Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wegwerpcamera's op het feest??? Doen of niet???

  31-10-2012 21:46:37
We waren het eerst helemaal niet van plan, maar begin er nu toch over na te denken om wergwerpcamera's op de tafels te leggen.
Wat denken jullie, wordt dit gebruikt? Komen er leuke foto's uit.
Heb horen zeggen dat je bij een fotograaf de foto's op het scherm kan zien, en ze dus niet allemaal moet laten afdrukken. Iemand hier ook ervaring mee?

Michèle
1-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1967


Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik31-10-2012 22:19:09

Hey Michéle,

Wij hebben dit gedaan op onze trouw.
wij hadden 1 wegwerpcamera per tafel ( 1 tafel was +- 8 pers )
De reactie waren super en ze werden gebruikt vanaf het begin van het avond feest.
Voor vele een soort van nostalgie , je zag ze vaak een foto trekken en ze vroegen zich af waar ze moesten kijken ( ze zijn tegenwoordig de digitale gewend eh )
we hebben veel leuke foto's en van de 12 camara's hadden we slechts enkel 4 zwarte foto's
Ik had wel een kadertje met een tekstje er bij gezet ( op tafel ) :

"Wij willen vanavond iedereen op het plaatje :o)
Daarom dit "foto-cameraatje"!
Wij willen niets missen van wat er aan jullie tafel gebeurd.
Hopelijk kunnen deze foto's zorgen dat we na het feest nog eens worden opgefleurd !!
Maar van onze openingsdans willen we liefst geen tientallen hebben ,
we hebben bijv. liever , waar jullie je vingers aflekken! :o)
Omdat we niet overal op het zelfde moment kunnen zijn,
mogen jullie onze extra ogen van de avond zijn!!
Liefst door het venstertje kijken ,
Zodat de foto's niet van de kader afwijken :o)
Vergeet ook de flits niet op te zetten,
Zodat de cameraatje geen donkere vlekken op de foto's kunnen zetten!
Bracht jij je eigen camera mee? Gebruik hem gerust!
En neem voor de gemaakte foto's het cd-rommetje mee!
Bedankt en Geniet van deze leuke avond! "

De kadertjes en de overschot van de speciale huwelijks cd-roms verkoop ik nog op 2dehands.be

http://www.2dehands.be/winkel/charlottep

Hopelijk heb je er iets aan :o)

Groetjes



debora
18-7-2014
 Meld misbruik1-11-2012 9:16:27

Wij gaan ook zeker voor wegwerpcamera's gaan, da zijn meestal de zotste foto's ook he

Amai Charlotte, zalige tekst was da seg...



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik1-11-2012 10:14:13

Dag bruidjes,
Wij hadden maandag de eerste afspraak met onze fotograaf. Hij wist ons te vertellen dat mensen die hem boekten tot de eerste receptie wegwerpcameras op de tafels hadden geplaatst en daar achterna spijt van hadden. Feestzalen zijn 's avonds meestal aan de donkere kant en de foto's zijn dan ook donker en niet helder. (nuja, hij vertelde dit en probeerde natuurlijk ook reclame voor zichzelf te maken hé). Wij waren zowieso van plan de fotograaf te laten blijven tot na de openingsdans en gebruiken geen wegwerpcamera's. Wij denken dat wegwerpcamera's en printen ook veel geld kosten en betalen dan liever een paar uur extra voor de fotograaf.
Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen




Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik1-11-2012 10:30:05

Wij hebben dit gedaan op onze trouw en ik heb er geen spijt van. Zijn inderdaad zeer leuke foto's uitgekomen en je kan inderdaad niet overal tegelijk zijn. Zo heb je ook foto's van iedereen... Ik vond het alleszins leuk!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-11-2012 10:31:51

hoi hoi,
wij hebben ook bang dat er veel onbruikbare foto's en minder leuke foto's op komen te staan (naarmate de drank heeft gevloeid) wij laten onze dochter (van 12 jaar) 's avonds foto's trekken op het feest met n digitaal fototoestel. zo amuseert zij haar ook en verveelt ze haar niet zo vlug en n kind ziet meestal de grappige dingen eerst en dan moeten wij geen geld uitgeven aan verloren foto's want bij wegwerpcamera's moet je alle foto's laten afdrukken voordat je het resultaat ziet..en bij een digitaal fototoestel kan je wissen ;-)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik1-11-2012 11:56:52

@charlotte: Hoe zien die huwelijks cd-roms eruit? Speciaal gekocht of zelf gemaakt?
Enne, leuk tekstje... ga ik 'lenen' ;-)

Wij gaan ook wegwerpcamera's gebruiken. Een hele goede vriendin van mij deed dit ook en de gasten vonden dit geweldig! Oh nostalgie :-) we waanden ons terug in onze kindertijd! En volgens haar hebben ze maar een klein aantal foto's moeten weggooien. De rest zijn volgens hen superleuke, mooie en grappige foto's. Wij gaan het zeker ook doen, want inderdaad, je kan niet overal tegelijkertijd zijn.
x



uwtrouwfotograaf.be

 Meld misbruik1-11-2012 18:50:34




Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik1-11-2012 21:59:00

Ik zou persoonlijk eerder aan de gasten vragen om hun eigen camera mee te nemen of gewoon hun gsm te gebruiken. Die foto's zullen waarschijnlijk van vergelijkbare kwaliteit zijn als wegwerkcamera's en dan kan je kiezen welke foto's je wil afdrukken (vragen om de foto's door te sturen natuurlijk) en heb je ze ook meteen digitaal.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik2-11-2012 11:48:51

Hey, wij hadden dit idee ook en hebben dit vorig jaar al aan vrienden verteld, ze hebben dit idee een beetje overgenomen op hun trouw in juni...

Zij vonden het resultaat in verhouding met de kostprijs, redelijk mager, omdat de foto's inderdaad van zeer slechte kwaliteit waren en er veel mislukten waren. Je moet niet alleen de aankoop tellen, maar ook de prijs om ze te laten ontwikkelen en zij hadden uiteindelijk spijt dat ze het geld niet aan hun fotograaf gegeven hadden om hem wat langer te laten blijven.

Wij gaan er gewoon op proberen te rekenen dat de mensen zelf hun camera meebrengen en misschien een klasgenoot vragen uit papa zen cursus fotografie om wat extra foto'tjes te trekken op het feest :-)



Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik8-11-2012 15:42:06

Denk dat jullie gelijk hebben! Tegenwoordig zijn de meeste gsm's voorzien van goede fototoestelletjes! Die heeft ook iedereen bij de hand!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...