Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Mieke bruidegomspak

2-10-2006 17:12:01
Dag Mieke,
Ik heb er al van gehoord van die dod's winkels.Toen mijn ventje zijn vriend zei om samen met hem naar dods te gaan dacht ik zo van,nee hé!
Hij zei dan ook van vond je mijn kostum niet mooi wat ik aan had voor dat feestje.(communie van zijn zusje)
Oke ik vond het mooi,maar voor een huwelijksfeest?en dan nog voor de bruidegom zelf.
Hij zei er dan bij vertrouw op mij.Maar toch!!
nu hoor ik van jou,dat jullie ook een kostum daar zou gaan halen.
hebben ze dan ook trouwkostum's???
Laat aub iets weten.
Want mijn ventje en zijn vriend zouden alleen gaan,zonder vrouw mee en ik vrees er voor.
Nu,ze zijn alebei wel modern ingesteld hoor.
Alvast bedankt en de groeten,
Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 704

mieke
5-5-2007
 Meld misbruik2-10-2006 18:13:38

ZE hebben geen speciale trouwkostuums maar mijn vriend gaat voor een gewoon pak denk ik. Ze hebben wel enooooooooooooooooooorm veel keuze, hij heeft een kleine maat en normaal vindt hij helemaal niets, maar nu had hij wel keuze tussen 20 pakken, dus in een iets normalere maat zijn er nog veel meer. Ze hebben ook merken (collectie van vorig jaar); zo hing er bijvoorbeeld één van Boss, wat toch ook een merk is dat ik hier vaak zie passeren.
Hebben echt alle kleurtjes, vormen, met of zonder gilet,... Keuze genoeg dus vonden wij. Mijn vriend wil gewoon een donker pak, dus dat lukt zeker. De andere mannen uit de suite gaan ook naar daar, ze hebben toch net allemaal een pak nodig ;-). Kunnen ze er toch op letten dat het allemaal in dezelfde stijl is.

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik2-10-2006 19:02:52

Hallo,
van mij mag het ook gewoon zijn,
maar hoop op een beige kleur.
Men keppe is blond van haar en fel blauwe ogen en dan denk ik dat het mooiste zal zijn.
het zou het best passen bij men kleed ook.
Nu,ik ga toch eerst eens gaan kijken voor hijzelf mag gaan met zijn vriend.
Ik zal je nog iets laten weten,als het is mee gevallen.zeker bedankt voor jou reactie.
Groetjes van Skally

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-10-2006 7:41:25

Hey Skally,

beige zal heel moeilijk te vinden zijn denk ik. Mijn man wilde ook een beige pak en dat vind je blijkbaar enkel in de zomercollecties.

't Is ook niet omdat er twee mannen gaan zonder vrouw dat ze de mist in zullen gaan hé. Mijn ventje is helemaal alleen gegaan en hij heeft een prachtig pak gekozen!

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...