Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pastoor en misboekje

  31-10-2012 14:38:37
Hey
Wij huwen eind mei en ik heb reeds datum en uur vastgelegd bij gemeente en kerk.
Maar nu mag ik pas in januari de pastoor terug opbellen om verder te plannen.
Ik zag hier echter dat vele bruidjes al volop bezig zijn met het samenstellen van het misboekje! Zijn er nog mensen die pas zo laat bij de pastoor langsgaan? Of zijn er zaken waar ik toch al kan aan beginnen zonder de afspraak met de pastoor gehad te hebben?


Natascha
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1040


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:43:29

Dag Natascha
Wij gaan ook pas bij de pastoor voor de eerste keer in Januari. Ik doe ondertussen veel ideetjes op, tekstjes verzamelen, liedjes beluisteren zodat we al wat een richting hebben waar we naartoe willen.
Dus: geen paniek, lekker veel rondsurfen en snuisteren in gedichtjes, tekstjes en liedjes en in Januari zijn we helemaal klaar om te pastoor te verbazen met al ons ideetjes!
Groetjes
Rebecca



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 14:57:19

Hey Natascha, ik denk dat het van kerk tot kerk afhangt. Wij trouwen op dezelfde datum, maar moeten in november voor de eerste keer op gesprek. Ik ga stillaan is beginnen met het zoeken van teksten!



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 15:10:43

Hoi Natascha,
ik denk dat het idd van kerk tot kerk afhangt, want wij mogen ook al in november voor de 1e keer langsgaan.Wij hebben een versie klaar van ons misboekje en dat gaan we dan eens tonen aan hem.
groetjes!



Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik31-10-2012 15:49:10

Hallo, Je moet u nog geen zorgen maken! Je kan veel voorbeelden vinden op internet van misboekjes en de volgorde! Dus je kan zeker al starten en dan kan je dat op je eerste afspraak tonen aan de pastoor! Wij hadden ook maar 3 maanden voor de trouw een afspraak bij de pastoor en ons misboekje was toen ook al klaar!

Jolien



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik31-10-2012 17:38:28

We worden pas begin februari gecontacteerd door de priester dus ja, afwachten en al leuke ideeën zoeken :-)



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 20:01:48

Dag Natacha

Geen paniek. Wij mogen ook pas in Januari onze pastoor terug bellen om een afspraak te maken dus je bent zeker niet alleen.



Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik31-10-2012 21:38:20

Vaak wordt er zo lang mee gewacht omdat ze de officiële aanvraag nog niet zo veel op voorhand kunnen doen. Voor ons is onze trouw heel speciaal, en zijn we er veel mee bezig. Pastoors zijn dit meer gewoon, en weten dus dat het niet nodig is om zo veel op voorhand af te spreken. Gewoon afwachten, alles komt wel goed hoor! Je hebt tijd genoeg.

Wij trouwen volgende maand en zullen pas ons definitief misboekje volgende week aan de pastoor laten zien. Hij heeft wel al een proefversie gezien , een 2-tal maanden geleden!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 19:56:40

Wij trouwen ook op 25/05/2013 en zijn ondertussen al 2 x langsgeweest. Maar maak je niet teveel zorgen, je hebt idd nog tijd genoeg hoor!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...