Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw alles is veranderd !!!

  31-10-2012 18:38:56
Ik voelde me niet gelukkig met hoe het was ! Was voor mij veeeel te veeeel tralala! Ik en mijn toekomstige man zijn heel simpel !
Wij willen dat als we iemand uitnodigen dat iedereen op hun gemak is !
Dit weekend zijn wij samen met bevriend koppel ergens gaan eten ! Heel rustig en genieten !
En daar wil ik gaan met mijn 30 volwassenen en 12 kindjes !
Ik vond een feestzaal dat is gelijk te groot en voelde ik me gelijk verplicht van deze te vragen en die en die en nu is het zoals ik wil met familie en me allerbeste vriendin !

Wat de anderen ervan zullen pppffff hoor !
Ik wil me goed voelen op onze dag !

vanessa

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2121


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 18:44:05

Gelijk heb je! Ik zou het ook zo doen moest ik alles terug kunnen draaien...



vanessa

 Meld misbruik31-10-2012 19:06:43

Ja en zeker nu merk ik hoeveel er echt willen komen om te profiteren ! Zichzelf uitnodigen en zo ! En ik ben verzot van chinees :-)) En heb eens info gevraagd in wokpalace en het was daar super lekker en ze hebben dat nog vaak dat er mensen komen voor hun huwelijk !
Ik wil echt geen 100 man vragen waar ik er 50 nadien nie meer hoor ofzie !
Ik wil het dan liever kleiner en gezelliger houden :-)
Ben nogal heel raar daarin en lig daar al een maand van wakker !
ben eruit ! Geen schijnheilig gedoe :-))



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik31-10-2012 19:20:58

Vanessa,

Wat je ook doet, dat maakt niet uit. commentaren ga je ALTIJD krijgen hoe chique of hoe basic je het ook maakt!

Dus, geloof me, is er maar 1 regel: maak er het feest van dat JULLIE willen. Dat is de enige manier om helemaal geen spijt te hebben nadien!

Geniet nog van de voorbereidingen.

Groetjes



krista
9-8-2013
 Meld misbruik31-10-2012 20:54:22

hoi vanessa,
je hebt groot gelijk... wij doen het ook op onze manier, ik wil me die dag goed en gelukkig voelen, zeker niet geleefd worden... ik merk nu ook al als mensen horen dat we gaan trouwen dat ze ineens terug je "grote" vriend willen zijn, sorry dat hoeft voor mij ook niet hoor ;-)
dus ik zou zeggen, doe het op jullie manier, op jullie tempo en het is jullie dag... daar heeft niemand commentaar op te geven, jullie moeten er achteraf met een fijn gevoel aan terug denken dat is het voornaamste ;-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik31-10-2012 22:57:41

Fijn dat je gevonden hebt wat je wil! Voor iedereen goed doen is onmogelijk maar jezelf een geslaagde dag geven is zeker haalbaar! Vind het zelf toch ook niet simpel om echt uit te maken wat ik wil maar tracht dat ook niet uit het oog te verliezen.



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik31-10-2012 23:09:04

groot gelijk je hartje volgen praten doen ze toch maar vergeet dat allemaal het moet jullie dag worden en niet die van en ander en geniet er maar van groetjes



Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 2:27:06

Had je al een zaal vastgelegd toen je veranderde?



vanessa

 Meld misbruik1-11-2012 14:29:48

ja deze is afgezegd ! Ik heb de uitleg gedaan ! Het was parrochiezaal en zie is snel terug verhuurd zeiden ze ! Ze hadden er geen problemen mee !



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik2-11-2012 9:03:25

Goed dat je je hart hebt gevolgd, naamgenoot :-)
Ik probeer ook goed voor ogen te houden wat we oorspronkelijk in ons hoofd hadden want idd, je wil precies voor iedereen goed doen terwijl het onze dag is!
Ik heb hier eens van een bruidje gelezen van je oorspronkelijke ideeën op papier te zetten zodat je hier altijd naar kan teruggrijpen tijdens de voorbereidingen. Simpele tip maar wel één die werkt, vind ik.

groetjes



Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik3-11-2012 21:38:56

Soms wil ik het ook helemaal veranderen en het wat kleiner doen, vraag me enkel af: wij hebben al een borg betaalt voor onze zaal en vrees dat je dit niet zo makkelijk terug krijgt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info