Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

curacao of aruba

  30-10-2012 15:35:34
hoi hoi,

heeft er iemand ervaring met huwelijksreizen naar aruba en/of curacao? Wij zouden heel graag deze reis maken volgend jaar september.... tips zijn meer dan welkom!!!! en via welke reisagentschappen zijn jullie gegaan, huwelijkskortingen,....?????

alvast bedankt :-)

Sandra
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 995


Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik30-10-2012 15:37:43

Wij kregen de tip om curacoa voor te pakken op aruba. Voor een reisagentschap ga je best even de grens over naar Nederland. Zij hebben veel goedkopere tarieven naar de Nederlandse Antillen.



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik30-10-2012 16:00:38

Is het dan niet orkaanseizoen? Das de reden dat wij niet naar daar gaan. Aruba ligt er net buiten dacht ik maar best wel eens checken.



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik30-10-2012 16:49:08

Inderdaad, wij waren ook graag naar Curacao geweest maar een vriendin van me is vorig jaar in september gegaan en heeft enkele dagen regen gehad.



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik30-10-2012 18:12:09

wij zijn van 8 oktober tot 20 oktober naar aruba geweest en het was super
we zijn naar de riu daar geweest we hebben 3 dagen een uurtje regen gehad we hebben geboekt via jetair en hadden ongeveer 500 euro vroegboekkorting en 500 euro honeymoon maar het is beter om te boeken via nederland want er waren mensen in het hotel die daar de zelfde periode waren als ons voor dezelfde prijs maar zij hadden geen korting gekregen maar geboekt via arke in nederland


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums