Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29/09/2012 – Best. Wedding. Ever!

  31-10-2012 18:08:53

Althans, zo denk ik over onze trouw J Eindelijk mijn verslag van een onvergetelijke dag…

Ik heb me een beetje laten gaan vrees ik... Wie al die tekst niet wil lezen: de beelden spreken voor zich!

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151231855646842.486759.585366841&type=1&l=cfeb706f61

Waar te beginnen? Het is ongelofelijk dat we meer dan een jaar gewerkt hebben aan die dag, en dat die nu gewoon voorbij is! Langs de ene kant vind ik het jammer, ik heb me ongelofelijk geamuseerd en de voorbereidingen waren geweldig: het organiseren, internet afschuimen , samen met mijn hubbie kleine en grotere beslissingen nemen en vele uurtjes besteden aan het palaveren over uitnodigingen, fotografen, gastenlijsten ; nog hechtere band smeden met familie, vrienden die meeleven ... Het is waar wat ze zeggen: het is niet enkel die dag die het hem maakt, maar heel de periode die eraan voorafgaat is minstens even belangrijk en evenveel genieten!

Maar anderzijds konden de voorbereidingen natuurlijk niet blijven duren en ik vond die laatste maand dan ook echt dat het wel eens hoog tijd werd dat het eindelijk zover was J Het is wel heel snel gegaan, want die periode was vrij hectisch: jullie weten dat we zouden verhuizen naar de US en de hubbie zat daar al sinds begin september dus stond ik er alleen voor de laatste weken: een grote verhuis + een trouw! Tussendoor nog eens de vrijgezellen (was geweldig, een hele dag mee op zwier genomen geweest in ‘Roaring Twenties’-stijl: charleston dansles, musical, eten bij Cafe Rene, verkleed met boa’s en veren en pluimen en al!), enfin, ik wist wat te doen. De week voordien was Floris gelukkig terug thuis en brachten we samen de laatste details in orde: repetitie met het koor, afspraak met de Dj, kerk en zaal gaan klaarzetten – de spanning steeg! Op vrijdag 28/9 ’s avonds ben ik Floris dan thuis gaan afzetten, want we zouden elk apart slapen in ons ouderlijk huis – zoals de traditie het wil. Nog wat gezellig napraten met mama, papa, broer en zus, was eigenlijk een heel fijn moment omdat het niet zo vaak meer gebeurd dat we met ons vijven in onze pyjama’s zitten in de zetel aangezien ik al een hele tijd samewoon met Floris en dus quasi nooit meer thuis slaap.

En dan de grote dag... Niet te geloven dat het eindelijk zo ver was! Wakker geworden om 5 uur natuurlijk, en niet meer kunnen slapen J Ik hoorde de mama ook al rondscharrelen en ben dan maar opgestaan, ook al had ik nog tijd om me nog eens om te draaien. Maar mijn hoofd was klaarwakker, ik was er helemaal klaar voor en had ontzettend veel zin on gewoon aan de dag te beginnen. Met de zenuwen viel het nog mee, het was meer zo’n gevoel van: laat maar komen! J Op het gemakje ontbeten, en dan tegen 7 uur vertrokken naar de kapper samen met de mama. Ik had de maanden ervoor toch een paar keer een proefkapsel/make-up laten doen, en het resultaat mocht er steeds wezen dus ik was er wel gerust in. We werden heel goed ontvangen en naar de VIP-room geleid met ons tweetjes. Heerlijk ontspannen moment, zalig toch, je zo laten verwennen en mooi maken. Ik was terug thuis rond 9u30, en de suite zou pas arriveren om 10u, dus we hebben ons niet moeten opjagen. Mijn jurk hing al te blinken, ik kon niet wachten om ze aan te trekken! Enkel mijn mama en zus waren mee om mijn trouwkleed te gaan uitkiezen, zodat het voor iedereen anders nog een verrassing was. Ik heb me dan boven aangekleed met hun hulp, en eens mijn jurk was dichtgeritst en ik mijn juweeltjes aanhad begon mijn hartje toch sneller te slaan... Het werd plots zo echt! Onvoorstelbaar dat je maanden en maanden voorstellingen voor jezelf maakt over hoe het eruit zal zien en hoe het zal zijn, totdat je daar plots als een echt bruidje staat te blinken! Mijn jurk zat als gegoten, het plaatje klopte zoals ik had gehoopt. Nog vlug mijn something old/blue/borrowed (een broche van een dierbare familievriendin) langs de binnenkant van mijn jurk gespeld en ik was er klaar voor.

Ik wilde graag dat mijn papa een preview kreeg vooraleer de rest me te zien zou krijgen, dus hij is eerst nog even een kijkje komen nemen – en BAF, dat was het eerste emotionele moment. Zo bijzonder, toen hij binnenkwam en mij zag staan. We kregen allebei een krop in onze keel en tranen in de ogen, we hebben een hele goeie band en voor een papa is dat toch speciaal, om zijn dochter (de oudste dan nog) weg te geven op zo’n dag. Na de goedkeuring van de papa nog een dikke knuffel, de tranen wegknipperen, en dan was het zover... De schoonfamilie begon binnen te druppelen, beneden weliswaar zodat ze me nog niet konden zien, de spanning steeg. Plots hoorde ik de stem van Floris, brrrr, zenuwen! En dan mijn zus: ‘iedereen is er, kom maar naar beneden!!’

Een onvergetelijk moment, zo de trap afdalen en je toekomstige daar te zien staan glunderen met een prachtig boeketje in de hand. Zijn kostuum zijn we samen gaan kiezen dus dat was geen verrassing, maar toch was het heel speciaal om hem daar te zien – de knapperd! Wat een heerlijk moment, ik vloog hem in de armen en iedereen applaudiseren, kreetjes van bewondering: super! Nadat iedereen elkaar nog een beetje bewonderd had en complimentjes gegeven had – ze zagen er allemaal op hun best uit! – nam onze ceremoniemeester nog even het woord om het verloop van de dag kort uit te leggen. Dan nog wat familiefoto’s, en dan werd het zo stilletjes aan tijd om naar de kerk te vertrekken.

Voor het vervoer hadden we een aantal vrienden van mijn papa opgetrommeld, en het was echt spectaculair om die karavaan auto’s te zien afkomen in de verte. We hadden hen gevraagd om allemaal een donker kostuum aan te trekken met een wit hemd, ik had voor zwarte strikjes gezorgd en zelf hadden ze afgesproken om allemaal een zonnebril op hun neus te zetten: hilarisch om te zien, het waren precies echte chauffeurs uit de films! J De suite is dan per koppel in een auto gestapt, en mijn papa en ik bleven dan als laatste over voor een specialleke: een cabrio Alfa Romeo oldtimer, ook mogen lenen van een vriend van mijn ouders, en heel mooi versierd met een indrukwekkend bloemstuk. Op voorhand had ik een beetje gevreesd voor het weer – want geef toe, een cabrio met gesloten dak maakt een stuk minder indruk – maar we zijn met ons gat in de boter gevallen, want het was straaaaaaaalend weer! De tocht naar de kerk door het dorpscentrum was ook memorabel, want zo’n karavaan van 8 auto’s valt wel op: iedereen bleef staan om te kijken en te zwaaien, en ik denk dat we de hoofdstraat zo’n halfuur lang hebben geblokkeerd, want op de duur kon niemand er nog over of door J

Zo leuk om al je vrienden en familie te zien staan wachten aan de kerk, lachend en vol ‘oohs’ en ‘aahs’ toen ik uitstapte – stipt om 11u30. We hadden gevraagd aan de ceremoniemeester om de mensen naar binnen te sturen voor mijn papa en ik dan echt de kerk binnengingen, zodat we in een volle kerk konden binnenkomen. En vol was ze, amai! Ik had niet durven hopen dat we zoveel mensen aanwezig zouden zijn (we hebben 150 misboekjes uitgedeeld!). Dat doet toch iets hoor, dat mensen de moeite nemen om erbij te zijn, dat betekende echt heel veel voor ons. En dan het zoveelste bijzondere moment van de dag: aan de arm van mijn papa de kerk binnenkomen onder het gezang van ons gelegenheidskoor, en Floris daar zien staan aan het altaar, al je vrienden en familie met stralende gezichten langs het gangpad, hier en daar een traantje... Een zoen van de papa voor mij en een knuffel voor Floris, en dan had hij mij echt wel weggeschonken.

Ik hoorde vaak dat zo’n trouwdag aan jou voorbij gaat, maar ik moet zeggen dat ik van elke minuut, van elke seconde heb genoten, en alles heel bewust heb meegemaakt. We hadden op voorhand ons werk gemaakt van de viering en hebben er veel tijd in gestopt, maar het heeft absoluut geloond. De teksten, die stuk voor stuk een betekenis hadden, werden voorgelezen door onze vrienden en familie, de liederen werden gezongen door een koor bestaand uit vrienden, onze geloften hebben we zelf geschreven,... Elke reactie van de aanwezigen achteraf vonden we een compliment, want iedereen was het erover eens dat het zo’n persoonlijke en spontane viering was, echt zoals we zijn. Ik was op voorhand een beetje bang dat ik niet uit mijn woorden zou raken of zou moeten wenen, maar ik was zo gelukkig en aan het genieten dat ik gewoon de hele tijd met een smile tot achter mijn oren zat. Enkel na het uitspreken van de beloften en het uitwisselen van de ringen kreeg ik het even moeilijk. Toen ik eens stiekem achterom keek in de kerk zag ik dat ik precies niet de enige was die zat te snotteren J. Het was een emotionele viering, maar tegelijk ook een heel blije sfeer, echt bijzonder. Op het einde hebben we zelfs nog staan klappen en dansen op het laatste gezongen nummer van het koor – supertof.

De suite ging na afloop eerst naar buiten, zodat wij als laatste naar buiten konden komen. En ja, natuurlijk bakken rijst over ons heen gekregen J Ik had witte en roze bloemblaadjes voorzien in onze themakleuren, maar ze vonden de rijst precies leuker, haha! Floris en ik zijn dan meteen doorgereden met de fotografe voor de reportage, want in de namiddag hadden we nog een strak schema.

We zijn eerst eens goed gaan zitten in ons lievelingscafe met wat sandwichekes en champagne om te bekomen van al die emoties, en dan zijn we in de foto’s gevlogen! Dat deed wel deugd, om even gewoon met z’n tweetjes te kunnen zijn op het gemakje...

Tegen 15u30 werden we alweer verwacht een heel stuk verderop: mijn papa heeft namelijk een rusthuis waar ook de oma van Floris woont, dus we hadden beslist om daar ook even binnen te springen. Die mensen leven ontzettend mee met de hele trouw, de bewoners en het personeel hadden allemaal kaartjes en cadeautjes gemaakt, keilief! Na nog wat speeches en een toost konden we onze weg weer vervolgen, richting feestzaal. De weg ernaartoe op zich was eigenlijk ook superleuk: met dat open dak, sluier in de wind, iedereen zwaaien en roepen – fantastisch, je waant je prins en prinses!

Net op tijd kwamen we toe voor de eerste receptie, rond 16u30. Even opfrissen en er meteen invliegen. Dankzij het geweldige weer stond iedereen buiten, had ik nooit verwacht dat dat zou lukken! Ik had al gehoord dat die eerste receptie misschien een minder tof gedeelte is van de dag omdat dat toch meestal mensen zijn die je minder goed kent (collega’s en kenissen van de ouders en zo) en omdat je vooral heel veel handjes en zoenen moet geven, maar eigenlijk heb ik me ook super geamuseerd! Het zonnetje scheen, iedereen uitstekend gehumeurd, het jazzbandje dat we hadden gevraagd (via mijn muziekleraar) zorgde voor een swingend sfeertje...

En van dan af ging het heel snel. Eerste lading gasten buiten, nieuwe lading voor het avondfeest binnen. Zoenen zoenen zoenen, cadeautjes, heerlijke hapjes, gesprekje hier, dan weer naar een ander groepje daar... Voor we het wisten konden we al aan tafel voor het hoofdgerecht. We hadden ervoor gekozen om het voorgerecht in walking dinner vorm te doen (drie bordjes waarmee het zaalpersoneel rondkwam, zodat de receptie eigenlijk overliep in het voorgerecht) en dat was eigenlijk echt een meevaller! Zo konden wij nog eens tegen iedereen goeiedag zeggen en rondlopen en de mensen vonden het tof dat ze niet de hele avond aan tafel moesten zitten en tegen verschillende personen konden babbelen.

De entree in de zaal was ook geweldig: iedereen werd uitgenodigd om te gaan zitten (de tafels hadden namen gekregen van liefdeskoppels uit de literatuur, aangezien we allebei boekenfans zijn), en eerst werden onze ouders binnengevraagd (op AAAH van Bart Peeters in de Regi Mix) en dan wij (Umbellico Del Mondo), de ambiance zat er al meteen in, iedereen klappen en zwaaien met de servietten, supergrappig.

Ik was wel blij om even te kunnen zitten tijdens het hoofdgerecht, tot op dat moment had ik niet beseft dat ik al de hele dag rechtstond en constant van het een naar het ander was gelopen. Ik dacht dan ook dat we ons helemaal konden ontspannen, enkel de openingsdans zou nog komen, voor de rest gewoon rustig tafelen en dan een feestje bouwen.

Hadden we dat even verkeerd gedacht! We werden van de ene verrassing in de andere gesleurd! Eerst mijn papa die een superlieve speech had geschreven, over hoe het was om mij te zien opgroeien en mij uiteindelijk zo goed te zien terechtkomen bij zijn schoonzoon, dan mijn zus die een filmpje had gemaakt met allemaal vrienden en mensen van vroeger die een boodschap meegaven (mijn oude balletlerares en muziekleraar bv, en allemaal vrienden van de lagere en middelbare school die leuke anekdotes vertelden) – zo emotioneel, de zussen van Floris die stiekem de e-mailadressen van de 230 gasten hadden opgesnord en hen een filmpje met dansinstructies hadden gestuurd zodat ze ons konden verrassen met een flashmob op Gustavo Lima (ik ga nooit het moment vergeten dat iedereen uit zijn stoel opsprong en naar de dansvloer rende om mee te dansen, jong en oud, we wisten niet waar eerst te kijken!!), het schoenenspel van de getuige van Floris met hilarische vragen... Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk hoeveel tijd en energie ze daar allemaal in moeten hebben gestopt – niet te geloven...

Eigenlijk maar van een ding spijt: dat we de fotografe niet hebben laten blijven tot na de openingsdans, om ook wat beelden te hebben van al die onverwachte momenten. Maar wij hadden gedacht dat we gewoon aan tafel zouden zitten en eten, wie had nu verwacht dat er zoveel zou te doen en te zien geweest zijn!

Vlak voor 12u werden Floris en ik dan op de dansvloer geroepen voor de openingsdans (Omdat ik van je hou, Raymond Van het Groenewoud), voor een emotionele opener van een schitterende party! Gedanst dat er is geweest! De dansvloer in onze feestzaal is vrij groot, maar stond op elk moment van de nacht vol – behalve misschien toen de schoonvader het in zijn hoofd kreeg ‘Pierre De Beeste” aan te vragen van Willem Vermandere, haha – maar een flinke Walk On Water loste dat meteen weer op J

Ik heb me de hele dag kiplekker gevoeld, maar zo rond 5 uur kreeg ik toch mijn klopke. We hebben dan nog eens de openingsdans gedaan met de overblijvenden dicht rond ons, ontzettend mooie afsluiter, en zijn dan ons bed ingekropen (gewoon de trap op, want de hele suite bleef slapen in de hotelkamers van de feestzaal – echt een aanrader om niet meer in je auto te moeten kruipen).

De dag erna hebben we dan met z’n allen nog ontbeten en kaartjes bekeken. We hadden namelijk gevraagd aan de gasten om een boodschap achter te laten: op de achterkant van de naamkaartjes stond ‘mijn wens voor Floris & Elisabeth’ gedrukt, en we hebben potloden laten maken (ook in themakleur natuurlijk) met onze namen en datum die ze daarvoor konden gebruiken en die meteen dienden als bedankje. Super om al die wensen te lezen: we hebben heel wat poetische talenten ontdekt – of zou dat de drank geweest zijn? J

1 oktober zouden we al vertrekken naar de US voor een nieuw avontuur, dus we hebben de hele zondag nog gebruikt om na te praten over die onbeschrijfelijke 29e september. Iedereen was het erover eens: het was een dag om nooit te vergeten...

Enkele aanraders:

Kapper & visagie: Argus (Waregem)

Jurk: La Sposa – Solera, Pierre-Yves (Aalst)

Kostuum bruidegom: La Cermo, La Baere (Zottegem)

Kostuums suite: La Baere (Zottegem)

Fotografe: Ruth Wytinck

Ceremoniemeester: Kelly Servotte

Bloemen: de mama J

Feestzaal: Alta Ripa (Avelgem)

DJ: Studio Blackstar, DJ Niels


Elisabeth
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 40 | Gelezen: 4405


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 18:19:23

WAUW! Wat een prachtige bruid en zo een mooie foto’s seg! Het zag er echt een onvergetelijke dag uit. Hopelijk heb je het helemaal naar je zin in de US, maar dat kan ook niet anders dan met zo een mooie herinneringen van jullie mooiste dag en al jullie familie en gasten. Proficiat!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik31-10-2012 18:39:45

mooie fotos en een knap kleed wens jullie een fijn huwelijksleven



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 18:51:30

3...2...1...GO! Hier ga ik :-)

Ik heb heel erg uitgekeken naar je verslagje (maar ik wist dat je op de foto's aan het wachten was - wij wachten ook nog steeds...) maar wat een verslag is het geworden é :-)!!! Het was een zalige dag...kan het mij perfect herinneren, want wij waren toen net terug van honeymoon :-) ideaal om te aklimatiseren :-)!

Ik kan me helemaal terugvinden in je cabrio gevoel :-) hadden wij ook en niks leuker om samen te cruisen met je kerverse 'man' en iedereen die naar je zwaait!!!
(en eventjes tussen ons gezegd en gezwegen - met een open dak is het ook veeeeel makkelijker om elegant in en uit die auto te stappen!!! )

Emotioneel verslagje ook :-) zeker het moment dat je je man to be de eerste keer zag, die foto's spreken boekdelen! SUPER!

En dan the bride herself...uiteraard...je zag er fantastisch uit! Heel mooi kleedje, combinatie kapsel en sluier heel mooi allemaal!!! En je man zag er uiteraard ook piekfijn uit!
Je zus had ook een heel mooi jurkje aan en jullie lijken wel heel erg op elkaar :-)!

Prachtige feestlocatie, en inderdaad grote dansvloer dus als jullie DJ die gevuld heeft gehouden de ganse nacht, heeft hij zeker zijn best gedaan é!!!

Wat me nog rest is jullie heel veel nageniet-plezier te wensen!
Heel veel geluk in de toekomst met jullie 2'tjes ook...hoe gaat het trouwens in de US?? Want jullie zijn er bijna een maandje dan??

Dikke proficiat Elisabeth en bedankt voor je fijne verslag en foto's :-)

groetjes!

Sandra



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik31-10-2012 18:58:36

Lieve Elisabeth, EINDELIJK ... ik kwam hier heel regelmatig nog piepen, ja ook omdat het niet makkelijk is afscheid te nemen....maar ook om jouw verslagje en foto's te zien!
Ik ben nu even halverwege je verslag gestopt omdat ik toch de foto's wou zien (geduld is niet mijn beste kant ) maar ik beloof je de rest zeker nog te lezen.Wat waren jullie prachtig! Het plaatje klopt helemaal. Zo fijn, gewoon en toch heeeeel apart, niet de grote tralala maar de Elisabeth zoals ik ze heb leren kennen tijdens die ongelooflijk leuke voorbereidingsperiode. En ja, zoals je zegt, die periode is haast even belangrijk als de dag zelf!
Ik ben ook helemaal weg van het rode hoedje (van je mama vermoed ik).
Aan de foto's te zien, de sfeer die ze weergeven en je verhaal, begrijp ik nog meer dat we wel een hele leuke band hadden heel die tijd.
Je zei ooit tegen me "Je bent een toffe madam!". Awel, Elisabeth, weet dat jij dat ook bent.
Ik wens jou en jouw Floris ontzettend veel geluk en liefde toe. Moge jullie American Dream uitkomen!
Heel veel lieve wensen en tot .... tja .... wie zal het weten.
Lieve knuffels aan allebei.



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik31-10-2012 19:00:51

Hahahaha ... even tussendoor .... de oude garde is hier wel degelijk nog actief !!!Zo grappig!

Groetjes aan Alessia en Sandra



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 19:03:42

Groetjes terug Patricia, het is toch moeilijk om afscheid te nemen van het forum :s



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik31-10-2012 19:11:20

Het verslagje helemaal uitgelezen .
De foto's zijn heel mooi en je zag er super stralend en prachtig uit.
Nog een dikke proficiat en veel geluk samen in Amerika!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik31-10-2012 19:19:09

Wauw! Je zag er werkelijk stralend uit!! :)
Een heel mooi verslagje en hele mooie foto's!! :)

Geniet van jullie leventje samen!!!!

xxx



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 19:36:29

Proficiat!!! Heel leuk verslagje! en mooie foto's! Jullie zagen er stralend uit!!
En een heel plezant liedje om de zaal binnen te komen (ik onthou die ;))
groetjes!



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik31-10-2012 19:52:47

Hier is maar 1 woord voor: Wauw!
Prachtige bruid, prachtig koppel, prachtige foto's!!
Heel veel succes in jullie getrouwd leven, als dat zo mooi is als deze dag ga je ongetwijfeld een mooi leven tegemoet!!
Groetjes



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 20:06:09

Prachtige foto's! Je was echt een heel mooi bruidje!



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 20:52:44

mooie fotos veel geluk samen



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 23:12:35

Elisabeth, PROFICIAT met jullie huwelijk. Jullie zagen er prachtig uit en ook de suite!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik31-10-2012 23:44:03

Hele mooie foto's en een leuk verslagje

Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik1-11-2012 9:26:51

waaaw, wat een een prachtig huwelijk! Jullie zagen er fantastisch uit en de auto's, de kerk, de zaal, ... alles was af. Ook heel leuk verslagje om te lezen.



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik1-11-2012 10:59:15

Prachtige foto's, puur natuur!!!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik1-11-2012 11:14:15

Mooi verslag(je) ;-) en prachtige foto's!!!
Je kon blijkbaar je smile niet verbergen :-)
Het leek werkelijk een prachtige dag.
Geniet van jullie gtrouwde leventje en nog veel geluk in de toekomst in de US!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-11-2012 12:26:21

Jeej...inderdaad reunie van de oude garde :-)!

groetjes terug allemaal :))



Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik1-11-2012 13:56:27

Jullie straalden!!

Wow prachtige foto's ook heel spontaan genomen!!!
Jullie zien er een bangelijk koppel uit!
Nog een hele dikke proficiat!
Liefs Stephanie



Fleur
7-12-2012
 Meld misbruik1-11-2012 19:45:21

Super mooie foto's!
Hé, ik ga ook naar Argus ;-)



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 19:52:50

In één woord, PRACHTIG!!!!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik2-11-2012 7:59:30

Wow! You just looked abso-lute-ly gorgeous!
Hele mooie foto's en bij je verslagje toch even 'n kropje in de keel (en dat als buitenstaander )! Hele dikke proficiat!!

En aan de oude garde: het is heel fijn jullie hier nog 's terug te horen!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-11-2012 16:37:45

We kunnen jullie niet missen hé Raïssa ;)



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik2-11-2012 17:27:52

Kan ik volledig inkomen, haha ;-)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik2-11-2012 18:09:11

Waw prachtige foto's! Proficiat!




Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 13:11:30

GUILTY! ik kijk nog elke dag op het forum, ik ben nog altijd niet afgekickt...

en Elisabeth, ik had al gezocht want dacht al: tiens, ik heb toch nog geen verslagje zien passeren...?

waw! dat klinkt inderdaad als een droomdag! hoe fantastisch welke hechte groep jullie blijkbaar allemaal vormen. echt super, moet je een enorm deugddoend gevoelg gegeven hebben! (en nog geven)
Vanavond bekijk ik snel de foto's (ik zit op t werk en kan daar niet op facebook...). ik ben nu nog nieuwsgieriger (alsof dat nog mogelijk was!)
Laat ons nog weten hoe weten hoe jullie het stellen in Amerika, want ook daar zijn we benieuwd naar... Misschien moeten de anciens een apart formumke oprichten: "het leven na wijtrouwen.com"

Bedankt voor je enthousiasme in de "aanloop tot" en geniet nog lang na!!

groetjes

(en ik geef je zeker weten nog een reactie op je foto's!)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 13:38:14

wat een idee zo een forum...life after THE wedding :-)

ik hoop vanavond eindelijk onze foto's in de bus te vinden...maar nadien blijft er enkel nog een herinnering é...ik heb heimwee :-)!

groetjes!!



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 13:59:49

Supermooie foto's!!



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 14:44:17

Ik duim met je mee Sandra! Laatst dacht ik er ook aan, heb ik die nu echt gemist, die foto's??
Is Sandra van de aardbol verdwenen dat ze foto's niet gepost heeft, dat kan toch niet.

haha, toch grappig hoe we blijven meeleven met "de onze" hé.

Ik reageer nog wel eens op vragen van "nieuwe" bruidjes, maar het is toch anders omdat je niet samen naar iets toeleeft.

en ja, ik heb ook enorme heimwee naar de voorbereiding, naar de dag zelf. maar ik wist op voorhand dat dat ging komen.
Net zoals ik, toen mijn kindjes geboren waren, enorm lang last heb gehad van "het lege buik"syndroom. een enorm gemis van het zwanger zijn. en zeker bij Ina, omdat ik 100% zeker wist dat dat mijn laatste kindje zou zijn.

dus idem met onze huwelijksdag.

Hoe beginnen we daaraan, aan zo'n forum?



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 14:47:54

Ze komen er deze week zeker aan :-) hehe...
Heb er ook last mee...after-wedding syndroom...amai :-)!
Wij zijn wel huizenjacht aan het houden, maar dat is bijlange zo leuk niet zene seg als een trouw voorbereiden!

groetjes



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik5-11-2012 18:54:19

Elisabeth! waw, echt mooi hoor! en stralen dat je deed. het geluk en liefde spat hier zowaar van mijn scherm!

supermooie herinneringen!

groetjes



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik5-11-2012 20:42:10

Hier nog ééntje die ondertussen al bij de "oude garde" hoort... :-)
Elisabeth: echt wondermooi!
Jullie straalden!
Prachtig bruid, prachtige locatie, prachtig feest!
Een heel dikke proficiat!!!!!
Hopelijk stellen jullie het even goed in US!!

Liefs,

Silke



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik6-11-2012 4:40:50

@Iedereen: Ja lap, nu word ik weer emotioneel, zo’n lieve
reacties! Ongelofelijk hoe iedereen hier meeleeft en zo lief is voor elkaar, de
bruidjes zijn toppie!
@Alessia: Onvergetelijk was het zeker, 29/9 was een dag die
in mijn geheugen gegrift staat! Al die kleine momenten rijgden zich in mijn
hoofd aaneen tot een film die steeds opnieuw wordt afgespeeld...
@Sandra: Zo lief dat je aan het het uitkijken was naar mijn
verslagje, ook al was jouw grote dag een stukje eerder... Grappig dat wij er
net aan begonnen op 29/9 en dat jullie net terug waren van de honeymoon, het
liep niet helemaal parallel, maar we hebben toch kunnen meeleven met elkaars
verhalen! Bedankt voor de fijne complimentjes, dat geeft het nagenieten nog een
extra boost J .
We zijn inderdaad al meer dan een maand getrouwd en dus meer dan een maand in
de VS. Het is een hele verandering maar we proberen er alles uit te halen wat
erin zit
@Patricia: Je berichtje pakt me echt, ik heb het gevoel dat
we elkaar allemaal hebben leren kennen in die hele periode van voorbereidingen
en het doet me dan ook echt iets om die lieve woorden te lezen die je hier
neerschreef. Zo raar ook om dat verslagje hier gepost te hebben, het was echt
zo het eindpunt, het teken dat dat hele trouwgedoe er nu echt wel opzat... En dat terwijl we allemaal zo lang samen
toeleefden naar onze grote dag, em zoveel deelden, het is net alsof we elkaar
kennen! Bedankt hiervoor, en een dikke virtuele knuffel!
PS: Het rode hoedje van mijn mama was van Els Robberechts,
een ontwerpster uit het Gentse. De moeite om eens een bezoekje te brengen mocht
je ooit een hoofddeksel nodig hebben!
@Mieke: Dankjewel! Voor jou moet de grote dag nog komen....
Maar je bent precies ook al van de oude garde, je hangt hier ook al een tijdje
rond J
Ik kom zeker nog eens piepen om jouw avonturen te volgen, en ik verwacht een
minstens even uitgebreid verslag! J
@Melissa: Hey! Lang geleden! Zo tof dat je nog eens komt
kijken! Bedankt voor de wensen, we zijn inderdaad ontzettend blij dat we ons
leventje samen nu echt officieel kunnen beginnen!
@Delphine: Umbellico Del Mondo zette meteen de toon voor de
sfeer van de avond, veel ambiance! We wilden eens wat anders dan de typische
zaalintredenummers en het heeft goed gewerkt, dus zeker een aanrader!
@Ann: Merci... Mooi gezegd van jou, en mocht onze trouwdag
een even fantastisch leven samen voorspellen, dat zou inderdaad fantastisch
zijn J
@Silke: Thanks, ik kijk al uit naar jouw verslagje ook! Je
staat altijd klaar om een ander goede raad te geven hier op het forum en om
complimentjes te geven op verslagjes, je leest als een toffe meid. Ik wens je
een even onvergetelijke dag toe als de onze!
@Kim: Ik heb mijn best gedaan met het verslagje J Het deed deugd om eens
alles neer te pennen, ik heb het bewaard ook om later nog eens opnieuw te lezen
en te herbeleven...
@Eline: De smile was sterker dan mezelf, haha! Iedereen zei
ook dat we allebei zo liepen te stralen, maar hoe kan het ook anders, als je zo
gelukkig bent gaat dat vanzelf!
@Stephanie: Dankjewel meid, ik vond jouw foto’s ook prachtig
en was al stiekem aan het hopen dat die van ons ook zo geslaagd zouden zijn J
@Fleur: Ik was heel tevreden hoor van Argus! Niet van de
goedkoopste maar voor een trouwdag mag het al eens een specialleke zijn he!
@Raissa: Binnen een dikke maand is het voor jou ook al
zover, niet te geloven! Je zal een van de laatste bruidjes van het fantastische
jaar 2012 zijn J
Geniet nog heeeeeeeeeel veel van de laatste voorbereidingen, en in het nieuwe
jaar verwachten wij dan jouw verslagje!
@Vicky: Het is toch speciaal he, om zo in dezelfde periode
te trouwen, ik was ook altijd supernieuwsgierig naar hoe de andere september
bruidjes het uiteindelijk hadden gesteld op hun grote dag, na zoveel te hebben
gedeeld tijdens de voorbereidingen...
@Silke: Dankjewel! Het is heel speciaal om zo’n overzees avontuur
te beginnen met z’n twee net na de trouw... Het kon eigenlijk niet beter zijn,
een hoofd vol prachtige herinneringen en klaar voor een nieuw leven!
@De oude garde: Zo blij te lezen dat ik niet de enige ben
die zo vaak nog eens stiekem komt piepen J
Als mijn hubbie van ver die blauwe wolkjes ziet verschijnen voel ik me altijd
een beetje betrapt, haha!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-11-2012 8:27:01

Zo fijn te lezen dat jullie het goed stellen over the ocean !
Het is een beetje afkick é...ik heb nog 1 postje te gaan denk ik...de wedding pics van de fotograaf...oh...eindpunt . Maar ik blijf zeker ook nog wat rondhangen om andere verslagen te lezen van brides to be.

groetjes!!



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik6-11-2012 13:56:18

Lieve Elisabeth,

Hier heb ik naar uitgekeken! Waaaaaw! Het zag er allemaal praaaachtig uit! Heel heel stijlvol! Zie dat jullie met Ruth gewerkt hebben! Ze heeft onze verlovingsshoot gedaan en ze is super hè?

Geniet nog maar goed na en hééééél veel geluk gewenst daar in de USA!

Liefs,

Nathalie



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik6-11-2012 15:58:04

@Sandra: Vreemd gevoel he, zo dat afsluiten en die laatste echte post - maar blijf hier nog maar een beetje in de buurt hoor, het zou jammer zijn dat de nieuwe bruidjes jouw goede raad zouden moeten missen :-)
@Nathalie: Dankjewel! Ruth is inderdaad geweldig! Ze heeft in maart ook onze wettelijke trouw gefotografeerd en het resultaat was ook prachtig dus ik wist dat ik er deze keer ook op kon vertrouwen. Grappig dat ze jullie fotoshoot gedaan heeft, ik had dat inderdaad gezien vorig jaar, toen ze bij ons kwam kennismaken en haar portfolio kwam voorstellen - ik kon snel de link leggen tussen de Nathalie op haar foto's en de Nathalie van het forum :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-11-2012 21:07:10

Ja bam hoe heb ik over deze topic kunnen kijken!
Elisabeth, ik beken, ik heb je verslagje van voor naar achter uitgelezen en het was om duimen en vingers van af te likken - perfect stuff om af te tellen naar de eigen big day.
Ik had al een donkerblauw vermoeden dat jullie dag af ging zijn maar da's toch wat te licht uitgedrukt. Ik doe een poging.
Van de eerste tot de laatste foto één en al klasse. Oog voor detail: prachtig gedekte tafels, heel smaakvol. Je kapsel, heel eenvoudig maar zo stijlvol - een prachtige look, in mijn hoofd even een Jackie Kennedy-flash (in a good way natuurlijk).
Er rest mij alleen nog te zeggen: geniet van jullie verdere dagen samen, blijf oprecht van elkaar houden en als er kinnekes komen, worden dat garanti prachtexemplaarkes!
Je bent één van de bruidjes hier die ik echt ga missen, het ga jullie goed en mocht je ooit een blogje opstarten om jullie Amerikaanse avonturen te posten, ik lees graag mee!
Dikke knuffel
Rebecca



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik8-11-2012 22:19:19

Ooooh Rebecca, jij lieverd! Dikke dankjewel voor de mooie woorden, dat draagt nog bij aan het nagenieten! Ik ga jou ook missen, maar gelukkig hang jij hier nog een paar maandjes rond, dus de bruidjes van het komende jaar hebben geluk! :-) Ik kan het nu al niet laten om hier af en toe te komen piepen, dus ik ga zeker jouw laatste voorbereidingen nog kunnen volgen en natuurlijk kijk ik ontzettend uit naar jouw verslag: na zo lang af te tellen kan het niet anders dan dat dat een SUPERdag zal zijn! Geniet er nog heel veel van! Dikke knuffel terug!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-11-2012 23:38:21

Hey,

Waaw wat prachtige foto's.... zo genieten.... onvoorstelbaar hoe snel het voorbij is maar hoeveel mooie herinneringen je er aan overhoud!

Ik ben ook na lange tijd eens komen terug piepen en waaw wat prachtige jou verslag... nog heel heel veel na geniet genot...

Heel veel geluk samen... en smakkerts
Ellen



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik26-11-2012 0:01:27

Hoi Ellen! Leuk dat je nog eens komt kijken!
Inderdaad ongelofelijk hoe snel het voorbijgaat - jij bent al bijna een jaar getrouwd als het ware! Hopelijk ben je ook nog steeds aan het nagenieten zoals wij hier :-)
Vele groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info