Terug naar overzicht
Evelien,dit is nog eens een idee:Vraag je ouders om hun eigen trots eens opzij te zetten en mee te werken aan een onvergetelijke dag voor hun eigen dochter. Het is gewoon tijdens het eten aan 1 tafel zitten, daarna gaan ze zitten waar ze willen.GroetjesFreya(11.08.07)
Hoi,Wij zitten min of meer ook in zo'n situatie.Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden, maar komen onderling nog wel overeen. Zijn papa heeft geen vriendin, zijn mama heeft een vriend, maar ik begrijp ook wel zijn papa het moeilijk heeft met die vriend. Wij gaan het zo doen. Aan de eretafel zitten wij naast elkaar; mijn ouders naast mij en dan de papa van mijn vriend naast mijn ouders, zijn mama met haar vriend aan de zijde van mijn vriend en dan aanvullen met zijn broer en vrouw en zijn zus.Onlangs een feest gehad waar de beide ouderparen het niet zo lekker met elkaar konden vinden en daar zat inderdaad haar familie samen en zijn familie en zij zaten bij hun vrienden.Ik denk niet dat het zo evident is om voor die dag even te zeggen van "we doen alsof er niks aan de hand is", dat ligt gewoon moeilijk zo'n situaties. Misschien kan je het ook eens aan de ceremoniemeester vragen hoe je dat best kan oplossen of wel in de feestzaal zelf, het is zeker geen uitzondering en zij weten vaak het best hoe zoiets kan opgelost raken.Geen zorgen, alles komt vast en zeker op z'n pootjes!Veel geluk alvast.
hey,bij ons een gelijkaardig 'probleem', maar wij zien dit niet als een probleem. Mijn vriend zijn ma wil absoluut niet bij zijn pa zitten (en ik heb daar alle begrip voor!!) wij lossen het als volgt op:mijn vriend zijn ma en haar vriend zitten bij de grootouders en mijn ouders.zijn pa en zijn vriendin zetten we dan aan tafel met mijn vriend zijn broer en vrouw, stiefbroer met vrouw, en nog wa familieleden)wij maken onze eigen eretafel met onze vrienden. langs mijn zijde dan mijn beste vrienden, langs mijn vriend zijn zijde dan zijn beste vrienden.en wij zien da zo heel erg zitten!hopelijk ben je hier iets meegroetjes en veel succes nog met de verdere voorbereidingen!
Hey,de ouders van Michael zijn ook gescheiden. Ze komen wel nog overeen, maar we wilden geen problemen zoeken en hebben hen ook bij hun familie aan tafel gezet. Wij hadden dan een tafel met vrienden en zo vonden we het super.Groetjes,Lieve
Hoi Evelien, wij hebben hetzelfde probleem, maar wij gaan toch een eretafel doen.Mijn ouders zitten naast mij, naast mijn ouders zitten dan Tom zijn mama en stiefpa. Naast Tom gaat dan zijn papa zitten en stiefmama.Ik wil me idd ook niet in duizend bochten wringen, die dag moeten ze hun trots maar opzij zetten.SuccesGroetjesSarah15 09 2007
hey...wij zaten ook zo met van die problemen. Bij ons was dus de eretafel allemaal met vrienden. Mijn kameraden langs mijn kant allemaal en de zijne allemaal langs zijn kant. Dan was er een tafel met zijn familie en kennissen daarvan. En een tafel met mijn familie en kennissen + een zus van mijn man die door de familie volledig uitgesloten wordt. Was dus ook een groot probleem voor ons dus hebben het zo opgelost. Was nu echt heel plezant geweest. Allemaal tussen onze vrienden (leeftijdsgenoten)Groetjes katja29/09/06katchoeken@hotmail.com