Terug naar overzicht
Linea Raffaeli hebben ze niet bij mia monta in zottegem; de merken die ze hebben zijn mathyro, forget me not, ian stuart en nog een paar die ik niet ken. Prijsklasse dacht ik rond de 1200 euro.
Ik heb onlangs mijn bruidskleding gekocht van Linea en dat komt op 1400 euro. kleding en schoenen.Groetjes
Hey,ik had een kleedje van Linea en heb gezien in de winkel dat het begint vanaf € 1000, maar je hebt er ook van € 2000. Het mijne kostte € 1750 incl stola.Groetjes,Lieve
Hey Angelique,Mijn kleed is geen Linea Raffaelli, maar ik heb er wel enkele van de nieuwe collectie gepast onlangs.De kleedjes zijn meestal tussen 1200 en 1500€. Je hebt er waarschijnlijk ook iets duurdere, maar de meeste liggen in die prijsklasse. Natuurlijk tel je er best nog de accessoires bij. Schoenen meestal rond 150€, stola idem en juwelen liggen vrij goedkoop. Voor halsketting en armband vaak nog geen 100€.Veel succes ermee!Groetjes, Nele.
Hey, Mijn kleed is ook een Linea en kost 1800 euro incl stola. Groetjes, Els
Ik heb ook een Linea (in Brugge gekocht): jurk 950€, schoenen 85€ (wel 50% reductie want van vorige collectie), stola 45€, ketting en oorbellen 80€. Dus in totaal minder dan 1200€. Ik heb wel meteen in de winkel gezegd dat het budget voor mijn jurk zelf max. 1000€ was. Ik mocht op mijn gemak rondkijken, en heb mijn droomjurk gevonden!Groetjes, Bene
Mijn trouwkleed van Linea kost 1250 euro incl stola. Ik heb dit gekocht bij Couture Paule in Bree. Schoenen heb ik ergens anders gekocht, want deze kostte 180 € en vond dit persoonlijk wel veel.Ann24/03/07
hoi,Mijn kleejd van Raffa (collectie 2006) kostte 1044 euro, m'n stola 170 euro, mijn schoenen 170 euro en juwelen (ketting en armband) 121 euro. Dit alles kwam op 1500 euro. Debrareeds 53 dagen getrouwd
Hallo, mijn trouwkleed is van Linea en kostte 1200 euro (met stola) Mijn droomkleed van Linea kostte 2500 euro, dus het verschilt nogal van prijs...Ik kocht het bij Scarpellini in Oostende!Neem gerust een kijkje op de site, dan weet je welke merken ze hebben.Heel vriendelijke service daar!Groetnele21.10.2006
Hey,Bij Mode Show (www.modeshow.biz ) in Geraardsbergen hebben ze de hele collectie.Groetjes, Sissi