Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie kan me helpen???

  1-11-2012 12:51:10
hoi hoi,

volgende week is het eindelijk zover, nog 8 dagen te gaan en dan is het de grote dag
jammer genoeg roepen ze niet al te best weer af... daarom ben ik nog op zoek naar 2 doorschijnende of witte paraplus die ik voor een dagje kan gebruiken, liefst iemand van omgeving waasland, zelf ben ik van waasmunster
wie kan me helpen? alvast bedankt
groetjes
inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1005


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-11-2012 14:12:04

Ik heb hier eens gelezen dat ze die paraplu's in blokker hebben voor weinig geld dus is misschien ook een optie....Ik duim in elk geval voor droog weer :-)



vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik1-11-2012 20:42:51

hoi,
Ik heb een witte paraplu besteld voor 15.95 euro op de site
www.styleyourwedding.be 2 dagen later geleverd en is een mooie ook.
Miss es kijken
veel succes gewenst op je huwlijk
vanessa



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik2-11-2012 12:27:10

Ze verkopen ze voor geen geld bij Blokker :-) Hopelijk hebben ze er nog, ik heb allesinds snel die van mij gekocht, ook al is het nog een jaartje wachten



gunther
7-11-2012
 Meld misbruik10-11-2012 7:48:21

Het is misschien al wat laat maar ik heb 4 witte paraplu's gekocht (gelukkig niet nodig gehad) die je gerust mag gebruiken . Ben van kruibeke.
gunther_558@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...