardag 's morgens een lekkere ontbijtkorf met cava en zo bestellen. samen gezellig genietend wakker worden, lijkt me wel een fijne manier om zijn verjaardag te vieren en onze dag te beginnen



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik4-11-2012 19:17:58

ik geef mijn verloofde een magazine cadeau van een boudoirshoot van me... is wel een heel intiem geschenkje dus:-)



Sven

 Meld misbruik4-11-2012 19:18:35




Greet
24-5-2014
 Meld misbruik4-11-2012 21:19:30

Hey.
Wij trouwen op 24 mei en de 25e is mijn ventje jarig. Gezien hij jarig zal worden tijdens het avondfeest zal ik aan de dj vragen of we met zn allen een liedje ofzo kunnen zingen. Ben er ook nog niet helemaal aan uit... Groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-11-2012 6:03:28

ik heb de mijne als kadootje, gegraveerde manchetknopen gegeven met zijn initialen in



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik5-11-2012 7:32:27

Aangezien wij net voor het einde van het jaar trouwen, en we anders altijd met kerst een kalender aan elkaar geven (zoiets van bij de standaard boekhandel), heb ik voor hem met allemaal steekkaarten in een doosje een kalender gemaakt, alles met de hand gedaan, elke dag een tekening van de datum, en telkens ofwel iets over die dag zelf, wat er ooit is gebeurd, ofwel een algemeen weetje. En dan is december (omdat we mekaar dan hebben leren kennen en ook gaan getrouwd zijn) de melige maand (waarom ik van je jou). Maar ik heb behoorlijk wat tijd over op m'n werk, en ik ben er al mee bezig van in juli. Nu is het eind in zicht, ik denk nog een dagje werk :-)



Nathalie
7-10-2014
 Meld misbruik5-11-2012 10:27:54

ik zou graag voor mijn toekomstig ventje een dansact doen, wegens ik graag dans en nooit persoonlijk dans en altijd verlegen ben. Ben ik dus van plan om alles stiekem achter zijn rug in elkaar te steken. Hij is ook een grote fan van porshes en zou ik graag eentje huren dat hij ermee kan rijden. Natuurlijk hoop ik dat hij dit nooit leest want anders is mijn verrassing om zeep



Nathalie
7-10-2014
 Meld misbruik5-11-2012 10:29:52

kan ik mijn bericht later eigenlijk wissen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...