Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! mijn schoonfamilie doet onnozel :-(

2-10-2006 11:01:23
ik moest normaal zaterdag bij Mia Monta mijn kleed gaan passen, maar vrijdag belden ze af om te zeggen dat Nicky Vankets nog steeds de stof voor mijn jurk niet had doorgestuurd. Er zat een fout in de eerste stof en gelukkig hadden ze het gezien. Nu ga ik pas 21.10 passen, 14.10 wou ik niet omdat het dan de dag na mijn vrijgezellenavond is en op 7 oktober is het er opendeur. Gelukkig dat we pas 25.11 trouwen. Nu had ik gisterenmiddag van mijn schoonvader in spé alle adressen doorgekregen via mail van hun gasten vr t avondfeest, schrijf ik braaf alle adressen erop, wegbeschrijving ertussen, stempeltje op de achterkant en kleef de omslag toe. Belt hij om 22u30 om te zeggen, ge hebt die omslagen toch ni dichtgekleefd, want we zouden sommigen liever alleen op de receptie zien en anderen van de receptie op het avondfeest, maar ik heb nog maar 5 kaartjes voor het feest over. Jonges, die kunnen zich zo met alles moeien en dat ik er geen adressen op moest schrijven, ze gingen ze zelf uitdelen. Waarom mailen ze die adressen dan door??? En dan mijn schoonzus deed nog onnozel, omdat ik haar donderdag niet voor haar verjaardag feliciteerde, dus dat alleen mijn vriend proficiat zei en ik niet omdat ik met het eten bezig was en dat ze dat toch nie van mij verwacht had, ik die anders altijd zo lief en begripvol ben pffft. Sindsdien is het een beetje "Funkstille" tussen ons. Ik mag er nog niet aan denken hoe het voor de tafelschikking zal zijn, met hun gemoei altijd. Is het bij jullie ook zo? Ho, dit moest mij dus even van het hart.
Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 361

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-10-2006 11:43:04

Hey,

wij hebben alles zelf betaald, dus we hadden een antwoord klaar als de ouders zich wilden moeien... maar het is net alsof zulke grote feesten altijd het slechtste in iedereen naar boven halen. Lastig!

Effe diep inademen en de tong een paar keer ronddraaien in je mond zou ik zeggen, want anders komt er ruzie van en dat is het nu niet waard hé.

Sterkte ermee!
Lieve

nadia

Meld misbruik2-10-2006 11:43:09

hey Dominique

Bij ons is het juist omgekeerd, en is het vooral mijn mama die zich moeit met de regelingen voor het feest.

De ouders en zus van mijn vriend geven wel hun mening maar daar blijft het ook bij.

Mijn mama daarentegen die kent er ook wat van. Hoe mijn kleed er moet uitzien, welke gasten wanneer komen, wie aan de eretafel zit, ...

Na een "hartig" gesprek is alles opgelost, en laat ze mij gewoon mijn zin doen!!

tis uw trouw toch!! dus je niet laten doen zou ik zeggen

Groetjes

Nadia
16/6/07

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik3-10-2006 9:28:34

hey Dominique

Niks van aantrekken, uiteindelijk zal alles wel in orde komen, wij hebben in de week van de trouw ook met mijn schoonouders gaan praten en daarna was allea in orde
Dus ga er gewoon naartoe en zeg waar het op staat, ik heb tegen mijn man gezegt wat hij moest zeggen tegen hun. en dat heeft toch gewerkt!

groetjes uit phuket
mevr Moguez
23/09/06

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik3-10-2006 9:51:04

Welcome to the club.
Ik heb van dag 1 laten merken hoe ik het wou en hou IK het ook zou doen. Je moet echt van je afbijten want als je je nu laat doen dan blijven ze over je heen dansen. Ik zou naar hun toe gaan en op een beleefde manier uitleggen wat je ervan vind en hoe jij je bruiloft verder gaat organiseren.

Nog veel succes.
Groetjes
Tiziana
07-10-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...