Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweetalige uitnodiging

1-10-2006 17:29:05
Hallo iedereen, ik wou vragen of er nog iemand van jullie verloofd is met een buitenlander en zo ja, hoe zit het met jullie uitnodigingen? Ik wil de uitnodiging volledig tweetalig maken, Engels-Nederlands. Heeft er iemand van jullie hier een voorbeeld van? Ook gewone Nederlandstalige uitnodigingen zijn welkom. Ik ben op zoek naar een gemoedelijke verwoording om de mensen uit te nodigen. Ik ben niet zo voor de plechtige stijl.
Je kan me altijd emailen op hannah@hannahandmatt.info

Groetjes en bedankt!
Hannah

Hannah
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 369

Caroline
28-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 19:10:46

Hey Hannah,

Wij gaan ook tweetalige uitnodigingen doen (engels-nederlands), maar we zijn er ook nog niet uit hoe we het het best gaan aanpakken. Op de website www.theknot.com , vind je enkele verwoordingen in het engels (zowel gemoedelijk als heeeeeel plechtig).

Groetjes,

Caroline

Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 19:21:22

Hey Caroline,
Ga je ook trouwen met een Engelsman? Je mag me altijd mailen om ervaringen uit te wisselen of zo. Er komt veel bij kijken he als je met een buitenlander trouwt en trouwen is zo al ingewikkeld genoeg.
groetjes en bedankt voor de tip

Kristel

Meld misbruik2-10-2006 13:32:59

Hoi,
Ik trouw met een franstalige en wij gaan de uitnodigingen op beide kanten bedrukken. 1 kant Nederlands de andere Frans.
Het zijn losse kaartjes dus gemakkelijk.
Groetjes
Kristel

Caroline
28-7-2007
 Meld misbruik2-10-2006 19:45:09

Hey Hannah,

Neen, ik trouw met een rasecht amerikaantje :) We zijn vorig jaar al voor de wet getrouwd, dus als je hulp nodig hebt met documenten voor het stadhuis enzo mag je me altijd mailen (ceeveeketje@hotmail.com)!
Nog veel succes!!!

Groetjes,

Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...