Terug naar overzicht
Hey,wij hebben alles zelf betaald, dus we hadden een antwoord klaar als de ouders zich wilden moeien... maar het is net alsof zulke grote feesten altijd het slechtste in iedereen naar boven halen. Lastig!Effe diep inademen en de tong een paar keer ronddraaien in je mond zou ik zeggen, want anders komt er ruzie van en dat is het nu niet waard hé.Sterkte ermee!Lieve
hey DominiqueBij ons is het juist omgekeerd, en is het vooral mijn mama die zich moeit met de regelingen voor het feest.De ouders en zus van mijn vriend geven wel hun mening maar daar blijft het ook bij.Mijn mama daarentegen die kent er ook wat van. Hoe mijn kleed er moet uitzien, welke gasten wanneer komen, wie aan de eretafel zit, ...Na een "hartig" gesprek is alles opgelost, en laat ze mij gewoon mijn zin doen!!tis uw trouw toch!! dus je niet laten doen zou ik zeggenGroetjesNadia16/6/07
hey DominiqueNiks van aantrekken, uiteindelijk zal alles wel in orde komen, wij hebben in de week van de trouw ook met mijn schoonouders gaan praten en daarna was allea in ordeDus ga er gewoon naartoe en zeg waar het op staat, ik heb tegen mijn man gezegt wat hij moest zeggen tegen hun. en dat heeft toch gewerkt!groetjes uit phuketmevr Moguez23/09/06
Welcome to the club.Ik heb van dag 1 laten merken hoe ik het wou en hou IK het ook zou doen. Je moet echt van je afbijten want als je je nu laat doen dan blijven ze over je heen dansen. Ik zou naar hun toe gaan en op een beleefde manier uitleggen wat je ervan vind en hoe jij je bruiloft verder gaat organiseren.Nog veel succes.GroetjesTiziana 07-10-2006